od Michal Karásek » pon zář 21, 2009 20:33
2007? Už je to sice dosti dlouho, ale nedalo mi to nenapsat...
1. Jak jste dopadli?
2. Karburátor se chladí sám proudícím vzduchem
3. Plochy průřezu difuzorů na karbu jsou u sériovky menší, než součet průřezů sání => vyšší rychlost proudění => vyšší množství vzduchu o denní teplotě (dedukce vychází ze skušenosti - nasazeného karbu ze Š1203 na dvoulitrový atmos. Renaul Fuego - sice tam pasoval, ale v tom největším pařáku dokázal po svižné jízdě zamrznout)
4. Z tohoto důvodu je chlazení karbu na hodně nízké teploty blbost, zamrznou trysky a nepojede to
5. Je zde jasné uvažování o jakémsi mezichladiči na karb aby měl motor víc kyslíku - ochlazovat vzduch byť i před sáním je kontraproduktivní - jak už tu kdosi vyřkl, odpojením vyhřívání sání se zvýší kondenzace na stěnách sání a při připojeném vyhřívání se ochlazený vzduch se směsí rozepne už v sání, což při stejném časování ventilů spůsobí nasátí stejného množství, jen chudší směsi (benzím se vzduchem vejde do sání v určitém poměru, vzduch se rozepne, nebo´t je to plyn, benzínu zůstane stejně a ve výsledné objemové koncentraci je ho míň)
6. Další systém který se může pokakat...
7. Omlouvám se za svůj slovní průjem
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."