Moderátor: Moderátoři
Kuklac píše:vyrezali sme vsetok nepotrebny plech ostalo len to co ma fotky budu zajtra ale chcem sa opytat na volnobehu mi to sici ked pridam ma to fakt bombovi zvuk ale
Feiky píše:Tot můj neodborný, ale praktický názor na věc.
XavierX píše:zdravím páni,
po čase som sa rozhodol prerobiť aj ja sanie na priame.
No ostali my v podstate 3 hadičky, na tu 1 asi pôjde ešte oddychový filter.
Ale neviem čo s ostatnými dvomi, či môžu ostať vulne otvorene či tu 2 uzavrieť
a čo s tím tretím?
viď foto *klik*
Láďuš behá zatiaľ dobre
PLS poradte
PS: na aute sa len začínaju robiť upravy preto je to všetko na fotke take zatr*kané
Jelen píše:Hadici číslo jedna v klidu zaslep, dvojka ani nevím, k čemu je, ale taky bych ji zaslepil a trojku zaveď pod auto
nebude to od toho chladiče sát teplý vzduch?
jo to je pravda -se svou 1600 jsem měl co dělat abych feikimu stačil-ale zase jsem nechtěl bláznit v koloně-jede mu to dooost dobřeFeiky píše:Z mých zkušenosti s otevřeným sáním:
Sprotovní fitr = sportovní motor = kvalitní benzín = kvalitní svíčky = vysoká spotřeba = krátká životnost = sportovní nastavení....
Komu se jedna z těhle věcí nelíbí at se na to vykašle a radši si jde sednout a nedělat nic...
Já měl 1300 na weberu s převrtanýma vzdušníkama a přetryskován, otevřené sání, vyleštěné svody.... Ono filtr sám o sobě nic nezmění, musí se převrtat karbec, vyleštit svody a pustit tam benzínu a vzduchu mnohem víc... Jinak se to musí nastavit tak, aby byla směs bohatší na benzín a svíčky musí mít jiný odtrh a tepelnou hodnotu dle bohatosti směsi... Celý je to potřeba nastavovat nejlépe někde, kde se to dá změřit (já to dělal na emisích s kamarádem) a taky při 90ti stupních teploty.... Výsledek je, že za studena nepojede, bude škytat kuckat, chlastat jako čert, ale jak se zahřeje, tak to dělá divy, jenže to je pak cca 20l na 100km a když to člověk honí tak i mnohem víc, ale na druhou stranu to jde sakra poznat.... Tady Rosta by mohl výprávět a to jsem před ním jel ve 4ech lidech a jen to lechtal na spotřebu.... Jinak tahle úprava kompletně změní zvuk celýho auta a taky celou dynamiku chodu motoru (max Mt někde víš, než původně, což dělá to krátké sání)....
PS: Hoši na vzduch auta nejezděj.... Tot můj neodborný, ale praktický názor na věc.
Presne tohle me odrazuje od tuningu lada motoru. Tam neni asi jina cesta pro vykone parametry nez nalejvat benzin po kyblech. Na souteze fajn, ale do provozu je to shit. lepsi cesta je podle me, ve zvyseni ucinnosti soustav. Zapalovanim pocinaje, pres davkovani paliva, vyuziti energie vyfukovych plynu pro preplnovani a minimalizace mechanickych ztrat. Zazehovy motor ma ucinost kolem 30%. 70% energie paliva se nevyuzije, dokonce pusobi parazitne na soustavu. To je silene cislo. Z kazdyho natankovanyho litru (30kc) jakoby jste dvacku hodily do kanalu...Feiky píše:jenže to je pak cca 20l na 100km a když to člověk honí tak i mnohem víc,
Souhlasim v plnem rozsahuFeiky píše:Sprotovní fitr = sportovní motor = kvalitní benzín = kvalitní svíčky = vysoká spotřeba = krátká životnost = sportovní nastavení....
Komu se jedna z těhle věcí nelíbí at se na to vykašle a radši si jde sednout a nedělat nic...
amiricas píše:už takhle při 100+ řve jako kráva, ale jede to dost slušně. Jinak spotřebou jezdim kolem těch 9-10 litrů záleží jak moc tomu dávám.
JmJ píše:...motor bude tissi o ... cvakani kladivka rozdelovace.....
Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků