Moderátor: Moderátoři
Luděk Musil píše:Voltmetr to samozřejmě je, nejsem si v jeho případě jistej kde je plus a kde mínus (a ve svém autě to zatím nemám v úmyslu rozdělávat a přeměřovat, zrovna jako otazník na patici v prostřední řadě, který je přes diodu spojen s parkovací brzdou).
Ale když se nad tím tak zamýšlím, začínám přece jen přemýšlet nad přepojením zdroje voltmetru. Neboť v 2107modelu je zapojen společně s blinkry a rafička podle toho taky běhá. Zapojení na jinou pojistku (na kterou samozřejmě přichází proud až po otočení klíčku) by bylo velmi vhodné. L.
denis píše:Palubní deska se zapojí na plus po otočení klíčku. - budíků jdou na čidla teploty, tlaku oleje atd. Ten budík voltmetru by se musel celý zapojit jinam-nejlépe - na baterku (já válčil s kostrou u budíků) a + by se dalo zapojit taky přímo na baterku a spínalo by se relátkem, které by bylo ovládané klíčkem, ale myslím, že za cenu neskákání ručičky to asi nestojí, zvláště když tomu moc nehovíš-myslím elektrice.
Myso píše: ...
co mate 07 neda sa namiesto voltmetra dat tlak oleja?
Little Red Riding Hood píše:jo a ještě prosimtě.. jak je tam to plus a pak to mínus tak to je napájení palubky co?.... ale nechápu kčemu to pluc.. když to plus by měli spínát vlastně ty kontrolky a rafičky..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků