Moderátor: Moderátoři
Saša píše:A proč tam nedat rovnou automat .
Pípák jde zapojit několika spůsoby , jde oto kdy chceš být informován o "problému" . Při otevření dveří nebo po vypnutí motoru . Jsou to jem dva dráty .
Když už jsem založil toto téma s podivným názvem, tak toho zase využiju.
Zajímalo by mě kam nejlépe připojit signalizaci zapnutých světel.?
Volnomyšlenkář píše:Asi to dát na dveře
Luděk Musil píše:Než jsem si pořídil ATS (automatické rozsvěcení/zhášení světel) měl jsem tento (chytrý) pípák zapojenej na klíček.
Otočil jsem klíčkem - nic, nastartoval jsem - začal řvát, rozsvítil jsem světla - ztichnul, vypnul jsem motor - začal řvát .... chytrá mašinka .... pořídil jsem ho v době, kdy byla povinnost svítit "v zimním čase" - tak tam byl i přepínač léto/zima . L.
PS: za pípák dáš dvě kila a musíš dál manipulovat s vypínačem, za ATS pětikilo a máš od světel klid - vypínač je stále ON ...
Jelen píše:Volnomyšlenkář píše:Asi to dát na dveře
nedoporučuji, zajel jsem takhle jednou s přítelkyní do lesa, docela dlouho jsme tam pobyli (za dne, nevšim jsem si, že svítím), neotevírali jsme dveře a ejhle, najednou kleklo rádio a hurá, baterka totálně vytřískaná. Ještě, že jsem měl v kufru náhradní. Proto doporučuji zapojit na klíček.
To sice ano,Volnomyšlenkář píše:To zni luxusně.
ale u každého takového "přístroje" máš namalovanou schému, ze které zjistíš co, kdy, odkud, kam, proč .... . L.Volnomyšlenkář píše:Ale najde se nějakej dobrodruh, aby tu popsat zapojení??
Volnomyšlenkář píše:Ale najde se nějakej dobrodruh, aby tu popsat zapojení??
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků