Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Jiri píše:ne je to regulator tlaku - zcela bezna vec kdyz je u auta lehkej zadek brani zablokovani zadnich kol tim ze omezi tlak v systemu zadnich kol podle zatizeni zadku
A je to i starých Lad ;-) .

Že bych měl s tím brzdovým válcem pravdu? Kotouč jsme vyloučili - zapomněl jsem na ten pedál.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Když už jste po internetu zvládli (pravděpodobně) diagnostiku, škoda, že to nejde na internetu opravit. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Skalousi, neni to na 100 procent jistoty....ale jestli je to ten hlavni brzdovy valec... tak 1,5hodiny prace. Myslim ze je uzitecne aby v zaruce tohle delal autorizovany servis. Je pravda ze kdyby kvuli tomu melo auto tyden stat nez to experti vyresi a vypapirujou tak si to asi opravim sam.... :-((
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Jiří: Píšu "(pravděpodobně)", ne 100%. :-)

Ale jsem sám zvědavej, zda to bude pravda.
Navíc jsem si oddechnul, že to kolo po uvolnění pedálu nezůstane zakousnutý.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
martina
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Příspěvek od martina »

Jiri píše:... tak by melo brzdit jen prave predni kolo a leve zadni (brzdny ucinek zadnich kol se tezko posuzuje, ono asi bude trosku brzdit i to druhe predni..)
jestli si je jirka jistej tímhle projevem u toho válce, tak to v tom případě válec nebude, my to máme obráceně, brzdí levý přední...

no, láďa už je v servisu a i když si iluze o rychlosti opravy nedělám, je mi celkem jedno, jestli mi auto stojí doma nebo tam, navíc se mi o dobu stání v servisu prodlužuje záruka :wink: (roztomilá teorie)

m.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Tak to by absolutní křáp měl doživotní záruku. :-)
Ve kterém servisu je?
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
martina
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Příspěvek od martina »

v ledcích u prodejce. tam se aspoň vždycky ochotně snažej, i když je to občas taky na zabití :lol: :wink:
m.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Musím konstatovat, že mě vždycky všechno CS Auto vyřešilo k mé spokojenosti. Ale pocit, že by se na mě mohli, kdyby chtěli, kdykoli vykašlat, je nepříjemnej. U jiného, víc prodávaného auta, má člověk jistotu, že se může v případě problému obrátit na konkurenční servis....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

ja jsem brzdovy valec lady rozebrany nemel, vim kde je a tusim jak je zapojeny a je to soucastka ktera je podobna u vetsiny aut. kdyz je to to druhe kolo, muze to byt brzdovy valec taky jen je problem s tesnosti jine sekce ale nevim jestli pri tom opravdu nemuze nikde utikat brzdovka, treba utika ale asi nikde moc netece protoze - nepredpokladam opakovane bezdeni a delsi jizdu s takhle posr.... brzdama. Kdyz vzpomenu na tatovu skodovku tam se podarilo pri prudkem brzdeni proslapnout pedal na podlahu auto brzdilo ale bylo to divny - nepomohla vymena tesneni, valec nebyl vevnitr rezavy- pricina byla ovalna dira v telese valce. ovalita byla 0,4mm coz je pri prumeru valce 19mm falt sila. no je to sice 20 stara historka ale technologicka nekazen.... toje to co mi na lade vadi nejvic. Tvrzeni ze kdyz fabrika muze vypustit auto ktere ma treba vadu laku nebo neslicovanou kastli, uvolnene dvere, ale ze na motoru, prevodovce a brzdach si daji zalezet ... je absurdni.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Hlavní brzdový válec se nevyplatí rozebírat, nový pro VAZ 2101 stojí kolem pětistovky a pasuje i do ZAZ 1102. Jednou jsem v něm vyměňoval gumičky a po 2 měsících začal znovu protékat. Takže zbytečná práce a k tomu flaška brzdovky. Musel jsem nakonec stejně koupit nový.
Na Samaru stojí asi 700 a stejný je i v řadě 211x.
:toimonster:
Uživatelský avatar
JakubN
Příspěvky: 152
Registrován: pon dub 25, 2005 12:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

schéma brzdového systému

Příspěvek od JakubN »

Ahoj, jen k doplnění diskuse kolem Martinina problému připojuji schémátko brzdového systému desítkové řady.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

for ADMIN mel bych lepsi obrazky- popisy jsou sice spanelsky ale to se da prekousnout. je toho 14 Mb.. bylo by fajn kdyby to slo dat tady na web.

Pošli e-mail Honzovi (jan.malek@email.cz) a určitě se domluvíte. L.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Hodiny dotikaly :( Už se nehnou, ani když je poklepu. Ale po 15 km, kdy jsem měl puštěné topení se zase rozběhly. A odpoledne to samý. Po vychladnutí interiéru jsou zase mrtvolky. Nebaví mě štelovat a ukecávat k činnosti hodiny 3x denně. Jiri, cos tam dal za hodiny ty? Pasuje tam něco jinýho?
:toimonster:
Jan Vašák
Příspěvky: 46
Registrován: ned čer 13, 2004 22:53
Bydliště: Sudoměřice

budíky a návod na PP

Příspěvek od Jan Vašák »

Omlouvám se, že odpovídám po delší době, ale bohužel mi to časově nevycházelo.

Pojistka na budíky podle mě není pod palubkou(středová konzole u spolujezdce), ale v pojistkové skříni a současně je přes ní připojen zapalovač(měl jsem ho vadný, když to bylo nové, odešla pojistka a budíky nešli), už ale nevím která to je - postupným vypojováním pojistek při zapnutém zapalování to půjde v pohodě zjistit.

Franto, chápeš to zcela správně, návod mám a mohu ho ofotit digifoťákem a poslat na mail, ještě zkusím popátrat v SSSR, jestzli ho tam nemají v elektronické podobě - připrav se ale, na technické výrazy v RJ(naštěstí jsou na netu ve slovníku dostatečně vysvětleny)
Jestli ten návod chceš, tak ho pošlu, sděl mi mail.
Jan Vašák
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Tavri: netikající hodiny mám v aute už víc než rok. sem tam jim domluvily vibrace nebo tepelná změna ate teť už se ani nehnou. nevadí mi tam. Kupovat tam nové které po 2 letech začnou zase blbnout nebudu. možná až pojedu do ruska tak se kouknu po počítači. Když bude čas. Určitě by se tam dalo dát něco jiného. (po mírných mechanických úpravách. Já jsem ty hodiny zkusil opravit - oprav spocivala v otočení kolecka tak aby proti sobe nebyl vymlety pastoreka vymlete kolecko (oboje mosaz) a pak ve zmenseni budiciho pulsu do cívky krokoveho motoru. takhle ty hodiny vydrzely makat jen 8 mesicu.
Proste ten hluk od hodin jsem nemel brat na lehkou vahu a resit to tlumeni razů krokoveho motorku. Pomohly by dve nova kolecka do tech hodin...a nebo vymena auta (neni měsíc kdy by se něco neposr....) nad blbostma typu hodiny mávnu rukama
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“