Ford Escort

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

... a další modelové řady ...
Přílohy
Escort VI - 95-.jpg
Escort VI - 95-.jpg (3.9 KiB) Zobrazeno 1145 x
Escort V - 91-95.jpg
Escort V - 91-95.jpg (3.95 KiB) Zobrazeno 1145 x
Escort IV - 87-90.jpg
Escort IV - 87-90.jpg (4.05 KiB) Zobrazeno 1145 x
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

Marek, asi otazka zas na teba:
da sa u mojho typu fordu deaktivovat spolujazdcov airbag? myslim s moznostou navratu :lol: Cakame prirastok do rodiny, tak ma to zaujima. Ja si myslim, ze tam vypinac neni, to je az v novsich a tak sa pohravam s myslienkou vybratia poistiek......je mi jasne, ze elektrika bude nieco hlasit, minimalne kontrolka bude svietit, alebo blikat, otazka je ale myslim jasna.

PS: na fordclube.sk som to nenasiel a maju to tam hoooodne neprehladne. myslim tym rozdelenie tem a sekcii. tymto zaroven vzdavam hold nasim moderatorom :rabbit:
21061 *1986
21043 *1994 LPG
2107 *1989 LPG
...... potom nejake sracicky...
od 2020 VESTA CROSS LPG
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

a co tak vytiahnut konektor z airbagu? a myslim, ze po prepojeni 2 kablikov s prislusnym odporom vo vytiahnutom konektore ani kontrolka nebude nic hlasit
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

no upresnim: nemam s tym absolutne skusenosti, nechcem to znefunkcnit uplne neodbornym zasahom, alebo aby mi to nedrblo pod rukami.....

cory: teoreticky by to malo byt tak jak pises...
21061 *1986
21043 *1994 LPG
2107 *1989 LPG
...... potom nejake sracicky...
od 2020 VESTA CROSS LPG
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

To je spíš otázka pro diagnostického specialistu od FORDa. Já jsem spíš na VW/Škoda a komunikační systémy diagnostiky Fordu opravdu neznám.

Například u VW je buď v kastlíku vypínač nebo to lze deaktivovat změnou kódování jednotky airbagů VAGem (samozřejmě to lze kdykoli vrátit zpět).
Ale jak je to u Forda opravdu netuším. Pojistkami bych to neřešil, můžeš výrazně narušit celý systém airbagů a dost možná bys odpojil a deaktivoval všechny pytle ve voze, což jistě není dobře.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Cory píše:a co tak vytiahnut konektor z airbagu? a myslim, ze po prepojeni 2 kablikov s prislusnym odporom vo vytiahnutom konektore ani kontrolka nebude nic hlasit

Bude !!! Nevíš, co je "príslušný odpor". Navíc jakýmkoli zásahem do elektroniky pytlů riskuješ jejich vystřelení. Mnohdy stačí, abys po odpojení baterky tuto opět zapojil, aniž bys předtím zapnul zapalování. Mnohokrát nám vylítly pytle................
Do elektrické části pytlů nesahat - dobře míněná rada. On totiž může vyletět v nejméně očekávaný okamžik a věřte mi, umí urazit hlavu od krku.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Marek píše: Mnohokrát nám vylítly pytle................


Náš odborník. :lol:
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Náš rejpal. Se brzo připrav, budem na prknech brázdit tu vaši přehradu.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Vždy připraven! Na rejpání i na prknění.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Pája píše:
Marek píše: Mnohokrát nám vylítly pytle................


Náš odborník. :lol:


je videt ze ty novy kokotiny stojej za hovno. bezne se odpojuje a pripojuje baterka. pice to vsechno vymyslej :evil:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Nevím gogo, jakej je u vás přístup dealerů Forda, ale první bych se zeptal tam. Pochybuju, že by ti k tomu nic neřekli. Kdykoli takhle něco potřebuju, není problém se jich zeptat. Zatím mi vždycky vyšli ochotně vstříc. :wink: Taky by mě to poněkud zajímalo, jak to deaktivovat. Možná, že by se to dalo nějak oblbnout přes zátěžové čidlo v sedačce. Prostě nasimulovat stav trvale neobsazené sedačky, pak by airbag neměl vystřelit.
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4261
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

No než to pokoutně kutit, tak si to raději nechám udělat s účtenkou v echt servisu a jestli to pak udělá co nemá, tak bych měl v ruce papír a bylo by zle. (já vím, kdyby to dítěti v sedačce ublížilo je mi papír na prd, ale pořád to bude asi jistější, než dělat podle jedna paní povídala).
A jestli při připojení baterky mohou vylítnout bagy no tak to je teda síla. Kolik lidí si přečte návod k autu? A kolik lidí když to nenastartuje prostě přehodí baterku doma? Nebo kolikrát když je baterka špatná při zastartování jde napětí hodně dolů a pak zase vystoupá? Já bych prosil o dovysvětlení, proč se to stane, jak tomu předejít a jestli se to stává v domácích podmínkách a u kterých se to stává aut. Protože výběr mezi časovanou bombou a rakví je těžký.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Marek píše:...Například u VW je buď v kastlíku vypínač...

...to mají i fiati.
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

...takze zajdem za byvalym fordakom, co robil u KOISa co je u nas ford diler Nr.1 priamo v meste, ale neskutocne drahy preto tam nechodim. ale srobovakom sa v tom rypat rozhodne nemieni, neni to zigulak.

...ci su airbagy chujovina rozoberat tuto nemienim
21061 *1986
21043 *1994 LPG
2107 *1989 LPG
...... potom nejake sracicky...
od 2020 VESTA CROSS LPG
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

S odpajanim airbagov ( ale iba sedadlovych ) som sa v dost casto v mojej praci stretaval. ( montoval som Recaro sedadla, ktore airbag nemaju ) Povodne sedadlo s airbagom sa demontovalo, privody k airbagu sa skratovali ( aby neprislo k nahodnemu odpaleniu airbagu vo vymontovanom sedadle ). Na povodny privod k airbagu sa daval konektor s odporom ( hodnotu som nikdy bohuzial nemeral, daval som origo konektor dodany Recarom ). Co sa tyka odpalenia airbagov pri pripojeni baterky, s tym som sa nikdy nestretol. Manual vzdy predpisoval iba odpojenie baterky pred odpajanim airbagov s tym, ze po odpojeni baterky treba pockat cca 10 minut aby sa vybili kondenzatory v riadiacich jednotkach. Toto sa tykalo sedadlovych airbagov, ale predpokladam, ze tak isto sa da odstavit aj airbag v palubke.
Roman
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“