07_by_expa_modified_by_ME:inCoproductionWithPOLNAMOTORSPORT

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Marosqo
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marosqo »

Tak treba ,netreba sa bat snehu ,len robit vsade zle :wink:
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Ti zimou stojej i stěrače :P
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

neee len som vypol motor skor ako dosli dole :-D ale secek sniezik uz je v pecku takze je po zabave :?
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

čmelák píše:ale secek sniezik uz je v pecku takze je po zabave
to je dobre aspon si zas na nom nerozjebem ksicht :mrgreen:
СЕКТОР ГАЗА парты
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

dost casto som musel sponovat retaz, pravidlne zacala hrkotat az sa nedala nasponovat a zacala hrkota ako besna tak som to dneska otvoril


veci ktore su na fotek maju 27tis km :)

ten maly bol padnuty dole medzi retazou a blokom tie dva kusky boli zasrobovane na hlave a napinak vyzeral ako vyzeral
Přílohy
24012009228m.JPG
24012009227m.JPG
24012009226m.JPG
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

:shock: huste tak to bylo od rozvodu, že to jelo je mazec :thumbleft:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

islo to normalne akurat to rachotilo ale od tri tisic to slo zase potichu 140 s lahkym plnyom
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

A teď by mě zajímalo, z čeho poskládat nové rozvody, když to hovno vydrží. Nedávno jsem tu dával fotku, jak dopadl můj napínák. Byl v trochu lepším stavu, ale to jenom proto, že měl najeto míň.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Asi je lepší rozebrat na díly starý motor o který se nikdo nestaral . Buď ty nové díly jsou opravdu tak na h...o nebo je někde chyba .
Už jsem tu dával fotky napínáku i tlumiče mojí 1500 (043) která měla najeto cca 400 000km a oba tyhle díly slouží dál v Traboladě .
O tom proč praskne tlumič kmitů jsem psal (vryp v materiálu při ohýbání) a jde tomu předejít . Ale ten napínák je záhadou .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

ja tomu tez nerozumiem dal som novy uvidime
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

tiez som robil na jednom motore rozvodym, a ten tlmic bol takisto ulomeny a uväzneny medzi blokom a retazou.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Takže asi pro ty, co dělaj rozvody: Vyprdněte se na výměnu napínáku a tlumiče, pokud budou aspoň jakštakš v pohodě...
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Tlumič kmitů mě až tak nevzrušuje. Na to jsem zvyklý. Ale napínáky mě děsí. Nejhorší je, že já blbec, jsem při své aktivitě všechny staré hodil do šrotu už loni na jaře. Kdybych tehdy věděl, tak je zabalím do mastného papíru a uskladním.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Petanek2101
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petanek2101 »

chce to napinak s tim ozubenym kolem :wink:
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Petanek2101 píše:chce to napinak s tim ozubenym kolem :wink:
To je těžké. Zatím se tam pro ty věci nikdo nevydal a navíc je momentálně trochu mimo moje finanční možnosti. A u nás to ještě nikdo zručný nezkoušel vyrobit.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“