Mičiho 2105 - možno smazat
Moderátor: Moderátoři
Takže auto skoro hotový, chybí hromada blbostí do finálního stavu. Včera (7.8.08) jsem vložil 2105 1985 do rukou DOKTOROVI Markovi. Do chvíle než na to auto šáhnul šlo z 0-100kmh za 17,5s a 400m zvládlo za 20,6s. Po seřízení od Marka jde auto z 0-100kmh za 14,9-15,1s podle toho jak se mi podaří to odřadit jelikož stále ještě netuším, kde ta 1,3 bere nejlíp. 400m zvládne za 20,1s. Auto chodí dle výpočtů do asi 8500ot. jelikož otáčkoměr je mimo rozsah.Na dvojku 7500ot motor točí při 85kmh, mno po tom co na to šáhnul Marek umí na dvojku 100kmh -řídil doktor Marek. Bavíme se o 1,3 na ozonu. Musím říct, že jsem včera od Marka odjel asi v 18h a jak jsem zjistil jak to jede tak jsem do skoro půlnoci jezdil. Po rovině je to schopný zalomit rafiku tachecu za tachecových 160kmh a držet!(4q) Do seřízení byl problém držet tachecových 150kmh...Dneska proběhly závody 1,3 2105 vs. 1,3mpi felda 50kw jde o vyrovnanej boj.
TÍMTO SE OMLOUVÁM ZA SVŮJ NÁZOR V PŘEDCHOZÍCH STRÁNKÁCH TOHOTO TÉMATU, JELIKOŽ PŘI PŘEDSTAVĚ, ŽE NĚJAKOU 1,7 MAREK SEŘÍDÍ TAK SE MŮŽE JÍT FELDA OPRAVDU ZAKOPAT. TAK TEDA JSEM VŮL A JEŠTĚ JEDNOU POKORNĚ [glow=red]PROMIŇTE[/glow]..
Nějak mi to vyrazilo dech a začínám chápat proč některým z vás nestojí žiga na 165 pneu....
TÍMTO SE OMLOUVÁM ZA SVŮJ NÁZOR V PŘEDCHOZÍCH STRÁNKÁCH TOHOTO TÉMATU, JELIKOŽ PŘI PŘEDSTAVĚ, ŽE NĚJAKOU 1,7 MAREK SEŘÍDÍ TAK SE MŮŽE JÍT FELDA OPRAVDU ZAKOPAT. TAK TEDA JSEM VŮL A JEŠTĚ JEDNOU POKORNĚ [glow=red]PROMIŇTE[/glow]..
Nějak mi to vyrazilo dech a začínám chápat proč některým z vás nestojí žiga na 165 pneu....
Jede pěkně... . A to považte, že má mechanickou vrtuli na chlazení!!! Vezmete-li v úvahu okamžité otáčky motoru a přepočtete na otáčky alternátoru, dostanete skoro 17.000 rpm (což je těžce za dovoleným maximem otáček altíku).Miči píše:Takže auto skoro hotový, chybí hromada blbostí do finálního stavu. Včera (7.8.08) jsem vložil 2105 1985 do rukou DOKTOROVI Markovi. Do chvíle než na to auto šáhnul šlo z 0-100kmh za 17,5s a 400m zvládlo za 20,6s. Po seřízení od Marka jde auto z 0-100kmh za 14,9-15,1s podle toho jak se mi podaří to odřadit jelikož stále ještě netuším, kde ta 1,3 bere nejlíp. 400m zvládne za 20,1s. Auto chodí dle výpočtů do asi 8500ot. jelikož otáčkoměr je mimo rozsah.Na dvojku 7500ot motor točí při 85kmh, mno po tom co na to šáhnul Marek umí na dvojku 100kmh -řídil doktor Marek. Bavíme se o 1,3 na ozonu. Musím říct, že jsem včera od Marka odjel asi v 18h a jak jsem zjistil jak to jede tak jsem do skoro půlnoci jezdil. Po rovině je to schopný zalomit rafiku tachecu za tachecových 160kmh a držet!(4q) Do seřízení byl problém držet tachecových 150kmh...Dneska proběhly závody 1,3 2105 vs. 1,3mpi felda 50kw jde o vyrovnanej boj.
TÍMTO SE OMLOUVÁM ZA SVŮJ NÁZOR V PŘEDCHOZÍCH STRÁNKÁCH TOHOTO TÉMATU, JELIKOŽ PŘI PŘEDSTAVĚ, ŽE NĚJAKOU 1,7 MAREK SEŘÍDÍ TAK SE MŮŽE JÍT FELDA OPRAVDU ZAKOPAT. TAK TEDA JSEM VŮL A JEŠTĚ JEDNOU POKORNĚ [glow=red]PROMIŇTE[/glow]..
Nějak mi to vyrazilo dech a začínám chápat proč některým z vás nestojí žiga na 165 pneu....
Pravdou je, že za celé roky co dělám Lady je toto první seriový motor, co jde přes osm tisíc naprosto suverénně. Při stokilometrové rychlosti na dvojku (cca 8300 rpm) mi ho začalo být líto a i Miči chytil poněkud zelenkavý odstín v obličeji (ani se mu nedivím), tak jsem řadil za tři (jinak by ten motor šel ještě dál).
A nechci ani domýšlet, co by byl schopen dát po úpravě kompresního poměru, otevření sání a výfuku, se zesíleným zapalováním a po úpravě předstihu..............
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Aleš.Melichar
- Příspěvky: 141
- Registrován: sob srp 18, 2007 17:40
- Bydliště: Havirov/Opava
- Kontaktovat uživatele:
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ja tise zavidim tu maxilani rychlost. Nedostal jsem z Werglu II na 4. kvalt vic jak 140. jestli je to dano diferencialem, nebo nastavenim druhe komory, to netusim.
na 2. kvalt sem to trapil nekde mezi 90 - 100 km/h, 80 - 90 to jde celkem bezne, na 3. kvalt 120 - 125, ale na 4. kvalt vic jak 140 po rovine se nechce. Za 4 roky se ani cirym omylem nepodarilo toto zmenit. Ono to neni nic tak zasadniho, ale semo tamo to zamrzi.
Mam obavu, ze pripadna zmena k lepsimu bude znamenat zamenu k horsimu u spotreby.
na 2. kvalt sem to trapil nekde mezi 90 - 100 km/h, 80 - 90 to jde celkem bezne, na 3. kvalt 120 - 125, ale na 4. kvalt vic jak 140 po rovine se nechce. Za 4 roky se ani cirym omylem nepodarilo toto zmenit. Ono to neni nic tak zasadniho, ale semo tamo to zamrzi.
Mam obavu, ze pripadna zmena k lepsimu bude znamenat zamenu k horsimu u spotreby.
VAZ 2104 1.3 1989
To mě právě překvapilo po návštěvě Marka - ta lada si uměla vzít 14L na 100km když jsem jednoduše nesundal nohu z podlahy, teď ani nemusím na podlahu a auto jede rychleji a po tom proježděným večeru mi vyšla spotřeba 11,5L a to považte, že jsem byl trvale nad 5000ot. kupodivu se mi to ani nepřehřálo. Pravda je, že maximální rychlosti jsou: 1q 45-50 2q 90-100 3q 140 4q zalomil rafiku na tachu do 160 za 160. -> ono by to možná na těch kvaltech šlo o něco víš, motor by se točil, ale...nerad bych zjistil jak to vypadá, když se katapultuje klika z bloku ven...JmJ píše:Ja tise zavidim tu maxilani rychlost. Nedostal jsem z Werglu II na 4. kvalt vic jak 140. jestli je to dano diferencialem, nebo nastavenim druhe komory, to netusim.
na 2. kvalt sem to trapil nekde mezi 90 - 100 km/h, 80 - 90 to jde celkem bezne, na 3. kvalt 120 - 125, ale na 4. kvalt vic jak 140 po rovine se nechce. Za 4 roky se ani cirym omylem nepodarilo toto zmenit. Ono to neni nic tak zasadniho, ale semo tamo to zamrzi.
Mam obavu, ze pripadna zmena k lepsimu bude znamenat zamenu k horsimu u spotreby.
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
no nerad to zkousim, ale na dvojku mi to od tech 5500 zacne prudce nabirat vykon, zkousel sem do 7500 a taha porad vic a vic, nad tyto otacky uz fakt nemam odvahu (tech 7500 bylo snad jen dvakrat co mam to auto). Jinak vim jak si ondra vychvaloval svou 1300 a myslim ze jela hoodne pekne
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ono to chce mít schopnost vycítit okamžik těsně před rozpadem strukturální integrity a ubrat. V okamžiku ztráty prvních součástí už je pozdě .Trevor píše:... si uz clovek pripadal ze ide zavratne rychlo
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Tak měl jsem diodový otáčkoměr do 7500ot. je opět po smrti neb nevydržel přetáčení během zmiňovaného večerního dračení... kdyby mi fungoval milostivě scener tak bych poslal Sašovi schéma,jestli by nevěděl jak zvládnout ty špičky....a pak bych posunul rozsah.Každopádně se na všem usilovně pracuje...Ač mě to děsně štve,tak nejspíš osadím auto origo laďáckým otáčkoměrem a tachem do 180 kterej nechám cejchnout, nemám rád tuning,ale nejspíš to jinak nepůjde...
no nějak se mi nechce ztrácet součástky....ale jsem magor a občas to přepísknu.Koko Loko píše:Ono to chce mít schopnost vycítit okamžik těsně před rozpadem strukturální integrity a ubrat. V okamžiku ztráty prvních součástí už je pozdě .Trevor píše:... si uz clovek pripadal ze ide zavratne rychlo
Jinak tacho co mám v autě neproměřuje ani předepsaných 10% mám 05tkový a s vyznačenými čárkami 6000ot.motoru 40 , 60 , 100 VŽDY přesně otáčky vs.tacho - 6000ot. na trojku je přesně 100kmh, navíc je to odzkoušený i na městských radarech mám plus 6kmh pořád..od chvile co se pohne rafika tj asi 20kmh dál je to konstantní, nevím asi povedenej kousek, nebo štěstí.