Autobusy a vše okolo - part two

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Marosqo
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marosqo »

Pozeram ,ze Solarisi nielen u nas horia :lol:
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Dneska bych něco nakopal někam... Přijela mi do střídání tak neskutečná m*dka zku*vená, že jsem polovinu časů na konečných běhal s vodou, vymačkával varovné hlášení a mlátil do nastavovače otáček e-plynu a všechno možné...

Ta s*ačka vařila jako šílená, jednou na konečné dokonce začala jít voda ven, potom se to zase nedalo zchladit a stále to šíleně tlačilo páru, tam snad muselo podfukovat těsnění pod hlavou nebo co, prostě horor!
Jako na potvoru přijela na Budějovickou polovina Connexu měnit autobus a u jiného kasu. Když mám dobrý autobus, tak se to nestane, ale když tam jsou, tak tam musím přijet s takovým hajzlem a místo abych se chlubil s nožkama na volantu, jak se mi oproti Connexu daří, tak tam běhám s láhvemi sundávám zátky z expanzky, běhám po řidičích Connexu, jestli nemají ve výbavě konev, potom když chci odjet, 2x mi zdechne motor, potřetí musím začít tlouct do motorku nastavovače, abych vůbec odjel... :axe:
A garáž mi může být vděčná, že ještě mám náladu takhle blbnout, místo abych vzal vysílačku a volal o výměnu... Ale zase pak kdo se má vypisovat s tou stazkou a přestěhovávat se s tím vším zase jinam, to mě nebaví, radši si poradím sám. :lol:
Naštěstí mě páni Connexáci podrželi psychicky, přispěli radou, pohovořili, pokusili se mi sehnat konev, takovou protekci nemá každý řidič konkurence. :)

Nejvíce mě ovšem dostaly zápisy v knize závad, bylo tam toho ještě víc, ale za poslední dny páni kolegové nenapsali jedinou závadu. :evil: Když to srovnám se svým autobusem, kde se píše a uhání pomalu i to, když pedál plynu nejde stisknout malíčkem, snad jako jediný má i namazané uchycení zrcátek, aby šly hladce sundat před mytím, legendární 1284 už vůbec nezmiňuji- byl lepší, než můj Žigul, a tohle je mezitím takový totálně rozhašený Citybus a já s ním musel jezdit, tak bych skutečně do toho kopl, popsal jsem 2!! listy závadami. :?
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
ladalover
Příspěvky: 249
Registrován: čtv dub 20, 2006 11:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od ladalover »

ufff Tak to musel bejt hustý..


Úplně vidím tvoje rozhořčení. Ale nakonec jsi to zvládl. A to se počítá. :wink: :arrow:
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Uživatelský avatar
zdenda
Příspěvky: 131
Registrován: čtv úno 14, 2008 18:30
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od zdenda »

Vždyť to furt říkám, zlatý Ikarus, nebo aspoň K 700... :lol:
měls ho nechat uvařit, aspoň o další krám míň...
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Teda Honzo, že by Tě tak rozlítilo něco takového jako je špatný technický stav vozu ?
Do Technicomu v Roudnici n.L. si zajdi :P Vyprdni se na bus a vezmi tam do ruky nějaký náklaďáček - to teprve zjistíš co znamená špatný stav vozu 8)
U vás když dojde na nejhorší tak máš komu zavolat, takové luxusní podmínky jsem neměl.
U nás dělal rádoby dispečera člověk, který měl poloviční invalidní důchod a prac. dobu měl 7.00-11.00 hod. Pokud se mi něco stalo mimo tuto dobu měl jsem smůlu.
Nezbývalo mi nic jiného než zavolat nějakého kolegu (byl-li nějaký ten den v činnosti, pokud ne tak nějakého montážníka, který měl řidičák na náklaďák) , poprosit ho jestli by byl tak hodný,přerušil svojí práci za kterou byl placen a zajel do Roudnice pro tyč se kterou potom přijede za mnou a odtáhne mě do Roudnice na dílnu zdejšího ČSAD.
Kde o ten vůz pečovali takovým způsobem, že jsem se divil, že vůbec ještě jezdí.
Třeba dvakrát do roka si naúčtovali výměnu hlavy a při tom na motor nebylo ani sáhnuto. Ale neřešil jsem to, já jsem žádný příjem vozu z opravy nepodepisoval ( navíc jsem se tam ke chlapům chodil zašívat :oops: i kávu měli výbornou :wink: ) tak že mi to bylo jedno, jen jsem nahlásil opakující se závadu a prděl jsem na to.
Téměř rok jsem jezdil s prasklou hlavou a nikomu to nevadilo. V zimě jsem fasoval, podle četnosti jízd, každou chvíli 10 l kanystr Fridexu.
Řešit se to začalo až když jsem začal mít ráno problémy se startováním, protože nad jedním pístem bylo už tolik vody, že to startér už nepřepral.

Tak že Honzo šetři svoje nervy a zbytečně se nerozčiluj a vzpomeň si při tom na řidiče, kteří jsou na tom o mnoho hůře neř ty :wink: a neremcají :P
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

A jaktože jsi tedy odešel?? :P

Ikarus, nebo jakákoliv Karosa je zlatá v jedné věci: má teploměr, podle kterého můžu posoudit, jestli je vhodné dále jet, nebo ne. Navíc pokud se u Citybusu rozsvítí STOP, musí se u těch starších jít dozadu do motoru a na "chytré" krabici odečíst z rozsvícených diod příčinu problému. Potom je třeba hlášku vynulovat, takže Stopka svítí třeba ještě když už motor je dávno schlazený, což znemožňuje posoudit, jestli bych to měl odstavit, nebo si to poradí samo.
Kdyby mě na to kolega neupozornil, že se to vyskytuje, bylo by to horší.
Uvařit to taky není žádná legrace, protože by se mohlo stát, že bych to zaplatil. :? Sice z pojistky, ale spoluúčast a ještě zajisté poslouchat chytré řeči dílenských narcisů, že se mělo udělat to a to... Nebo zastavit, když svítí Stopka. :oops: Což by byla sice pravda, ale kdybych měl věřit všemu, co se u Citybusu za celou šichtu chybně rozsvítí, kolik planých poplachů to hlásí, tak bych neujel ani metr!!

Mimochodem, ti řidiči, kteří jsou na tom možná hůře, než já, mají alespoň ve výbavě prostou konev, jako jsme měli u spousty vozů v Connexu. Není voda, doliješ si, před zimou se přeměří, pak doplňuješ jen Fridex. Prosté a jednoduché. Politika DP ale spočívá v dolévání pouze na garáži (to, že na to musím žádat lístek, abych si náhodou někam do rukávu neulil 100 litrů, je už vec jiná- do kabaretu), ale i na to jim kašlu jako každý normální řidič, pokud mám ČÍM dolévat, dolévám si na konečné raději, než kvůli takové prkotině, jako je chybějících pár litrů, volat o výměnu. Před zimou se to stejně měří a v zimě, stejně jako u Connexu, se prostě dolévá Fridex.
Takže TIRák, který ztratí na svých toulkách Evropou 20 litrů vody, si prostě sjede k pumpě, vezme konev a lej Kadle, lej. Já musím improvizovat s láhvemi a hlavně malým časem na podobné blbnutí. Takže tvrdím stále, že to zásadně má být v pořádku. :?

Když to srovnáme se spedicemi, které naváží třeba do Škodovky na čas, tak ty si jistě jen stěží můžou dovolit podobné věci. MHD jezdí také na čas a každá porucha na trati všechno rozhází, tak by se k tomu mělo přistupovat stejně! :evil:
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Honza 21061 píše:A jaktože jsi tedy odešel??
Protože firma se přestala zabývat telekomunikacemi a kabel. TV a dále se věnuje jen EPS A EZS (požárka a zabezpečovačka), což je pro mě práce velice nezajímavá :?
A navíc jsem měl s majitelem firmy (právě kvůli mému služebnímu vozu Avia A 31 HR) takový menší výstup venku na ulici před firmou, kde jsem ho před polovinou zaměstnanců firmy a ostatními procházejícími dosti hlasitě označil slůvkem, kterým se neslušně označuje pánské přirození. Potom se ještě chvíli tato dosti hlasitá "debata" rozvíjela až vykání postupně přešlo v tykání.
Avču jsem mu postavil před vrata tak že nemohl vyjet svým Mondeem, klíče od ní jsem po něm dosti prudce hodil. A tím moje pravidelné jezdění skončilo. Dále jsem se v klidu věnoval pouze telekomunikační činnosti :wink:
Od té doby jsme se sice nezdravili, ale jinak jsem tam dále pracoval až do té doby, než firma telekomunikační práce opustila.

Ale zdá se , že na rozdíl od všech ostatních už pan generální na tuto příhodičku zapoměl, protože, když jsem byl asi před rokem a půl v sousedícím autoservisu tak tam přiběhl a lanařil mě, abych se vrátil.
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Přidávám nějaké fotky.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

dalsi.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

a dalsi.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

:wink:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

posledni dve.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Ten Roburovský landaulet se mi líbí. :) To by se jezdilo s turistama za typického Roburáckého klapotu benzínového motoru! :lol:

Někdy udělám soubor fotek z mého nového (staršího) autobusu, zatím ještě nebyla ukončena fáze vymazlování, tak potom. :)
Honza
Osa Praha - Brno
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“