Autobusy a vše okolo - part two
Moderátor: Moderátoři
Michale, kdyby ses mne zeptal, tak ti to takx řerknu, čím na Veveří jedem . Možná pojedu i s 1202 STW-ČSAD, ale ještě nevím, příští sobotu máme sraz- www.stinger.webz.cz a nevím jak to přežije a jak budou finance,. přejcijenom si trochu něco smlsne.
nmemá někdo foto toho táborského bílého ikara, prý je pělně nabouraný?
nmemá někdo foto toho táborského bílého ikara, prý je pělně nabouraný?
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Óóóó co ty všechno nemáš ? Hm, to bych se rád podívalzdenda píše:1202 STW-ČSAD
A co Ikarusek jak se má ?
Člověče jen by mě zajímalo kde na to všechno bereš čas ? A také peníze, ten Ikarus jich jistě také sežere dost. Dovedu si představit, že sehnat některé díly je asi docela z kategorie sci-fi.
Já už se na to nemůžu dívat jak každý něco renovuje a já nejsem ani schponý dát do nějakého alespoň přibližně původního stavu tu mojí chudinku http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=6978
Ano, něco se blbě shání, třeba ta oblina. Jen podotýkám, že to neudělal majitel, ale někdo si bez dovolení vyjel a takto to orval. Když to neumím, tak za to nelezu. Jsem zvědav, za co chytíl já...
No, má se době, stojí v hangáru, neprší na něj, takže zatím byla vyjmuta zničená okna. Spíš se dělalo na druhém, kde se uřízl zadek, dal do šrotu. Takže třeba takto se berou na něj peníze. Něco jiného zabiješ, aby jiný mohl žít.
Jinak vozový park jest-1000 MB (11.1964), pak ještě jedna 1000 MB, u té se uvidí, jestli nepůjde celá z domu, či n.d. pro 64. Škoda 100L-normální povoz a pak 1202 STW. Kromě 100 je vše pod střechou. Na žádném z nich není žádný větší zásah, jak říká předseda ZHTA, teď je doba, kdy se shání levně, jak tato doba skončí, tak se vrhne na opravy. Od tátova známého se vezme jiná 1202, kastli má KO, nemá papíry a pokud bude mít rám OK, tak i s motorem, který je po GO se užije pro tu mou.
Zatím se jednoduše vozy udržují(krom 1000MB) v provozu. Ono se tak tou 1202 krásně jede... A ta 1000 je dost sežraná, tak se uvidí, ale co se mi líbí, je z Gottwaldova, tak dostane i původní čísla na srazy.
No, má se době, stojí v hangáru, neprší na něj, takže zatím byla vyjmuta zničená okna. Spíš se dělalo na druhém, kde se uřízl zadek, dal do šrotu. Takže třeba takto se berou na něj peníze. Něco jiného zabiješ, aby jiný mohl žít.
Jinak vozový park jest-1000 MB (11.1964), pak ještě jedna 1000 MB, u té se uvidí, jestli nepůjde celá z domu, či n.d. pro 64. Škoda 100L-normální povoz a pak 1202 STW. Kromě 100 je vše pod střechou. Na žádném z nich není žádný větší zásah, jak říká předseda ZHTA, teď je doba, kdy se shání levně, jak tato doba skončí, tak se vrhne na opravy. Od tátova známého se vezme jiná 1202, kastli má KO, nemá papíry a pokud bude mít rám OK, tak i s motorem, který je po GO se užije pro tu mou.
Zatím se jednoduše vozy udržují(krom 1000MB) v provozu. Ono se tak tou 1202 krásně jede... A ta 1000 je dost sežraná, tak se uvidí, ale co se mi líbí, je z Gottwaldova, tak dostane i původní čísla na srazy.
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Já bych řekl, že za nic. Jako majitel si budeš určitě dávat sakra pozor , aby si nezničil něco čemu se tolik věnuješ.zdenda píše:Jsem zvědav, za co chytíl já...
No, já být majitelem tak bych ho snad zardousil A zrovna tento kousek , pro toho mám největší slabost. Vždy se mi moc líbil. Nevím jestli se od dob kdy dosluhoval v Táboře něco dělalo na motoru, ale tam to byla opravdu nehorázná dýmovnice a minulý rok o pouti se mi zdálo, že už tolik nekouří. Ona sice pro 280.08 má být klasika červená/krémová, ale u mě se asi nějak dostavil efekt okoukanosti nebo co. A bílá se mi na Ikarusu moc líbí a ta barevná kombinace co máš Ty také vypadá dobře.
Hm a jsou i města kde opravu této části řešili poněkud svérázným způsobem http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3 ... &gs=e&gsd=zdenda píše:Ano, něco se blbě shání, třeba ta oblina
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dvě poučky pro nehodu: Nehoda se nestane, pokud autobus stojí v garáži, případně řidič nejezdí. V opačném případě se nehoda může stát každou vteřinu na každém metru a je jí vystaven i veterán...
I já jsem byl dneska na panáka a možná ještě jsem. Jedu si posledních 5 zastávek před střídáním, oblíbenou linku 192 ve svém pravém pruhu, míjel jsem se s kolegou, zdravili jsme se, po pravé straně na chodníku těsně u silnice parkují běžně auta.
U nějakého SUV, snad Honda CR-V nebo něco takového chlápek dělá něco v kufru, dává tam věci. Zavřel kufr a... ve vteřině stál v silnici, mezi mým rozjetým autobusem a svým autem tak.
Zahrabal jsem vlevo do páček a pokusil se co nejrychleji zatroubit, prudký úhybný manévr případně flekování na místě s autobusem prostě není možné udělat, takže jsem se v rámci svého pruhu a částečného najetí do již prázdného protisměrného BUS pruhu a vedle betonovou bariéru před přechodem, pokusil o milimetrový úhybný manévr a zároveň o co nejúčinnější zpomalení s ohledem na cestující.
Díval jsem se na toho debila, resp. musel jsem se dívat abych věděl co a jak a můžu vám všem garantovat, že už vím, jaký má pohled člověk, který je připravený na smrt a i pocit, kdy očekávám tu specifickou ránu, jak ho trefím zrcátkem do hlavy a pravým rohem autobusu ho začnu lisovat mezi mnou a jeho autem.
Nevím jakým zázrakem, ale nic se nestalo... Druhé, spíše už "kosmetické" štěstí bylo, že zastávku jsem měl asi až po 100 metrech, protože jsem toužil potom vylézt z autobusu a na celou ulici a před všema lidma ho neskutečně seřvat za to, že jeho uspěchané a vylízané myšlení mě málem přivedlo do průseru a jeho do rakve. I když by to nebyla moje vina (ale věřte vyšetřujícím orgánům tohoto státu, kteří si jen ulehčují práci, že?), tak zažít tohle...
Ten člověk byl takový debil, že když jsem ještě dokončoval manévr a vracel se zase do svého pruhu, už otevíral dveře u auta...
Takže jak říkám, nedělejte nikdo autobusáka a mně držte palce, ať si tam těch pár let odjezdím bez úhony... Bylo mi dost dlouho blbě a lhal bych, kdybych tvrdil, že teď už je to za mnou... Postupně přecházím zase do stádia, kdy přestávám věřit na to, že existuje v Praze člověk slušný, nebo rozumný. Existuje, ale počítají se na promile a to jak řidiči, tak cestující...
I já jsem byl dneska na panáka a možná ještě jsem. Jedu si posledních 5 zastávek před střídáním, oblíbenou linku 192 ve svém pravém pruhu, míjel jsem se s kolegou, zdravili jsme se, po pravé straně na chodníku těsně u silnice parkují běžně auta.
U nějakého SUV, snad Honda CR-V nebo něco takového chlápek dělá něco v kufru, dává tam věci. Zavřel kufr a... ve vteřině stál v silnici, mezi mým rozjetým autobusem a svým autem tak.
Zahrabal jsem vlevo do páček a pokusil se co nejrychleji zatroubit, prudký úhybný manévr případně flekování na místě s autobusem prostě není možné udělat, takže jsem se v rámci svého pruhu a částečného najetí do již prázdného protisměrného BUS pruhu a vedle betonovou bariéru před přechodem, pokusil o milimetrový úhybný manévr a zároveň o co nejúčinnější zpomalení s ohledem na cestující.
Díval jsem se na toho debila, resp. musel jsem se dívat abych věděl co a jak a můžu vám všem garantovat, že už vím, jaký má pohled člověk, který je připravený na smrt a i pocit, kdy očekávám tu specifickou ránu, jak ho trefím zrcátkem do hlavy a pravým rohem autobusu ho začnu lisovat mezi mnou a jeho autem.
Nevím jakým zázrakem, ale nic se nestalo... Druhé, spíše už "kosmetické" štěstí bylo, že zastávku jsem měl asi až po 100 metrech, protože jsem toužil potom vylézt z autobusu a na celou ulici a před všema lidma ho neskutečně seřvat za to, že jeho uspěchané a vylízané myšlení mě málem přivedlo do průseru a jeho do rakve. I když by to nebyla moje vina (ale věřte vyšetřujícím orgánům tohoto státu, kteří si jen ulehčují práci, že?), tak zažít tohle...
Ten člověk byl takový debil, že když jsem ještě dokončoval manévr a vracel se zase do svého pruhu, už otevíral dveře u auta...
Takže jak říkám, nedělejte nikdo autobusáka a mně držte palce, ať si tam těch pár let odjezdím bez úhony... Bylo mi dost dlouho blbě a lhal bych, kdybych tvrdil, že teď už je to za mnou... Postupně přecházím zase do stádia, kdy přestávám věřit na to, že existuje v Praze člověk slušný, nebo rozumný. Existuje, ale počítají se na promile a to jak řidiči, tak cestující...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak že Zdendův Ikarus se má nejlépe, dokonce má i kryté stání.Honza 21061 píše:Nehoda se nestane, pokud autobus stojí v garáži, případně řidič nejezdí. V opačném případě se nehoda může stát každou vteřinu na každém metru a je jí vystaven i veterán...
Za to když jsem viděl v Zálužanech toho pražáka s karlovarákem jak tam čím dál více "zapouští kořeny" tak to není hezký pohled.
Asi by to chtělo nějakého sponzora, co ?
Nemá třeba ředitel ČEZu nějaký vztah k vozům Ikarus ?
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nikam nic nedotahujte, radši byste se měli svézt tímhle: www.autobusy.org/fotkyvozu/5576.php To jsem dnes vyfasoval místo toho svého rozporuplně přijatého automatu, protože mu nešly ráno dveře.
...A co víc, po 4 dnech co jsem na něm nebyl, v něm je špína a binec jako na skládce, bylo počmárané celé zadní čelo, uvnitř vzadu malůvky na podlaze, na dveřích, které půjdou postupně asi hodně špatně odstraňovat. To určitě zase jezdilo na noční.
Věděl bych co s tím, ale můj autobus to není, navíc na něm nejsem denně, tak si s tím budou muset poradit oni...
Budu se muset naučit, že autobus jako autobus, aby mě to tak neštvalo, že mám z nově nastříkaného autobusu čmáranici.
Ale zpět k 5576- to není autobus, ale letadlo! Ten jezdí neskutečně! Navíc se typicky Liazácky rozklepe na trojku v pásmu 1400- 1600 otáček, stejně tak se celý rozklepe, když se spustí hodně hlasitá a velmi účinná motorovka. Má lehké a přesné řízení, dobré brzdy, všechno v pořádku a lehce ovladatelné, tak to má být.
Když se sejde optimální kombinace já a dobrý klacek B732, tak potom je teprve jízda autobusem!
A ještě mi někdo bude tvrdit, že Liazky netáhnou. Tvrdím, že když je dobrá Liazka, tak není lepší motor. U Connexu 1332, 1324, u DP mi jezdily dobře 5646, 5801 a tady na garáži 5576 a málokdo uvěří, že se dá jet s plným autobusem do prudkého kopce 50 na čtyřku (1332) nebo dnes na 148 od Podolské vodárny na trojku také 50 s plným autobusem, samozřejmě se klepal a tak do mě ten motor s převodovkou prostoupí, jako vůně a chuť dobrého vína.
To kaštanstvo ani neví, jak moc dobrým autobusem se vozí, jaký je to klenot. Kdepak automat, to jsou krámy neskutečné všechno, čím více elektroniky, tím větší krám. (Citybus) Tohle má hydraulické ovládání plynu, staré dobré řízení Technometra, poctivé budíky PAL, které kazí maďarský voltmer a tachometr, přepínače Lucas.. prostě stará krásná Karosa.
...A co víc, po 4 dnech co jsem na něm nebyl, v něm je špína a binec jako na skládce, bylo počmárané celé zadní čelo, uvnitř vzadu malůvky na podlaze, na dveřích, které půjdou postupně asi hodně špatně odstraňovat. To určitě zase jezdilo na noční.
Věděl bych co s tím, ale můj autobus to není, navíc na něm nejsem denně, tak si s tím budou muset poradit oni...
Budu se muset naučit, že autobus jako autobus, aby mě to tak neštvalo, že mám z nově nastříkaného autobusu čmáranici.
Ale zpět k 5576- to není autobus, ale letadlo! Ten jezdí neskutečně! Navíc se typicky Liazácky rozklepe na trojku v pásmu 1400- 1600 otáček, stejně tak se celý rozklepe, když se spustí hodně hlasitá a velmi účinná motorovka. Má lehké a přesné řízení, dobré brzdy, všechno v pořádku a lehce ovladatelné, tak to má být.
Když se sejde optimální kombinace já a dobrý klacek B732, tak potom je teprve jízda autobusem!
A ještě mi někdo bude tvrdit, že Liazky netáhnou. Tvrdím, že když je dobrá Liazka, tak není lepší motor. U Connexu 1332, 1324, u DP mi jezdily dobře 5646, 5801 a tady na garáži 5576 a málokdo uvěří, že se dá jet s plným autobusem do prudkého kopce 50 na čtyřku (1332) nebo dnes na 148 od Podolské vodárny na trojku také 50 s plným autobusem, samozřejmě se klepal a tak do mě ten motor s převodovkou prostoupí, jako vůně a chuť dobrého vína.
To kaštanstvo ani neví, jak moc dobrým autobusem se vozí, jaký je to klenot. Kdepak automat, to jsou krámy neskutečné všechno, čím více elektroniky, tím větší krám. (Citybus) Tohle má hydraulické ovládání plynu, staré dobré řízení Technometra, poctivé budíky PAL, které kazí maďarský voltmer a tachometr, přepínače Lucas.. prostě stará krásná Karosa.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
No, tak od BKV už si můžeš rovnou dotáhnout 280T a můžeš si do něho naložit i nějaký ten motor do toho tvého - i když tam už by se asi takový co potřebuješ sotva našel , tam už budou asi příliš modernizovaní. To by si musel do nějakých zaostalejších krajin, ale tam by ten motor asi byl stejných kvalit jako ten tvůj. Tak to si nevybereš.
A nebo si vyrob 280 duobus
A nebo si vyrob 280 duobus