II prírastok v zbierke Sida a Doktora

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

No tak to radenie je lepšie, odkedy sa rozbehala a nejde tak skackavo, ako keď sme to pratali.
Spojkový valček(ten na motore( Prachovka úplne spadnutá a určite sa to blato dostalo aj dnu. Hadica stará nachuja, nastavovacia matica pomaly na konci závitu.

To s tým panelom je dobrá myšlienka, najprv to aj nás napadlo, ale to nieje v chybe. Najhoršie sú predné podblatníky( motorový priestor( a fakt, že tak náročnú výmenu zatiaľ nieje kde vykonať niesú na to prachy
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Včera v noci sme na tom išli k Doktorovi na dvor. No katastrofááá. Už to nové simeringy ventilov potrebuje ako soľ , z výfuku ide čierny dym- problém je v momenťáku, ktorý nemáme, takže nič. S vyradenou rýchlosťou za chvíľu chcípla :cry: . Chudera a ešte aj tá spojka. Pohnúť bez trhania a skácania auta sa dalo len stlačením plynu do polovice a prudším pustením spojky. Počas jazdy bolo počuť aj dáke pazvuky, asi spojka šmýkala.
Je mi toho auta fakt ľúto, ako muselo byť trápené, aby vôbec došlo :cry: . Snáď to bude dobré. Aspoň dúfam :cry:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Sid píše:Už to nové simeringy ventilov potrebuje ako soľ , z výfuku ide čierny dym- problém je v momenťáku, ktorý nemáme, takže nič. S vyradenou rýchlosťou za chvíľu chcípla
Černý dým z výfuku není známka že to žere olej ! Černý=bohatá směs ! Proto to také "chcípe". Když to žere olej tak je dým MODRÝ . Momentový klíč je dobrá věc ale na přišroubování vačkového tělesa není nutný.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Dokonca mení aj farby. To žranie oleja je jasné:2 dcl na cca 15 km. Je lepšie ťahať to momentom, ako od oka. Predsa je to motor. Chcípa to asi skôr kvôli tesneniu pod karburátorom, ale nejdem sa hádať.Voľnobeh nastavoval Majo pri kúpe a časom je to horšie a horšie. Však postupne sa uvidí.

Dnes sme už začali s prácou, ale nie na spojke, lebo treba kúpiť jednu hadicu a kvapalinu. Opravili a vyrovnali sme ľavé zadné dvere. Predošlý majiteľ odmontoval spúšťač skla a úchyt na skle pre lanko bol odlomený, tak bolo sklo len podopreté latkou, ktorá pri prudšom náklone auta padla a sklo padalo dole. Zo skla sme zhodili pliešok a namontovali z druhého skla, na ktorom nebol odlomený držiak. spúšťací mechanizmus a príchytky tapacíru sa našli v zásobách. Ďalej sme nanovo upevnili tapacír kufra, lebo príchytky boli oblámané a odstával.
Přílohy
síce ten tapacír vyzerá byť červený, je tmavohnedý. Robí to svetlo na zábere
síce ten tapacír vyzerá byť červený, je tmavohnedý. Robí to svetlo na zábere
Uživatelský avatar
ladalover
Příspěvky: 249
Registrován: čtv dub 20, 2006 11:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od ladalover »

Momentový klíč mají v obi za 830Kč, u vás ho budou mít taky. V Plusu se teď v ČR prodával za 400kč. Jdi do toho. Pokud chceš mít věci tak, jak by měli být. Já bez něj neutahuju ani kola, natož hlavu, brzdy, převodovku...

Prostě skoro všechno. A jak se mi hodil teď na Citroenovi... Ani nemluvě!! Uchycení přední nápravy, moment 42 Nm. A utahuješ hydraulickou pístnici na každé straně. Tak si můžeš vybrat: Risk a od ruky nebo Kvalita a Jistota s momenťákem.

Jsou investice, které se vyplatí. :idea:
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

momentovy kluc mam, ale pri vymene vacky ho nepouzivam!! Hlavu davat dole nie je potrebne!
Pri takej spotrebe oleja budu sviecky cierne ako uhol. Teda uz asi moc nespaluju a mozes nastavovat bohatost kolko len chces, bude to pustat nespaleny benzin do vyfuku...
A o tom ze ten karbec stal za hovno uz pri stelovani ani nehovorim :-P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Raz som začal babrať s nastavovaním voľnobehu a bolo to na hovno, tak to už viac skúšať radšej nebudem. Karbec mal klapky pekne zhrdzavené a bordelu vńom bolo určite bohate. Ale časom sa prečistil, vážne. Hlavu dávať dole nechceme. Keď si dal ten postup, ajajáj. Je vôbec treba tie ventily odspodu podopierať :?: Však aj tak nemajú kam spadnúť, keď je valec v HÚ :?:
:?: :?:
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Sid píše:Raz som začal babrať s nastavovaním voľnobehu a bolo to na hovno, tak to už viac skúšať radšej nebudem. Karbec mal klapky pekne zhrdzavené a bordelu vńom bolo určite bohate. Ale časom sa prečistil, vážne. Hlavu dávať dole nechceme. Keď si dal ten postup, ajajáj. Je vôbec treba tie ventily odspodu podopierať :?: Však aj tak nemajú kam spadnúť, keď je valec v HÚ :?:
:?: :?:
ale nesundas z nich takovy dva zajistovaci plisky co drzi "poslozku" co je na pruzinkach a ani to nenasadis. proste ventil musi byt v poloze zavreno aby slo vsechno dobre
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Tak dnes to začalo. Zistili sme, že máme ešte jednu závadu: odhnitú tyč, ktorá drží zadnú nápravu. Skončili sme pri zhadzovaní prevodovky, žiaľ za pár hodín sa to nepodarilo. Asi zapustila korene do motora. :evil:
Přílohy
2SESTRY.JPG
Obrázok 0336.JPG
Obrázok 0341.JPG
Uživatelský avatar
ladalover
Příspěvky: 249
Registrován: čtv dub 20, 2006 11:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od ladalover »

Jakou tyč? Zkrutný stabilizátor (panhartka)?
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

ladalover píše:jakou tyč? zkrutný stabilizátor (panhartka)?
Spíš tu dlouhou co drží nápravu v podélným směru, hezky to vyfotil. :twisted:Mě přesně stejně prdla ta malá a tloukla do podlahy. Ale když jsem lezl pod auto a tahal za to, tak byla zrovna zaseknutá v normální poloze, takže nebylo nic poznat. Čili jsem tak ujel několik set km, z toho cca 150km s dost naloženým autem. :P
Naposledy upravil(a) Nulašestka dne úte dub 29, 2008 21:17, celkem upraveno 1 x.
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

áno presne tá odhnila.
Uživatelský avatar
ladalover
Příspěvky: 249
Registrován: čtv dub 20, 2006 11:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od ladalover »

jasně - kost

ale to není problém vyměnit...
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Jasne že nie, skôr to niekde nablízku zohnať za pár šupov. Našťastie máme eso v rukáve.
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Jinak tyhle tyče se dělají ve dvou provedeních. Kupoval jsem nový a zvolil jsem tu variantu co vám prdla, ale pak je ještě ta druhá, je tam jinej konec ukotvení dutý části tý tyče na tu část se silentblokem, ale to mi přišlo hodně fórový, hlavně na kroucení v příčným směru (no hlavně v první řadě na kvalitu dílenskýho zpracování).
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“