dmatej píše:Omlouvám se, že jsem se na ty Kamy pořád ještě nepodíval, musím to dohnat.
Nevadí, už jsem obul na ty Semperitky, takže gumy mám vyřešený.
Moderátor: Moderátoři
dmatej píše:Omlouvám se, že jsem se na ty Kamy pořád ještě nepodíval, musím to dohnat.
zelvotron píše:No ale to číslo za lomítkem není v mm, ale v %. Rozdíl ve výšce profilu je pak 175 x 0,05 = 8,75 mm. Rozdíl mezi disky je 1 palec = 25,4 mm na průměr, na poloměru tedy 12,7 mm, takže teoreticky je teď auto vyšší o 12,7 - 8,75 = asi 4 mm, což bych řek že je v praxi zanedbatelný a vetší vliv bude mít třeba nahuštění ap.
zelvotron píše:No ale to číslo za lomítkem není v mm, ale v %. Rozdíl ve výšce profilu je pak 175 x 0,05 = 8,75 mm. Rozdíl mezi disky je 1 palec = 25,4 mm na průměr, na poloměru tedy 12,7 mm, takže teoreticky je teď auto vyšší o 12,7 - 8,75 = asi 4 mm, což bych řek že je v praxi zanedbatelný a vetší vliv bude mít třeba nahuštění ap.
Maysner píše: na predek nemusi sednout diky tomu pul milimetru. staci nechat u soustruznika nechat zvetsit.
plavec píše:To jsou vyhozený peníze, jít k soustružníkovi. Stačí kulatý pilník, i třeba jen na broušení řetězů motorových pilek. Samozřejmě u plecháčů. U hliníků nevím, ty jsem nikdy neviděl
plavec píše:takovej kotouček a smirkový papírky jsou vlepený doprostřed.
Saša píše:plavec píše:takovej kotouček a smirkový papírky jsou vlepený doprostřed.
Že by stopkový lamelák .
BontSK píše:185/60 na 5" rafiky, hoci v technicaku sa pise 5,5" alebo 6"
BontSK píše:BA3 5J 14 H2 ET35 01.04.
BontSK píše:v technicaku mam napisane, ze mozem dat disky 6" ET33, no na nete som nasiel iba 6" ET35 ... je to velky rozdiel, ktory mi moze robit problemy?