BA3 LADA 2105 r.v.1988
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10494
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Luďku co na tom středovým panelu všechno máš? Hodiny mi jsou jasný, tlak oleje předpokládám (ale nemáš ho náhodou v palubce když máš určitě interiér/palubku 07?), od čeho všeho tam máš kontrolky? Zapalovač je mi jasnej, a potom to zařízení pod tím pravděpodobně tlakem? Co to je? Tipnul bych asi LPG a tím tlakem měříš kolik máš ještě plynu? Ale stejně nevím co ti hlídaj ty kontrolky.. bože mě ta zvědavost jednou zabije...
Miči píše:Luďku co na tom středovým panelu všechno máš? Hodiny mi jsou jasný, tlak oleje předpokládám (ale nemáš ho náhodou v palubce když máš určitě interiér/palubku 07?), od čeho všeho tam máš kontrolky? Zapalovač je mi jasnej, a potom to zařízení pod tím pravděpodobně tlakem? Co to je? Tipnul bych asi LPG a tím tlakem měříš kolik máš ještě plynu? Ale stejně nevím co ti hlídaj ty kontrolky.. bože mě ta zvědavost jednou zabije...
budik tlaku oleje 21044 v palubce normalne nema. meli to jen 07 do urcityho roku. misto nej je v palubce ekonomer. takze tam ma tlak oleje, to zarizeni je prepinac LPG/benzin. 044 ma ve stredovym panelu normalne 4 kontrolky. mezi kontrolkama napr chceck engine, mlhovky, rucku atd.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Tommel
- Příspěvky: 3255
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Miči píše:aha tak, co ten ekonoměr, je to k něčemu dobrý? resp dá se s tím šetřit palivo tak, aby to bylo poznat? Jo a nehodil by sem někdo fotku jak vypadá origo tunel s kontrolkama v 2104? jsem to nikdy neviděl a jak říkám, jsem děsně zvědavej...
2104 má stejny interier jako 2105 s ekonoměrem když funguje by se mělo dát jezdit na spotřebu i když podle mě u Lady je ekonoměr na dvě věci, když chceš jezdit na spotřebu tak je cit v noze ne v budiku
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Trevor píše:radek mb píše:Miči píše:vedle hodin v levo to kulatý je co?
To je reostat .Tím si plynule nastavuješ osvětlení do přístrojový desky.
Slovo plynule by som radsej odtial vypustil, najlepsie zmenil celu vetu.
Tim zapinas a vypinas osvetlenie pristrojovky.
jo. ja to tam blbe napsal. je to na osvetleni palubky
jinak ten plech na sytic maj vsechny ziga. ja mam rok 1996 tj cistokrevni icko
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10494
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
To Miči:
1. k těm kontrolkam:
horní řada - vlevo přední mlhovky, vpravo zadní mlhovky
prostřední řada: vlevo vyhřívání zadního okna, vpravo výška hladiny brzdové kapaliny
spodní řada: vlevo benzinové čerpadlo (zatím nezapojeno), vpravo check-engine
2. Tlakoměr oleje je opravdu tlakoměr oleje (v palubce je ekonoměr)
3. Ten "nesmysl" pod tlakoměrem je opravdu přepínání plyn/benzín vč. stavu plynu (ehm kapaliny) v nádrži.
Ten ekonoměr v palubce je na tlakové bázi - je propojen hadičkou se sacím potrubím a snímá tlak v něm. Čili ukazuje, jak mnoho máte sešlápnutý plynový pedál a pokud se na to koukáte, tak Vás to nutí na ten akcelerátor tolik nešlapat. Takže bych to popsal jako pasívní ekonoměr - zařízení samo o sobě spotřebu nezmenší. L.
1. k těm kontrolkam:
horní řada - vlevo přední mlhovky, vpravo zadní mlhovky
prostřední řada: vlevo vyhřívání zadního okna, vpravo výška hladiny brzdové kapaliny
spodní řada: vlevo benzinové čerpadlo (zatím nezapojeno), vpravo check-engine
2. Tlakoměr oleje je opravdu tlakoměr oleje (v palubce je ekonoměr)
3. Ten "nesmysl" pod tlakoměrem je opravdu přepínání plyn/benzín vč. stavu plynu (ehm kapaliny) v nádrži.
Ten ekonoměr v palubce je na tlakové bázi - je propojen hadičkou se sacím potrubím a snímá tlak v něm. Čili ukazuje, jak mnoho máte sešlápnutý plynový pedál a pokud se na to koukáte, tak Vás to nutí na ten akcelerátor tolik nešlapat. Takže bych to popsal jako pasívní ekonoměr - zařízení samo o sobě spotřebu nezmenší. L.