![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátor: Moderátoři
budik tlaku oleje 21044 v palubce normalne nema. meli to jen 07 do urcityho roku. misto nej je v palubce ekonomer. takze tam ma tlak oleje, to zarizeni je prepinac LPG/benzin. 044 ma ve stredovym panelu normalne 4 kontrolky. mezi kontrolkama napr chceck engine, mlhovky, rucku atd.Miči píše:Luďku co na tom středovým panelu všechno máš? Hodiny mi jsou jasný, tlak oleje předpokládám (ale nemáš ho náhodou v palubce když máš určitě interiér/palubku 07?), od čeho všeho tam máš kontrolky? Zapalovač je mi jasnej, a potom to zařízení pod tím pravděpodobně tlakem? Co to je? Tipnul bych asi LPG a tím tlakem měříš kolik máš ještě plynu? Ale stejně nevím co ti hlídaj ty kontrolky.. bože mě ta zvědavost jednou zabije...
2104 má stejny interier jako 2105Miči píše:aha tak, co ten ekonoměr, je to k něčemu dobrý? resp dá se s tím šetřit palivo tak, aby to bylo poznat? Jo a nehodil by sem někdo fotku jak vypadá origo tunel s kontrolkama v 2104? jsem to nikdy neviděl a jak říkám, jsem děsně zvědavej...
jo. ja to tam blbe napsal. je to na osvetleni palubkyTrevor píše:Slovo plynule by som radsej odtial vypustil, najlepsie zmenil celu vetu.radek mb píše:To je reostat .Tím si plynule nastavuješ osvětlení do přístrojový desky.Miči píše:vedle hodin v levo to kulatý je co?
Tim zapinas a vypinas osvetlenie pristrojovky.