Rozdíl ve výfuku

Moderátor: Moderátoři

dusan.dd
Příspěvky: 39
Registrován: čtv říj 11, 2007 13:39
Bydliště: Ružiná okr.Lučenec

Příspěvek od dusan.dd »

to bola len taká moja úvaha, keďže tento prvý diel mám doma nový že to nejako skombinovať s tým výfukom čo tu je niekde na to návod(prevzaté z maďarských stránok) ale najjednoduchšie asi bude keď sa výfuk prederavý ho zavariť(poprípade na tlmič navariť nový plech dookola),takto som už pár výfukov opravoval na favority a slúžia naďalej,veď čas ukáže :arrow:
Lada 2105 1300 LPG
r.v.1986
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

takže pánové - podělím se:

Měl jsem na autě zdráv a nerezav výfuk s dvěma tlumiči, auto mělo "sportovní zvuk", přesně jak říká Ivo - někde to i utíkalo pod sedadly. Přitom díl měl jen povrchovou lišku.

Nasadili jsme prostřední díl od Mušketýra, s atestem, podstoupený LRRH za 150Kč (měl ho pár dní na autě), sice byl problém s nasazováním (Ruská tolerance a fakt, že už byl jednou stažen sponami), ale nakonec byl úspěšně instalován.

Objektnivní dojmy - V autě se dá za jízdy plynule hovořit, zvuk to má úplně jiný, ale hlavně docela stoupl výkon - auto jede prostě líp. Líp to "táhne" a pozoruji dnížení spotřeby cca o půllitr LPG na sto.

Jak by řekl škodovkář - táhne to vocpodu
Jak by řekl chiptuner - jde to líp zaplynem (samozřejmě to i mín žere)
Jak by řekl bazarník - de to líp do otáček.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6641
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Z toho bych ja vyvodil, ze ten stary vyfuk byl deravy nekde blizko k motoru :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

já mam jen samé kvalitní věci navyšující výkon... :arrow:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

to Little Red Riding Hood: ted sem si vzpomel. . ty mas toho madara uz na aute? jako tusim ze uz tady nekde je o tom debata, ale nejake dojmy, zmeny?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Atex, mluvíš o té 50??.. svoje dojmy asi napíšu až na jaře, jelikož od montáže jsem s tim jel jen jednou olomouc-brno.. pak šlo auto na špalky... ale by spokojenej aj ondra (a to už je co říct), takže by se dalo říct že velice v klídku, hlavně bych řek že krouták se o dost zved... ale jsem kůže líná a furt ten motor není dodělanej(a nemůžu ho ani moc točit.. :cry: ) , takže uvidime na jaře.. zkusim naměřit nějaké hodnoty (zrychlení) a to hlavně proto abych konečně rozlouskl moji hypotézi s difikama... a taky bych chtěl zajet na válce takže na jaře bude nějakej report (mimojiné sem dal auto do hrnce a zakryl ho pokličkou,přimíchal pár ingrediencí, takže co se uvaří, uvidite snad na jaře)...
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“