
Rozdíl ve výfuku
Moderátor: Moderátoři
to bola len taká moja úvaha, keďže tento prvý diel mám doma nový že to nejako skombinovať s tým výfukom čo tu je niekde na to návod(prevzaté z maďarských stránok) ale najjednoduchšie asi bude keď sa výfuk prederavý ho zavariť(poprípade na tlmič navariť nový plech dookola),takto som už pár výfukov opravoval na favority a slúžia naďalej,veď čas ukáže 

Lada 2105 1300 LPG
r.v.1986
r.v.1986
takže pánové - podělím se:
Měl jsem na autě zdráv a nerezav výfuk s dvěma tlumiči, auto mělo "sportovní zvuk", přesně jak říká Ivo - někde to i utíkalo pod sedadly. Přitom díl měl jen povrchovou lišku.
Nasadili jsme prostřední díl od Mušketýra, s atestem, podstoupený LRRH za 150Kč (měl ho pár dní na autě), sice byl problém s nasazováním (Ruská tolerance a fakt, že už byl jednou stažen sponami), ale nakonec byl úspěšně instalován.
Objektnivní dojmy - V autě se dá za jízdy plynule hovořit, zvuk to má úplně jiný, ale hlavně docela stoupl výkon - auto jede prostě líp. Líp to "táhne" a pozoruji dnížení spotřeby cca o půllitr LPG na sto.
Jak by řekl škodovkář - táhne to vocpodu
Jak by řekl chiptuner - jde to líp zaplynem (samozřejmě to i mín žere)
Jak by řekl bazarník - de to líp do otáček.
Měl jsem na autě zdráv a nerezav výfuk s dvěma tlumiči, auto mělo "sportovní zvuk", přesně jak říká Ivo - někde to i utíkalo pod sedadly. Přitom díl měl jen povrchovou lišku.
Nasadili jsme prostřední díl od Mušketýra, s atestem, podstoupený LRRH za 150Kč (měl ho pár dní na autě), sice byl problém s nasazováním (Ruská tolerance a fakt, že už byl jednou stažen sponami), ale nakonec byl úspěšně instalován.
Objektnivní dojmy - V autě se dá za jízdy plynule hovořit, zvuk to má úplně jiný, ale hlavně docela stoupl výkon - auto jede prostě líp. Líp to "táhne" a pozoruji dnížení spotřeby cca o půllitr LPG na sto.
Jak by řekl škodovkář - táhne to vocpodu
Jak by řekl chiptuner - jde to líp zaplynem (samozřejmě to i mín žere)
Jak by řekl bazarník - de to líp do otáček.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
to Little Red Riding Hood: ted sem si vzpomel. . ty mas toho madara uz na aute? jako tusim ze uz tady nekde je o tom debata, ale nejake dojmy, zmeny?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Atex, mluvíš o té 50??.. svoje dojmy asi napíšu až na jaře, jelikož od montáže jsem s tim jel jen jednou olomouc-brno.. pak šlo auto na špalky... ale by spokojenej aj ondra (a to už je co říct), takže by se dalo říct že velice v klídku, hlavně bych řek že krouták se o dost zved... ale jsem kůže líná a furt ten motor není dodělanej(a nemůžu ho ani moc točit..
) , takže uvidime na jaře.. zkusim naměřit nějaké hodnoty (zrychlení) a to hlavně proto abych konečně rozlouskl moji hypotézi s difikama... a taky bych chtěl zajet na válce takže na jaře bude nějakej report (mimojiné sem dal auto do hrnce a zakryl ho pokličkou,přimíchal pár ingrediencí, takže co se uvaří, uvidite snad na jaře)...
