Nutné úpravy při vyšším výkonu
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
podla mna zalezi na sposobe jazdy. v zavodakoch sa pouziva hewland, ale to hlavne kvoli tomu ze sa na nom daju radit rychlosti rychlo aj vo vysokych otackach... inak odchadzaju tiez aj na motore ktory ma max. 100 koni... a posledne 2 zavody tam bol seriovy 5kvalt (z patracovho auta ) a pomaly ide to kytek - radit na nom ide coraz horsie a hukot nabera na sile
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Spojku nechej originalni k danemu motoru. Levnejsi reseni neni, a je jistota ze vydrzi, kdyz je na ten motoro navrzena! Nebo koupit ten keramicky kriz... Nebo tu sachsku co tu distribuoval LRRH (pokud se bavime o kroutaku do 200Nm musi vydrzet). Kardan vydrzi, maximalne odejde krizek, repase vyjde asi na 500,- a zas to bude par let jezdit. Difik je slaby clanek, asi zacne za nejaky cas chroustat, cim vic Nm tim driv, ale to je taky spotrebni zalezitost. Neni problem ho jednou za rok vymenit. A pokud se vam to nelibi, tak nevymyslejte pic... se silnejsim motorem, kazdy prece vi ze "tuning" (nemyslim nalepky,kridla, neony, super anatomicke potahy na sedacky, navleky na seriove pasy atd...) neni zadarmo a nese obeti.Dusan píše:np ostava diferak a kardan , spojka
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...