Vydrží to ??

Moderátor: Moderátoři

Pool

Vydrží to ??

Příspěvek od Pool »

Je tady mezi námi nějaký odborník přes trubky? Potřeboval bych vědět jestli kulový kohout vydrží teplotu výfukových plynů ? :idea: Chtěl bych zkusit vyrobit takovej spešl přepínač výfuku, zhruba tak jak jsem nakreslil na obrázku (nebo spíš dokreslil...) Napadlo to někdy někoho? Vaše názory na to...?
Přílohy
4405150.jpg
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Nemuzu se ubranit tomu, ze to ve me evokuje vzpominku na toto
http://members.chello.at/theodor.lauppe ... s/pipe.htm

:lol:

no kazdopadne bych rekl, ze tim nic moc extra nedosahnes. hlavne bude sranda, co bude delat vzduch, kdyz splodiny poleti ven tou rovnou rourou. otazka totiz je, jestli to bude tim standardnim tlumicem hnad splodiny ven taky, nebo jestli to naopak nebude tim tlumicem prisavat cerstvy vzduch. pri te druhe variante se muzes dockat neckanecyh zvukovych efektu :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
dusan.dd
Příspěvky: 39
Registrován: čtv říj 11, 2007 13:39
Bydliště: Ružiná okr.Lučenec

Příspěvek od dusan.dd »

neviem aká je teplota výfukových plynov ale toto som našiel http://sk.danfoss.com/xxTypex/198513_MN ... IT241.html je to do 180 st.C
Lada 2105 1300 LPG
r.v.1986
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Poole! To opravdu chceš dělat tůhle blbost??? :roll:
Pool

Příspěvek od Pool »

dusan.dd píše:neviem aká je teplota výfukových plynov ale toto som našiel http://sk.danfoss.com/xxTypex/198513_MN ... IT241.html je to do 180 st.C


Díky! Hmm tak to bude asi málo... :cry: Díval jsem se i na jiné a všechno je to kolem 150°C a to i takové, co mají mosazné lože a mosaznou kouli (mosaz má teplotu tání někde na 900°C!) tak jsou jen do 150°C :shock:

Štěpán Getsko píše:Poole! To opravdu chceš dělat tůhle blbost??? :roll:


:lol: žigul mám především na blbnutí :wink:
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

nejake americke kary predsa maju klapku na vyfuku a pustaju si to bud do tlmica alebo do rury pod dvere, takze mi to nepride az take zvrhle...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Marosqo
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marosqo »

zkus tam dat kurenarsky tzv Gulak mi tomu vravime(pouziva sa to na domove kurenarske rozvody a aj na tlakove rozvody kurenia vo velkych budovach) ,taky ventil s velkou cervenou packou :roll: ...ono to je komplet ocelove ,nema to ziadne plastove casti a ani gumove ...komplet ocel ,resp. liatina ...ale aj tak si myslim ,ze je to ptakovina :lol: ,ale ved si robili srandu aj z toho ,co povedal ,ze zem je gulata a ono to vazne je gulata ,tak zkusaj :wink:
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Na každém výfukovém systému MUSÍ být rezonátor. Slouží k vyrovnávání rozdílů tlaku v systému při otevírání a zavírání ventilů. Bez něho to bude řvát jako prase a výkon jde rapidně dolů...............
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Pool

Příspěvek od Pool »

no šak, něco takého...

K úplné dokonalosti bych to ovládal přes lanko nějakou páčkou z kabiny :lol: podle potřeby :twisted:
Přílohy
52066.jpg
52066.jpg (2.46 KiB) Zobrazeno 6731 x
dusan.dd
Příspěvky: 39
Registrován: čtv říj 11, 2007 13:39
Bydliště: Ružiná okr.Lučenec

Příspěvek od dusan.dd »

Marosqo ale v týchto guľových ventyloch je vo vnútri teflón ktorý to tesní takže ten by to nemusel vydržať aj keď ten do 180 st.C by mal zdržať podľa mňa aj viac
Lada 2105 1300 LPG
r.v.1986
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Kdybys nevěděl, kde je u Lady rezonátor, tak je to ten hrnec na středním dílu - těsně před zadní nápravou. Ten musí být na každém systému (takže od motoru dozadu dej klidně holou rouru, ale na konec musíš navařit tenhle hrnec).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Pool

Příspěvek od Pool »

Marek píše:Kdybys nevěděl, kde je u Lady rezonátor...

:shock: :roll:
Marosqo
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marosqo »

dusan.dd píše:Marosqo ale v týchto guľových ventyloch je vo vnútri teflón ktorý to tesní takže ten by to nemusel vydržať aj keď ten do 180 st.C by mal zdržať podľa mňa aj viac

Ano ,ale ak to vydrazi dajme tomu teplotu 180stC. pri tlaku 3atmosfery ,tak to mozno vydrzi bez toho tlaku aj vyssiu teplotu ,vsetko tkae musi byt predymenzovane :lol:
ale to je len hipoteeeza ,ved az take drahe to nieje ,tak nech vyskusa
a PS. zase viem novu vec ,ten Teflon som si tam doposial vobec nejako nevsimol a namontoval som ich uz hafo ,holt clovek sa stale uci :D
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Marek píše:Na každém výfukovém systému MUSÍ být rezonátor. Slouží k vyrovnávání rozdílů tlaku v systému při otevírání a zavírání ventilů. Bez něho to bude řvát jako prase a výkon jde rapidně dolů...............

Na okruhovejch eRSkách sem rezonátor nikdy neviděl.
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Pája píše:Na každém výfukovém systému MUSÍ být rezonátor. Slouží k vyrovnávání rozdílů tlaku v systému při otevírání a zavírání ventilů. Bez něho to bude řvát jako prase a výkon jde rapidně dolů...............

NA motorce taky nic takovýho nepozoruju(prostě trubky rovnou ven,i když jsou v nich teda tlumiče)
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Odpovědět

Zpět na „Nepovedené pokusy“