Taky může zamrzat karburátorhornak.active.sound píše:Po necelem tydnu jezdeni s benzinem od jine stanice [SHELL] se mi problem opet vratil.Minule palivo jsem cele vypustil a dal 10litru noveho. Motor se chova ode dneska jako koza,ktera skace a bubla.Kdyby to byl jev staly,tak pochopim ze muze byt motor spatne serizenale jen v pripade ze by na nem negdo posledni mesic neco delal,coz se nestalo. Co ted?? Vypozoroval jsem takovyto jev.
Dnes rano sem nastartoval,a asi po dvou minutach zacal motor skubat,az na semaforech chcipnul[sytic vytazen]. Nastartovat neslo,zamacknul sem tedy sytic,motor chytnul na prvni pokus.Mnel snahu chcipnout,tak sem znovu povytahnul sytic,jelo to jelo,za chvili cukani blum blum a najednou se krasne rozjel.Sytic sem zamacknul a pohoda,zbylych asi 5 minut jel naprosto klidme az do doby nez sem zaparkoval. Odpoledne se delo presne to same.
LADA a olej v benzinu
Moderátor: Moderátoři
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Renault Megane II - kombi
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nemůže to být tím, že z nějakého důvodu začne do motoru proudit víc benzínu? Například zaseklý plovák, ventil apod.? Nemůže být zvětšená vůle v uložení škrticí klapky? Nebo třeba volná vzduchová přívěra nahoře, která za jízdy poskakuje?
Mně připadá, jakoby se ten motor přehltil. Když vytáhneš sytič, sebereš mu vzduch úplně, potom motor zhasne, přebytečný benzín se začne odpařovat, zatlačíš sytič, nastartuješ a jedeš dobře až do doby, než to neco uvolněné/zaseklé poskočí, popř. se vychladnutím uvolní a zase se tam začne dostávat více benzínu...?
------
K tomu úděsnému OT: Vy trapiči dvoutaktů... Budu si muset dát pozor, na co jezdil majitel, až si půjdu pro Trabantíka, nebo Wartburga... Jezdil jsem zásadně takto: Trabant- Speciál, olej M2T, poměr 1:40. Wartburg 2T: Speciál, olej M2T, poměr od 1975 povolen 1:50. Nebyl důvod mazat víc...
Nedělal jsem ostudu dvoutaktům kouřením a smradem a navíc to nejelo jako důchodce, ale jako Jarda Rajchman- známý jezdec Rally na vozech Wartburg.
Mně připadá, jakoby se ten motor přehltil. Když vytáhneš sytič, sebereš mu vzduch úplně, potom motor zhasne, přebytečný benzín se začne odpařovat, zatlačíš sytič, nastartuješ a jedeš dobře až do doby, než to neco uvolněné/zaseklé poskočí, popř. se vychladnutím uvolní a zase se tam začne dostávat více benzínu...?
------
K tomu úděsnému OT: Vy trapiči dvoutaktů... Budu si muset dát pozor, na co jezdil majitel, až si půjdu pro Trabantíka, nebo Wartburga... Jezdil jsem zásadně takto: Trabant- Speciál, olej M2T, poměr 1:40. Wartburg 2T: Speciál, olej M2T, poměr od 1975 povolen 1:50. Nebyl důvod mazat víc...
Nedělal jsem ostudu dvoutaktům kouřením a smradem a navíc to nejelo jako důchodce, ale jako Jarda Rajchman- známý jezdec Rally na vozech Wartburg.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Ja si myslim, ze Ti nekde v privodu paliva (pumpa, sito ap.), ale spise primo v karburatoru cestuje nejake smeti, ktere stridave zastavuje a uvolnuje cestu benzinu, ale v pripade nejake suche musky treba i vzduchu (vzdusnik, ale to je malo pravdepodobne). Je to sice trochu OT, ale kdysi jsme se morili s podobnym problemem. Vuz mel jiz vymenene saci potrubi, cerpadlo a stale zlobilo zasobovani palivem. Zavadou byla nakonec dirka v saci trubce v nadrzi
jelikoz sem 15.11.2007 dal zpet puvodmi karbec,a vse bylo v naprostem poradku tak dnes tj.opet po 14 dnech se rano opet zavada vratila,ted sem opet musel vymenit karbe,ted vse jede a tipuju ze zase po 14 dnech vratim dnesni vyndanej karbec,kua nigdo si s tim nevi rady.Mam koupit novej karbec??gdyz na 90% bude vse po dalsich 14 dnech KO?? gde uz hledat problem??Ani kolega z ruska nema radu??
Nad tvojim problemom rozmyslam uz dlho, ale nic ma nenapada. Nemoze pricucavat olej z odvetravania?Videl som uz zigula, ktoremu valil do filterboxu olej, ale akym sposobom,to neviem. A myslim,ze by si si vsimol zaolejovany filterbox.Takze fakt nevim.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Ještě mě napadlo - zkontroluj si kladívko v rozdělovači, když je volný, nebo spálený, hodně se to mění, chvíli nic, pak to zas nechce ani startovat, pak zase měsíc bez problémů.... no a jednou to chcíplo a už jsem nenatočil. Na autobusový zastávce jsem měnil kladívko a seřizoval předstih - naštěstí jsem měl zrovna od MZ půjčenou lampu.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).