Vrtám, vrtáš, vrtáme aneb objem ničím nenahradíš...

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Lada_BV
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lada_BV »

chlapi a ta hlava za těch cca. 10 táců je i s ventilama, nebo deset táců stojí holá hlava ? a případně co by k tomu stály i ventily 4 + 4 ? sedla ventilů jsou ocelová ?


fakt po ní toužím :cry: a už šetřím :? - měsíčně si odkládám 200 - 300,- Kč :lol: :lol:


PS: poraďte, když investuji do této hlavy, jak to pomůže zvýšit výkon, případně jaké další úpravy motoru navrhujete. Jako většině z nás mi nejde o maximální rychlost, ale o akceleraci při předjíždění. Když budete tak hodní a navrhnete další úpravy, tak s ohledem na to, aby se nezvyšovala moc spotřeba. Zvýšení výkonu motoru ano, ale né aby to žralo 15 na 100 !!!
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

idem na to ciste logicky - ta hlava musi byt aj s ventilami a sedlami lebo v ponuke to extra nemaju a kedze su vacsie som zvedavy kto by to kde zhanal.
Nepovedal by som, ze montaz tejto hlavy pri zachovani doterajsieho stylu jazdy akokolvek ovplivni spotrebu.

a asi jedina uprava, ktora ma priaznivy vplyn na vykon a spotrebu nezvysi(ale niekedy naopak znizi) je zvysenie kompresneho pomeru. Ostatne upravy idu vzdy ruka v ruke so zvysenim spotreby. M.

PS:setri pomaly nech stihnem nasetrit aj ja a vezneme rovno 2ks :D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Lada_BV
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lada_BV »

nechci kazit téma, ale kdy to vidíš na koupi té hlavy ? já bych tak v příštím roce.

Koupil jsem 2107 1700i

změřím tlaky atd., abych něco aspoň věděl o motoru, pak když budou tlaky OK, tak bych chtěl koupit tu super hlavu a pak bych popřemýšlel nad zvýšením komprese. Jsem zjistil, že to trochu papá olej - doufám, že přes gufera ventilů, neboť vana je rezavá a úniky nejsou nikde vidět

Ještě dotaz - mám známého - dělá v nerezu a je schopný udělat výfukové potrubí - nerez. Cena je samozřejmě vysoká - nerez je drahý. Ještě jej musím zlomit, aby byl i ochotný to udělat. Měl by někdo zájem kdyby to vyšlo ???
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

s tou hlavou to vidim, tiez zhruba tak na rok. Ale ne driv jak v lete...


Nerez vedia aj madari, akurat to je taka cena ze z toho prechadza zrak. Nepotrebujem vyfuk, ktory prezije auto.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

ok, ok, takže přemýšlím - kolik by tak zhruba stálo převrtání 1500ky na 1600ku? Co by bylo potřeba provést za úpravy?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Vyvrtat, vyhonovat, novy pisty a krouzky, saly ...
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Malda píše:saly ...
k salam by to chcelo zrejme aj prebrusit klukovku a dat plusove... to zistis az ju vyberies a skontrolujes, pomerias. u nas je vybrus 1000sk, aj na bloku aj na kluke, neviem ako v cechach, musis si najst firmu co to robi a zistit... moze sa to dost lisit (+1000 penazi)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Acibuk píše:ok, ok, takže přemýšlím - kolik by tak zhruba stálo převrtání 1500ky na 1600ku? Co by bylo potřeba provést za úpravy?

Skoda prace :D az od 1,6 vys jsou motory, se kterymi se da skutecne jezdit :D . W.
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

mám možnost levně dobré 1500ky, ideální na stavbu něčeho. Takže odhadovaná cena kolik, resp jaké jsou varianty zvýšení objemu? Na 1600ku prostě ne a ne narazit.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Dusan
Příspěvky: 3872
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Dobrej 1500 to chces pOvedat ze znicis dobry motor ? Ja na svojej 1500 este troska pobeham a dam rovno piesrty s 1,6 :D
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Proste najednoduksie je zohnat 1700 a je po problemoch :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Trevor píše:Proste najednoduksie je zohnat 1700 a je po problemoch :D


Tak tomu já ale vůbec nerozumim. Stejně musíš převrtávat. :P :shock: :lol: 8)
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Takže vrtnutí 16ky na 17ku - bude pak nějaký rozdíl v životnosti atd oproti sériové 17ce?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Jen tak - mimo mísu:
V sobotu jsem na svém "novém" motoru (vrtání 84, zdvih 80, plochý písty, HÚ má nulový nedoběh) nechal měřit tlaky ...... a jak to dopadlo?
Nezměřili jsme. Důvod? Malý rozsah měřáku. Při první otáčce motoru ukázall 12, při druhé 16 a při třetí otáčce ho (ten měřák) motor vyplivl.
Takže jaký mám tlaky, nevím. Sháním měřák s větším rozsahem. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Tak to už Luďku můžeš s takovejma tlakama udělat z toho motoru rovnou DIESELa :D . Místo svíček hodíš trysky a máme tu LADAtraktor :lol:
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“