Moderátor: Moderátoři
Pátrač píše:Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak???
Luděk Musil píše:Pátrač píše:Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak???
A zároveň i první, na které už se nedá něco udělat - pokrok nezastavíš.
Konkrétně zavedení vstřikování a řídící jednotka pro exportní modely, které se v provedení karburátor nevejdou do normy emisí pro vývoz. L.
Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne . W.
Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne . W.
Luděk Musil píše:Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne . W.
Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.
Jinak všechny ostatní běžné věci si pořešíš doma. L.
Luděk Musil píše:Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.
Jinak všechny ostatní běžné věci si pořešíš doma. L.
expa píše: ...............ked mas o nom informacie...........
expa píše:Wolf-e ... net charaso .. icka su dost tupa vec .. cim su novsie tym lahsie zistis zavadu, bo si RJ mozes nahodit kablom na notebook a ficis
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků