světlo nefunguje
Moderátor: Moderátoři
světlo nefunguje
moje teta si koupila ladu 2111 a za náký čas mi zavolala že jí nejde pravý dálkový tak sem se na to kouk a dal novou žarovku a furt to nesvítí nevý někdo co to může být než se v tom začnu vrtat
Na pojistku jsi se koukal? Jestli bude pojistka v pořádku, tak změř, jestli jde do patice žárovky napětí. Může to být špatná žárovka (i ta nová), chyba v patici, přerušený drát. Ale začal bych u té pojistky. Na pravé dálkové by to měla být pojistka č. 13, hodnota 10A.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
jakke, pojistky jsou před levou nohou řidiče ve vyklápěcím kastlíku.U levé ruky,blízko tlačítka na otevírání kufru je regulátor sklonu světel,hned pod ním je takovej obdélníkovej čudl,ten zmáčkneš a měl by se vyklopit panel s pojistkama.Nekdy se stává,že je zaseklej a musíš mu rukou pomoct.Pojistky jsou číslované od leva,pojistka v horní řadě vlevo je "1",horní pravá je "10",levá spodní "11" a pravá spodní "20".Jsou tam i symboly,co která pojistka chrání,ale jsou blbě vidět.
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
Světlo nefunguje.
Mam ladu 2111 a přestal mě svítit zadní obrys, nejde mě tam šalina. Potřeboval bych schéma elektrického zapojení. Děkuji za pomoc.
Re: Světlo nefunguje.
Zkus vyhodit a dát tam jinej ten vnitřek tý lampy- myslím jako ty objímky. JInak jasně že napřed koukni na pojistky. Ale co se mi jednou dtalo u fáčka, tak mi nešla jedna obrysovka, a tak jsem hledal a nenašel nic, elektrikář vzal zkoušečku a ejhle pojistka nebyla prasklá, ale nevedla, tak jsem udělal v opravně kšeft za asi pětikorunu a za ušetřený penízky si koupil zmrzlinu.žež píše:Mam ladu 2111 a přestal mě svítit zadní obrys, nejde mě tam šalina. Potřeboval bych schéma elektrického zapojení. Děkuji za pomoc.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Světlo nefunguje.
Vnitřkem lampy to není a pojistkou taky ne. ( Prostě v drátu co živí zadní levej obrys není šťáva.) Už jsem měl venku aji tišták jak jsou pojistky jestli není chyba tam (na pohled to vypadá OK) ale potřeboval bych právě to schéma abych si to mohl proměřit.
To se projde!zelvotron píše:Případně zkusit jít "po drátu".
Jestli máš závěsný, tak je možný že jak jej napojovali na osvětlení tak to naštípli takovým nácestným přípojem, a teď už se to ulomilo úplně. Taky mi to zlobilo i ty objímky. Já to zapojil komplet do konektorů a objímky dal kovový.žež píše:přestal mě svítit zadní obrys
®; Člen LKCS
For Tavri – škoda ,že jsem to nevěděl včera – jel jsem přes Trutnov a měl jsem ssebou multimetr .Ale to ti nepomůže .Zkus vzít kus drátu „šlusovadlo“ a propoj zemnící přívod slabě svítící žárovky se spolehlivou kostrou – nejlépre minus na aku .Pokud se žárovka rozjasní je přechodový odpor a tedy závada zde . pak zkus (při svítící žárovce) spojit šlusovadlem plus žárovky s plusem aku .Rozjasní-li se je závada mezi pojistkou (včetně pojistky) a žárovkou . Pozor na tvrdý zkrat ! Máš-li multimetr měř proti minus aku oba přívody k žárovce .Minusový pól žárovky může mít několik mV až desítek mV , plusový pól žárovky může mít o přibližně stejný počet mV méně ,než je napětí aku . Závadu hledej tam ,kde je velký úbytek napětí .
Petr HC: Půjčil jsem si multimetr a na levé obrysovce jsem naměřil 9,6 a na pravé 11,1 V. Při spuštěném motoru to bylo levá 11,2 a pravá 12,1 V. Bohužel jsem to měřil na obrysovce vůčí jejímu mínus pólu a né na mínusu baterky.
Baterka má napětí 12,3 V a při spuštěném motoru 13,5 V.
Vyzkoušel jsem tu fintu s vodičem napojeným přímo na baterku, tak tedy mínus pól je v pořádku a při napojení plusu se rozsvítila na správnou intezitu.
Je tam takový žlutý tenký drátek co vede kamsi do svazku, mám ho propojit s plusovým pólem obrysovky na pravé parabole nebo to vyřešit nějak lépe?
Baterka má napětí 12,3 V a při spuštěném motoru 13,5 V.
Vyzkoušel jsem tu fintu s vodičem napojeným přímo na baterku, tak tedy mínus pól je v pořádku a při napojení plusu se rozsvítila na správnou intezitu.
Je tam takový žlutý tenký drátek co vede kamsi do svazku, mám ho propojit s plusovým pólem obrysovky na pravé parabole nebo to vyřešit nějak lépe?
Dodge Avenger 2.0 VVT