Zadní stabilizátor
Moderátor: Moderátoři
nejaká chyba montáže. Ja mám už skoro 3 roky ua stabík, je v pohode až na to, že po mesiaci používania sa ulomila jedna tyčka, čo ňou sa prichycuje ku kostiam. Zváračka pomohla, odvtedy kľud akurát že to bola moja chyba, nenamontoval som ho správne a tyčka bola veľmi namáhaná, odkedy som ho namontoval ako má byť, je to okMaysner píše:UA stabik jsem mel jeden vikend. Pak se roztrhl drzak k naprave
Fiatackej jsem jezdil tyden. Pak se zadrel diferak
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
ja to mam uz zasa inak ako som to mal mam tie drziaky vopchate popod uchyt malej kosti na naprave a stabik je nizsie ako bol, takze to dam naspat..ale je pravda ze ja mam trosku iny stabik ako Puhi, mam vycsie vybratie pre diferak.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
no a všimli ste si nějaké změny tvrdosti při různé poloze stabíku??..
ja ho budu chtit samozřejmě co nejvíc přiblížit k diffu, kdyby se podařilo, dát ho nad něj bylo by to uplně nejlepší, ale nad nápravou už místa moc nezbylo.. hlavně aby to čouhalo co nejmíň pod auto.. další věc je aby to co nejmíň pokut možno zavazelo při prácech na podvozku a hnacím ustrojí, nebo demontáži vyfuku.. uchyty budu samozřejmě k napravě vařit, protože když pominu tu odpornost jak se to montuje, tak bych stejně ty spony kolem nápravy nedal, kvůli zpěrám..
takže si řikám že to přece určitě musí fungovat různě, při různejch polohách, protože se tím i mění vzdálenost a uhel mezi osou uchycení k nápravě a uchytama u malejch kostí..
ja ho budu chtit samozřejmě co nejvíc přiblížit k diffu, kdyby se podařilo, dát ho nad něj bylo by to uplně nejlepší, ale nad nápravou už místa moc nezbylo.. hlavně aby to čouhalo co nejmíň pod auto.. další věc je aby to co nejmíň pokut možno zavazelo při prácech na podvozku a hnacím ustrojí, nebo demontáži vyfuku.. uchyty budu samozřejmě k napravě vařit, protože když pominu tu odpornost jak se to montuje, tak bych stejně ty spony kolem nápravy nedal, kvůli zpěrám..
takže si řikám že to přece určitě musí fungovat různě, při různejch polohách, protože se tím i mění vzdálenost a uhel mezi osou uchycení k nápravě a uchytama u malejch kostí..
Za až taky priestor na rozne polohy nasadenia tam nie je, ale teoreticky, ked bude stabik viac vzadu ( tyce k malym kostiam budu na konci stabika), tak "odpor" stabilizatora bude mensi, pretoze sily budu posobit na dlhsiu paku.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Ono to pekne litalo bokem i na 195/50, ale nevydrzel to stabik a diferak No co. Po dvou vrchoch na okruhu s dukladnym zahrivanim kol pred startem, mam ted na BMW utrzenej jeden silac na zadni naprave, krize na kardanu cinkaj jak zbesili a stredovy ulozeni kardanu neskutecne haze v pravotocive zatacce a na hrbate silnici
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
ne ne, k malym kostiam http://www.corylada.szm.com/stabilizator.html ale ked tak pozeram , tak by mal ist naozaj ponad diferak.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)