Stránka 4 z 13

Napsal: pát dub 24, 2009 23:41
od DJW
rudo. píše:Váha vzduchu- vysokocitlivá záležitosť
Asi na tom niečo bude. Známy keď počul "váha vzduchu"- zalomil rukami. Mal Alfu 156 a to je vrak známa lahôdka. Rozoberal dačo každú obednú prestávku :P

Napsal: sob dub 25, 2009 09:31
od plavec
Tvrdím, že v ladě prostě polovic věcí navíc.Takový blbosti si mohli odpustit.Co tam není to se nepodělá.Když řeknu někomu že mi odešla váha vzduchu, tak se většinou diví, cože to je za bazmek že to v jejich zánovním povoze není.

Napsal: sob dub 25, 2009 13:54
od Petr HC
rudo. píše: Čidlo škrtiacej klapky je najčastejším problémom elektroniky motora.
Toto čidlo je v podstatě mechanický potenciometr který má velice omezenou životnost i u ostatní spotřební elektroniky. V radiu "chrastí" a u auta způsobuje naprosto chaotické chování motoru. U vozů Lada je od r.v. 2005 montováno bezkontaktní čidlo (potenciometr je tvořen dvěma magnetoodpory a ovládán magnetem, který se mgodporů nedotýká).
O vzduchové váze zde bylo již obsažně diskutováno - jen připomenu, že všechny vozy, počínaje EURO 2 jsou vzduchovou váhou vybaveny.

Napsal: sob dub 25, 2009 14:07
od DJW
Petr HC píše:od r.v. 2005 montováno bezkontaktní čidlo
Neskúšali ste toto namontovať aj do staršieho ročníka..? 2003 napríklad.

Napsal: sob dub 25, 2009 14:54
od Petr HC
DJW píše: Neskúšali ste toto namontovať aj do staršieho ročníka..? 2003 napríklad.
Odzkoušeno to nemám, ale podle ruské literatury má být plně záměnné a pozná se podle pímene velké T naležato v symbolu podkovovitého magnetu (obrácené velké U)na výlisku krytu.

Napsal: sob dub 25, 2009 16:47
od zelvotron
Mám čidlo r.v. 2005 a zmíněnou značku jsem tam nenašel, koukal jsem tedy jenom zběžně. Ale je pravda, že když jsem jí nahodil prvně, tak motor vyváděl psí kusy, musel jsem odpojit baterku a potom úplně v pohodě, přitom když jsem předtím měnil mezi auty 2002 a 2003 tak to bylo bez problémů i bez "výmazu".

Napsal: sob dub 25, 2009 18:20
od Petr HC
Takto vypadá znak na výlisku krytu bezkontaktního čidla polohy ŠK (výška cca 6mm).

Lada 2110 poradte s cukanim

Napsal: stř zář 02, 2009 21:23
od Drobekaja
Lada 2110 Nazdarek Panove sem tady novej tak jeste nevim kaj psat :D mam takej Problem Posledni Dobou muj milacek nak poskakuje když jedu a když nastartuji tak ence jet jako by nemel silu ma najeto jen 60 000 Rv 2000 olej vymenenej, svicky , Palivovej filtr , a stale to nevim cim, to je dikec za Opoved mejlem Ahoj :)

Napsal: čtv zář 03, 2009 20:04
od ursusarctos
Drobekaja píše:mam takej Problem Posledni Dobou muj milacek nak
tak si zajed na diagnostiku pokud je u vás servis na lady.to co píšeš tak vypada na vzduchovou vahu,ale může to být něco jineho.

Napsal: pát zář 04, 2009 10:24
od Raduz
ursusarctos píše:tak si zajed na diagnostiku
Diagnostikou bych začal určitě :!: , bohužel ne všechno mrcha řekne viz
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=11169
, ale mi tu máme v Sadský odborníka z velkými zkušenostmi i ty jsou potřeba.

Dále je dobré kdyby si napsal co máš za typ motoru jaké euro, atd. :!:
To to je dobré mít třeba v podpisu, pak když něco píšeš tak každý koukne co máš za motor a může ti třeba i poradit :!:

Napsal: pát zář 04, 2009 14:27
od FOMA
tak tak,běž na diagnostiku-sice za ni něco zaplatíš,ale v konečném důsledku ti ušetří spoustu peněz 8)

Napsal: sob zář 05, 2009 13:29
od Petr HC
Drobekaja - nejprve si podrobně prostuduj toto: Obsah fóra LADAklub - Forum » Nová řada (2110 - 2112) » Elektrická soustava » Trhanie motora

Napsal: pon zář 07, 2009 19:22
od Vláďa B
Pokud tvoje bydliště je Vápenná v okrese Jeseník a pokud na to nepřijdeš sám, tak odborníci na Lady jsou v Zábřeze na Moravě. Autoservis Chládek. Najdeš je i v kolonce autorizované servisy vozů Lada.

Hlučnost a vibrace motoru

Napsal: stř říj 14, 2009 17:34
od _MeDi
Zdravím Laďáky!

Tak jsem se vrátil z olomouckého servisu, kde bylo auto kvůli zjištění příčiny nadměrné hlučnosti a vibrací motoru.

Takže za 3500Kč mi byly znovu seřízeny ventily a servisman vyhodnotil příčinu takto:
Na prvním válci byl prý ucpaný mazací kanál nějakou špónou a v důsledku toho mám teď vůli v hlavě a proto tento první válec klepe. ...Může mi toto někdo prosím objasnit? Co to pro motor v důsledku znamená a jak ta vůle vlastně přesně vznikla?

Bylo mi doporučeno sehnat si někde jinou použitou hlavu. Dá se něco takového vůbec sehnat? popř. kde?

Děkuji za rady

Napsal: stř říj 14, 2009 18:35
od zelvotron
_MeDi píše:Může mi toto někdo prosím objasnit?
Já se obávám, že ne, "vůle v hlavě" je blbina, vůbec nevím co tím moh myslet, a proč si to myslí a jestli si nevymýšlí pohádky, leda třeba vůle na ložiskách vačky to by smysl dávalo. Sehnat starší hlavu by snad neměl být větší problém, asi bude i shodná se samarou.