Stránka 2 z 13

Napsal: čtv led 17, 2008 08:06
od terezab
Celkově to bylo za 4500,-. Lambda 3000,- a kabely 850,-.
Autíko jede fakt super, ale včera jsem objevila jednu malou mouchu. Ručička tachometru se rozhodla stávkovat - cca 15 min pořád padala na nulu - je docela zajímavý ject 80kou a na jednou nula cca 2 km. Otáčky byly v pohodě - takže jsem jela jen podle zvuku motoru :o Dneska jsme jeli po dálnici a vše ok - asi se jí nelíbila Praha :)

Napsal: čtv led 17, 2008 17:12
od plavec
Tak ten tachometr Ti nezávidím, nový stojí asi 8 tisíc a myslím že se musí objednat, že ho na Koněvce ani na Mělníce nemívají.Máš s digipočítadlem km, nebo s manuálním?S tim manuálním se už sehnet nedá a ten novější(digi) tam jde vyměnit kus za kus. Tachometr je vlastně prý elektronický, ale mechanicky ovládanej, jestli si dobře pamatuju co mi říkal na Koněvce, jestli to tak není tak mě někdo prosím opravte.

Mě se zasekávají právě ty číslice na dolním nulovacím počítadle km, napočítá 900m a dál jen přeskakuje nějaký kolečko.Budu se do toho muset podívat na ten domeček plnej koleček. :roll:

Napsal: úte úno 12, 2008 18:41
od aapetr
Může to taky bejt snímač rychlosti co je na převodovce . Záleží zda ti to při výpadku počítá ujeté kilometry .

Napsal: úte úno 12, 2008 20:02
od plavec
aapetr píše:Může to taky bejt snímač rychlosti co je na převodovce . Záleží zda ti to při výpadku počítá ujeté kilometry .
To si moc nemyslím, protože když se jede, tak tam je slyšet přeskakovat kolečka a horní počítadlo funguje normálně. :roll:

Napsal: úte úno 26, 2008 19:38
od plavec
Může to taky bejt snímač rychlosti co je na převodovce
Jo tak tuhle závadu má Čahoun. Ukazuje mu ručička normálně a pka zničeho nic spadne na nulu, říkal, že je to ten snímač rychlosti

Vynechávání motoru v nízkých otáčkách a LPG

Napsal: čtv led 08, 2009 16:16
od Jan Vašák
Ahoj.
Mám najeto 185000 km od koupě a v autě zamontován LPG. (typ auta 21113-1.5 16V)
Auto při nízkých otáčkách na benzín někdy vynechává, nebo se projevuje chod na 3(2) válce, což potvrzuje i signalizace na PP-chyby č. 300-303). Na LPG s autem v nižších otáčkách není možné ject prakticky vůbec, až na světlejší chvilky. Základní věci jako svíčky kabely jsou vyměněné. V LPG servisu se mě snažili přesvědčit, že je špatná hlava a musí se přetzěsnit, což jsem udělal, ale byla to akorát zbytečná práce a investice. Pravda je aspoň nový řemen kladky a pumpa, ale problém to nevyřešilo.
Vím, že tady byly diskuze o problémech s váhou vzduchu, ale když jí odpojím, tak změnu k lepšímu nepozoruji. Napadá mě modul zapalování, ale to vše je jen předpoklad a možná špatný. Měli jste někdo podobný problém zvlášť v souvislosti s LPG? Teď mi to tolik nevadí, protože benzín stojí 20, ale to přece dlouho nevydrží.

Napsal: čtv led 08, 2009 16:37
od Saša
Když se závada projevuje i na benzín tak bych se přiklonil k zapalování . ŘJ LPG totiž snímá impulzy ze zapalování . Pokud je nedostává okamžitě vypíná dodávku plynu .
Při poruše izolace na VN částech někdy dochází i k samovolnému "chaotickému" přepínání LPG/benzín .
Co Máš za plynový systém ?

Napsal: čtv led 08, 2009 17:38
od Jan Vašák
Elpigaz- polský. Vstřik plynu. Na ten benzín to chodí dobře, je to jen občas a poznám to jen proto, že auto mám naposlouchané, ale na plyn je to většinou špatné. Ject se dá tak mimo město, kde nejsou rozjezdy, resp. nízké otáčky. Ve městě už skoro né.

Napsal: čtv led 08, 2009 18:33
od Saša
Chtělo by se podívat na základní nastavení tlaku plyné báze z reduktoru a pak kouknout jestli otevírají všechny plynové "vstřiky"
Kdy někdo mněnil nebo klntroloval filtr plyné báze ? Odkalovals redukčák ?
Elpigaz má možnost připojit PC diagnostiku tam jde vše skouknout . Tlak plyné báze cca 1 ata a doba otevření plyn. vstřiku cca 3.5 ms (na volnoběh) .
Stav se někde kde montují novější systémy LPG ať Ti to "napíchnou" S LPG nebývá problém .

Napsal: čtv led 08, 2009 19:01
od plavec
Saša píše:Stav se někde kde montují novější systémy LPG ať Ti to "napíchnou" S LPG nebývá problém .
Jestli jsou ty Tvoje Sudoměřice u Tábora, tak zajeď k Pincovi, ten dělá elpigaz, mám to od něj předělaný taky na elpigaz a přístup naprosto super. Když potřebuju diagnostiku plynu, tak vezme notebook a nejen že se na to kukne jak to auto leží, ale sedí vedle Tebe a projíždíte se po okolí a on ladu průběžně ladí. :wink:

Napsal: ned led 11, 2009 09:30
od Jan Vašák
U p. Pince to montovali a přístup je opravdu dobrý, jenomže mě tam dohnali k přetěsnění hlavy, což nebylo potřeba a stálo to peníze. Snaží se, ale prostě přesně nevěděli, co by to mohlo být a metodou pokus-omyl vyměnit celáý vnitřek auta se mi opravdu nechce. Ještě uvidím, chtělo by to změřit zapalování, ale to doma nejde -, Mělník je celkem daleko a jiné zn. servisy jsou zoufalé - pokud se něco nezměnilo.

Napsal: ned led 11, 2009 09:51
od plavec
Jan Vašák píše:jiné zn. servisy jsou zoufalé
Sadská rozhodně zoufalá nebude.Pan Nedbal se vyzná.Ikdyž je fakt, že nemá moc rád plyn.Dle jeho slov to "kurví motory" www.lada-sadska.cz

JInej dobrej plynovej servis je v Jihlavě- www.mobilgas.cz , tam dělali kamarádovi Opel Vectra a je spokojen jak s montáží tak s opravama. :wink:

Jo a zapalovací modul Ti mohu zapůjčit na vyzkoušení.Doufám že bude stejný.

Napsal: ned led 11, 2009 10:02
od Jan Vašák
Tak to by bylo skvělý. Protože jen tak ho kupovat je hloupost a levný určitě není. Ještě se mi ztrácí kapalina, celkem chaoticky, ale to, protože hlava je přetěsněná připisuju nějaké netěsnosti a vyřeším to ucpávačem a až bude chuť, povyměňuju všechny hadice a spojky. Vždyť už si to zaslouží po dobré službě. Asi jí koupím dneska v Moravči na pumpě. To je ta hned za SuT. Servis nechci pomlouvat, ale mám špatnéí zkušenosti, viz mé příspěvky z minulých dob, pokud tu ještě jsou.

Napsal: ned led 11, 2009 10:27
od plavec
Jan Vašák píše:jen tak ho kupovat je hloupost a levný určitě není
Tak tak, stál mě deset tisíc korun , ale prý už je teď levnější, Martina má k tomu víc info.


Voda mi mizí taky, nejsi sám.Nejdřív to chce jak píšeš, přejít hadice- utáhnout všechny spony, nebo hadice rovnou vyměnit.Další problém je expanzní nádobka- pokud máš tu starší s čidlem výšky hladiny, tak ty tekly skoro všem, až na pár vyjímek, mě tekla jako cedník, tak je lepší koupit novou (stojí 350kč) ta už čidlo nemá. Možná by stálo za pokus nalít ten přípravek na netěsnosti chladícího systému (taky jsem použil) .
Jan Vašák píše:Servis nechci pomlouvat, ale mám špatnéí zkušenosti
Jaký myslíš servis?Tu Sadskou?

servisy

Napsal: pon led 12, 2009 12:20
od Jan Vašák
Olomouc: klepající stěrač neuměli opravit, že prý musí objednat CELÝ mechanismus stěračů. Stačilo dotáhnout matku. Je to 3 roky a od té doby pokoj (auto bylo v záruce). Dále při servisní prohlídce vylomili zámek pojistkové skříňky a narafičili to slepením tavnou pistolí průhledným silikonem. Samo že to nedrželo a po pár přejezdech se otevřela. Problém byl vyřešen novým očkem z drátu a zalitím dentakrylem. Oni opět tvrdili, že nevědí, jestli se to dá objednat a že to neudělali... Nic není vidět a stejnou dobu pokoj.

Další servis blízko Tábora: Výměna baterie v záruce- složitý úkon u kterého se podařilo baterií zaškrtit hadičku ostřikovačů. Než jsem to zjistil tak superservisák málem objednával motorek ostřikovače.

Praha: 1. servisní kontrola- netěsnost výfuku mezi katalyzátorem a prostředkem neřešili dotažením, ale taktéž silikonem (asi ho mají nějak moc rádi, tohle aspoň nebyl ten tavný), v KAT je teplo, tak se vyhřál silikon chytil a upadla příruba po 200 km. Na Mělníku strašně nadávali, ale KAT v záruce vyměnili.

Humpolec (myslím že už tam servis není) Zvláštní zvuk z výfuku- na auto se ani nepodíval ze spoda, jen poslechl a hurá že bude objednávat. Vlezl jsem pod to doma sám a byla jen nedotažená lambda.

Všechny tyto věci byly v záruce. Přístup neštěstí. Rychlost, nebo snad snaha řešit problém nikde.
Nezklamal nikdy Mělník. S p. Burianem pokaždé skvělá domluva i když někdy zajímavě vrčí a s mechaniky také v pohodě.