Dusan píše:Neviem ako u lady ale cidlo klepania je dotahovane na nejaky moment ..nesmie to byt ani vela ani malo
Takže jde o to, kolko . Dal jsem si s tím práci a v ruské literatuře jsem vyčetl (volně přeloženo - a zde patří dík a omluva mojí třídní a přísné ruštinářce na SPŠElelktro Růžence, které jsme proto rusky nehezky říkali „Kalduňa“) toto:
Kód 0327 se aktivuje za následujících podmínek :
- otáčky motoru > 1800 T
- teplota chladiva > 60 st.C
- úroveň signálu z čidla < podprahová (není uvedeno číselně , ale znamená to ,že i při normální činnosti motoru tam musí nějaký signál být)
- CHE se rozsvítí po dvojím zjištění závady za sebou
- čidlo musí být dotaženo momentem 20 – 27 Nm
Nejčastějšími závadami jsou :
- přerušení stíněné dvoulinky od čidla ke svorkám ŘJ 11 (bílý) a 30 (modrý) – stínění svorka 19
- znečištění prachem s olejem v zástrčce čidla (jde o vysokoimpedanční vstup, takže i malé znečištění způsobí téměř zkrat) doporučují odmastit neagresivním (proti plastům) rozpouštědlem.