Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

joles píše: ...diskety rozměru jídelního talíře ( Ø cca 25 cm), které se používaly v zapisovačích Robotron 1715.
... i Sapi 1R .
Sorry za překlep u těch nejmenších . A k těm největším - hodí se výborně jako filtr při obloukovém sváření a pozorování zatmění slunce.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Jako filtr se nehodí - tlumí jen normální světlo, pokud vím.

Jinak myslíž, že by to zvládlo i Kalinu? Typ ŘJ neznám ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Hele ukazuje vám to VIN? Mě to ukazuje jako že to ukazuje, ale jen VIN: a pak nic, zřejmě mám nějakou čórku :P

dmatej: mě ses asi neptal, ale zdiagnostikovat kalinu myslím nebude problém

mimochodem stabilně mě to ukazuje chybu čidla klepání 0327, co s tím :(
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Čahoun
Příspěvky: 75
Registrován: pát led 12, 2007 00:45
Bydliště: Praha 4-Braník

Příspěvek od Čahoun »

zelvotron píše:mimochodem stabilně mě to ukazuje chybu čidla klepání 0327, co s tím :(
Jestli chceš,půjčím ti můj, nebo je můžeme prohodit,ať máme jistotu že je to opravdu čidlo a ne třeba kabely
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

zelvotron píše:mě to ukazuje chybu čidla klepání 0327, co s tím :(
Jestli vydržíš do srazu tak je můžem zkusit prohodit tam. :wink:
Teda pokud na sraz jedeš.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

oběma dík, zkusíme to :)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

zelvotron píše: ... mimochodem stabilně mě to ukazuje chybu čidla klepání 0327, co s tím :(
Podle "helpu" ICD jde o nízkou úroveň signálu čidla detonací. U "zdravého" (snad) motoru se tato úroveň pohybuje v mezích 0 - 3 (nevím jakých jednotek), ale je to část snímku diagnostiky nového motoru po cca 7000 km. Může být přerušen přívod od čidla k ŘJ nebo povolené čidlo (ale to jsi asi zkoušel). Někde jsem četl, že by čidlo mělo být lehce "podmáznuto" silikonovou vazelinou pro lepší přenos "hluku" od motoru k čidlu.
Příloha .
Přílohy
uroven.xls
(14 KiB) Staženo 329 x
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Ptal jsem se kohokoliv, kdo bude ochoten a schopen ;)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

dmatej píše: Jinak myslíž, že by to zvládlo i Kalinu? Typ ŘJ neznám ... Ptal jsem se kohokoliv, kdo bude ochoten a schopen ;)
Poslední větě moc nerozumím, ale pokud se týká prvé otázky, tak diagnostiku bez znalosti typu a čísla ŘJ (je na ní uvedeno) Ti zvládne asi jen autorizovaný servis kde jsi vůz koupil. Můj SW zvládá jen některé typy a hledat na srazu ŘJ, její číslo a diagnostickou zástrčku ve voze, který neznám je zbytečná ztráta času.
Dusan
Příspěvky: 3929
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Neviem ako u lady ale cidlo klepania je dotahovane na nejaky moment ..nesmie to byt ani vela ani malo :)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Myslím, že ŘJ je pod zadní sedačkou, zástrčka před řadičkou pod plastem. Za umístěním ŘJ si nestojím ;)

Po čísle se podívám.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Kabel brát budu, o řj nic vědět nepotřebuju a zásuvka bude beztak pod volantem, nebo jí najdem. Ale umím jen zobrazovat/ mazat chyby a zobrazovat live data a údaje, takový hezký grafy jako PetrHC zatím neumím :( . Akorát musí vzít Plavec notebook, protože můj je použitelnej jen s elektrocentrálou :mrgreen:

Umístění řj pod zadníma sedačkama nedává absolutně žádnej smysl, takže tam nejspíš bude :P :D

edit: Studiem katalogu ND jsem došel k názoru, že z katalogu ND naprosto není patrný kde by ta jednotka mohla být :lol: , akorát, že je v její blízkosti i jednota bagů a imobilizéru, no já osobně typuju obdobný umístění jako v desítce, takže ve středním panelu, u zadních sedaček nějaká blíž nespecifikovaná jednotka je taky, ale nejspíš to nebude ona.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Dusan píše:Neviem ako u lady ale cidlo klepania je dotahovane na nejaky moment ..nesmie to byt ani vela ani malo :)
Takže jde o to, kolko . Dal jsem si s tím práci a v ruské literatuře jsem vyčetl (volně přeloženo - a zde patří dík a omluva mojí třídní a přísné ruštinářce na SPŠElelktro Růžence, které jsme proto rusky nehezky říkali „Kalduňa“) toto:
Kód 0327 se aktivuje za následujících podmínek :
- otáčky motoru > 1800 T
- teplota chladiva > 60 st.C
- úroveň signálu z čidla < podprahová (není uvedeno číselně , ale znamená to ,že i při normální činnosti motoru tam musí nějaký signál být)
- CHE se rozsvítí po dvojím zjištění závady za sebou
- čidlo musí být dotaženo momentem 20 – 27 Nm
Nejčastějšími závadami jsou :
- přerušení stíněné dvoulinky od čidla ke svorkám ŘJ 11 (bílý) a 30 (modrý) – stínění svorka 19
- znečištění prachem s olejem v zástrčce čidla (jde o vysokoimpedanční vstup, takže i malé znečištění způsobí téměř zkrat) doporučují odmastit neagresivním (proti plastům) rozpouštědlem.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Dík moc za cenný info, CHE se mi 2x rozsvítil (odpojil sem pak baterku :-) ), to znečištění olejem by mohlo být ono, vede okolo odvzdušnění klikový skříně do hlavy a je to tam poněkud oblitý... i když na druhou stranu zásuvku čidla jsem vyndaval a nevypadala znečištěně. U 16v je tam ale pěkně nahovno přístup :(.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Já vůbec nevim, proč mě napadla ta sedačka, asi halucinace.
Kabel nebo řj je přímo před řadičkou, je tam i samolepka :)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“