Stránka 3 z 6

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: pát kvě 03, 2013 17:03
od tomass
Vibrace se mi při brždění občas objevují znovu. Tentokrát mám na levé poloose už i axiální vůli (od sebe - k sobě) asi tak odhadem 0,5 mm. Ložiska stále nehučí. Dělá to stále jen před dobržděním a menší síle na brzdový pedál. Jak se to rozvibruje, tak je jedno, jak intenzivně se brzdí. Ustane okamžitě při uvolnění pedálu. Skoro bych řekl, že to dělá jen na rovině. U silnice skloněné na kteroukoliv stranu jsem nepozoroval.

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: úte čer 18, 2013 18:00
od tomass
Sehnal jsem italský dvoubřitý gufera k zadní poloose (pro fajnšmekry). Na fotce jedno standartní a z obou stran dvoubřitá. Má úplně jinou-měkčí a podajnější hmotu a i zvenčí je hmota místo plechu. Cena 80 Kč za kus. http://www.autoloziska.cz/

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: úte čer 18, 2013 19:16
od Křečík Barbuška
Podobná z "hezčí" hnědooranžové gumy se dají ulovit i od MS Germany ve čtvrtinové ceně. Jak ti šly nasadit? Master Sport mi šel "rukou" což mne trošku vyděsilo, ale zatím nic neteče což nic neznamená neb i ty origo hrůzy začínají téct teprve po 1-2 letech 8) .

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: úte čer 18, 2013 20:21
od Dusan
Pokial viem dvojbrite su koli tomu aby tam nesiel prach, co je v lade nepodstatne lebo je to dobre skryte, tak ze plne postacuje obycajne gufero, doležite je, aby bolo jedno lave a prave ;)

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: stř čer 19, 2013 10:30
od Luděk Musil
Dusan píše:..., doležite je, aby bolo jedno lave a prave ;)
:?: :?: :?:
Prosím, vysvětli :idea: . L.

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: stř čer 19, 2013 14:22
od tomass
Dobrý postřeh se směrovostí gufera. Je to vidět na fotce: Levé gufero nahoře má šipku. A to je právě směrovost. Bohužel mám obě pravý. :shock: Taky jsem o tom nevěděl. To obyčejný gufero je obousměrný. Zatím nevím jak tam půjdou. Zjistím o některým víkendu za přijatelného počasí.

Směrovost už řeším s dodavatelem.

Předpokládám, že ty původní jdou nějak přijatelně vypáčit šroubovákem, nebo čelistí sikovek....jak jsou zapuštěná.

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: stř čer 19, 2013 18:23
od Dusan
Strcis tam cas poloosi a vypasis von.

Gufera su robene pre rozny smer otacania, vrubkovanie na guferu ma sposobit to ze pri otacani hriadele je olej tlaceni spet odkial prisiel, z toho logicky vypliva ze na lade je jedno lave jedno prave tak isto aj na prednom difiku u nivy je ine ako na zadnom difiku, na favorite prevodovke su tak isto.
Pokial to netecie neriesil by som smer otacania.

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: úte črc 02, 2013 08:58
od tomass
Koko Loko, čistě náhodou jsem hledal levotočivý gufero, protože mám stále 2 kusy pravotočivý (na pravou stranu). Červený silikon ze všech má nejvyšší tepelnou odolnost asi do 220 stupňů Celsia. Asi bude nejlépe těsnit, ale pokud je barva "unifikovaná", patrně nebude mít nejdelší životnost, protože uvádějí jako spíše pro statické použití. Zřejmě nemá silikon takovou otěruvzdornost. Moc rád bych se pletl.....protože Ti tato zpráva asi radost neudělá.

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: úte črc 02, 2013 19:42
od Křečík Barbuška
Tato zprava je mi naprosto u zadecku (bez urazky), jsem naprosto klidny a vyrovnany :-) . Ono totiz ta barva dle meho nema se silikonem nic spolecneho. Co hure, oproti tem cernym supam mivaji ta hneda obcas na sobe povzbudivou hodnotu ve stupnich pana Celsia. Tedy tato jiz presne nevim, ale vzhledove, nikoliv rozmerove identicka jsem daval na vacku u kombala co stupne znacena maji a co delaji? Drzi :-) .

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: pát črc 05, 2013 05:08
od Dusan
Hnede gufera su do 150 st, ale to je u zadnej napravy sum a fuk. Ale ta teplota je ista nie podla farby ale objednavacieho cisla a vyrobcu. A je rozdiel tmavo a svetlo hneda :)

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: pát črc 05, 2013 11:41
od Vašátor
Já osadil sovětská černá v plechovém kroužku a drží :mrgreen:

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: pát črc 05, 2013 20:50
od Dusan
POkial mniekto neinstaluje blbo zadne pakny ze bubny maju cez 100st tak vydrzia aj tie

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: ned črc 07, 2013 10:39
od Vašátor
Spíš taky hodně záleží na délce tras v jednom zátahu. Samotný diferenciál se dokáže pěkně zahřát. Na Oranžádě gufera povolila po výměně oleje v diferencíálu a cestě z Bulharska, kdy jsme v pařáku na jeden zátah dávali nějakých 1500km. Zadní kolo vypadalo, jako kdyby ho někdo polil kýblem oleje :mrgreen:

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: ned črc 07, 2013 11:41
od Křečík Barbuška
Mrkl jsem do zásob a na těch MS jest uveden materiál ACM, takže to nebude tak zlé http://www.guma.cz/gufero.htm . Gufera jsou to pravotočivá a dával jsem to na LZ :koko: ... asi dnes hrůznými vizemi věcí budoucích neusnu 8) .

Re: vůle v ložiskách zadní poloosy

Napsal: pon črc 08, 2013 09:24
od tomass
Přece nebudu pokoušet dávat "originál" na poloosy, když už jsem se 2x vypekl s "originál" kroužkem na kardanu u rozvodovky. Ten samý mi tam ještě předtím dával automechanik (přivezl jsem mu ho z prodejny) a tekl taky do 10 tisíc. Viz můj první příspěvek v této diskusi. Autolada nedává kroužky originální kvality jako jsou z prvovýroby, to je podstata věci. Někomu to teče za rok až rok a půl, někomu za 5 let, podle toho kolik km najezdí a už si taky každý nepamatuje kdy to měnil. Já jsem z těch, co si píšou do notýsku, takže vím datum i počet km.