Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: pon zář 04, 2017 17:45
naše Lada s rybičkou je na prodej. Auto viděl na jaře Želvotron a Plavec. V současné době je problémem koroze kornoutů, mám na to klempíře, celou srandu odhadl do 15 kkč (tak aby se to udělalo pořádně - včetně kompletního vybroušení, nalakování a antikorozní úpravy na další roky) EDIT: jak píše Želvotron, šikovná osoba to určitě zvládne levněji. Chtělo by to asi taky nové tlumiče a péra (kostky jsme nedávali, takže vždycky byl zadek nižší - viz fotka pár měsíců po koupi).
Cena tak nějak dohodou, do dobrých rukou, které by si opravu nechaly udělat nebo udělaly samy levněji.
Konec emocí, nechme promluvit fakta:
Auto je v Praze, VAZ 2111 stříbrná metalíza, najeto 105 tisíc, 99,9% většinou mnou (zbytek techniky Mělníku a Sadské). První majitel, koupeno na Koněvce, registrace 8.4.2005 (skladovka r.v. 2004), 16V 1.5l.
Zvláštní výbava:
posilovač, přední mlhovky, zámek řazení, palubní počítač (klasika "original", chyby ŘJ atd), "sada ztišujících šroubů" (dveře mají trochu lepší zvuk při zavírání, ofíko Koněvka), hliníková kola, zimáky na plecháčích. Stylové a celkem zachovalé šedé potahy byly na autě celou dobu.
Motor hází průběžně chyby 1570 (imobilizér) a 0443 (EVAP control) - na funkci to nemá vliv, na technické nevadilo, ale jinak 100% bez problémů, za posledních 50 000 km průměrná spotřeba 6,75 l/100 km (i při nepředpisové dálniční jízdě, bude se mi stýskat ...). Loni vyměněn zapalovací modul Tesla (montovaný 2014 místo zdechlého původního, je to někde na fóru) za modul od Tavriho, jinak nás Laděna nikdy nenechala ve štychu. Jede jako vystřelená z praku. Na jaře prasklo spojkové lanko - je tam nyní vyměněné původně od Plavce montované Želvotronem a mojí maličkostí. Dátčik detonací "nový" od Plavce na jaře, od té doby to příslušnou chybu už nehází.
Momentálně se nestahuje pravé zadní okénko (klasika, motorek), bude potřeba vyměnit páčku sklápění levého zadního sedadla (pár stovek na Koněvce, nebo tam prý jde ze Samary).
V roce 2013 mi před čumák vlítli Poláci, takže jsem to skoro nedobrzdil - jsou vyměněná přední světla a v Mělníku opravili kapotu ve stylu ruského tuningu (pruh v barvě karoserie, je to trochu vidět), trochu rezne pravý zadní blatník a nepatrně místy i povrch, ale Želva i Plavec potvrdí, že celkově je ten stav celkem dobrý.
V lednu prošla Lada bez problémů STK, takže příští bude v lednu 2019, pokud se vyvaří kornouty, měla by projít zas. Auto má své stáří a kilometry, ale myslím, že by ještě někomu mohlo udělat radost ...
Asi než fotky by bylo lepší to vidět naživo, ale kdyžtak napište co chcete nafotit (pokud to neznamená lézt moc hluboko pod auto )
Vesty SW se nedočkáme - rozhodli jsme se koupit sedan, takže Cena tak nějak dohodou, do dobrých rukou, které by si opravu nechaly udělat nebo udělaly samy levněji.
Konec emocí, nechme promluvit fakta:
Auto je v Praze, VAZ 2111 stříbrná metalíza, najeto 105 tisíc, 99,9% většinou mnou (zbytek techniky Mělníku a Sadské). První majitel, koupeno na Koněvce, registrace 8.4.2005 (skladovka r.v. 2004), 16V 1.5l.
Zvláštní výbava:
posilovač, přední mlhovky, zámek řazení, palubní počítač (klasika "original", chyby ŘJ atd), "sada ztišujících šroubů" (dveře mají trochu lepší zvuk při zavírání, ofíko Koněvka), hliníková kola, zimáky na plecháčích. Stylové a celkem zachovalé šedé potahy byly na autě celou dobu.
Motor hází průběžně chyby 1570 (imobilizér) a 0443 (EVAP control) - na funkci to nemá vliv, na technické nevadilo, ale jinak 100% bez problémů, za posledních 50 000 km průměrná spotřeba 6,75 l/100 km (i při nepředpisové dálniční jízdě, bude se mi stýskat ...). Loni vyměněn zapalovací modul Tesla (montovaný 2014 místo zdechlého původního, je to někde na fóru) za modul od Tavriho, jinak nás Laděna nikdy nenechala ve štychu. Jede jako vystřelená z praku. Na jaře prasklo spojkové lanko - je tam nyní vyměněné původně od Plavce montované Želvotronem a mojí maličkostí. Dátčik detonací "nový" od Plavce na jaře, od té doby to příslušnou chybu už nehází.
Momentálně se nestahuje pravé zadní okénko (klasika, motorek), bude potřeba vyměnit páčku sklápění levého zadního sedadla (pár stovek na Koněvce, nebo tam prý jde ze Samary).
V roce 2013 mi před čumák vlítli Poláci, takže jsem to skoro nedobrzdil - jsou vyměněná přední světla a v Mělníku opravili kapotu ve stylu ruského tuningu (pruh v barvě karoserie, je to trochu vidět), trochu rezne pravý zadní blatník a nepatrně místy i povrch, ale Želva i Plavec potvrdí, že celkově je ten stav celkem dobrý.
V lednu prošla Lada bez problémů STK, takže příští bude v lednu 2019, pokud se vyvaří kornouty, měla by projít zas. Auto má své stáří a kilometry, ale myslím, že by ještě někomu mohlo udělat radost ...
Asi než fotky by bylo lepší to vidět naživo, ale kdyžtak napište co chcete nafotit (pokud to neznamená lézt moc hluboko pod auto )