Stránka 16 z 26

Napsal: úte čer 30, 2009 22:16
od plavec
FOMA, Výborný Tip.. Chápu Tě dobře tak, že je to protikus k tý naší starší zásuvce?Udělali jsme si s zelvotronem trochu amatérskou redukci ale nefunguje nám to.

Napsal: stř črc 01, 2009 07:41
od zelvotron
FOMA: je tu někde v půlce tématu odkaz na chiptuner od PetraHC, kde je to popsaný, ale zdělali jsme to podle něj a něpremávalo, vzhledem k tomu, že Plavce zdiagnostikovali na Atalu a mě kabel funguje na jiným autě taky, tak problém musí bejt právě v tom našem zbastleným mezikuse, asi jsme to nějak blbě zapojili, třeba to byl návod taky na EU3, no aspoň že sme nic neodpálili :-)

Plavec: to chtělo si spíš zapamatovat čísla těch závad co ti našli ;)

Re: OBD 2

Napsal: stř črc 01, 2009 10:21
od Petr HC
FOMA píše:jinak jsem tu narazil na zapojení tedy přepojení staré RU zásuvky na OBD2 ale u Vazu s normou euro 3 a já mám euro 2 :( neporadíte kde najít to pravé zapojení,že by na chiptuneru.ru? :roll:dík
Zapojení najdeš na : -- avto-remont.com -- problém však bude v přesné specifikaci Tvé řídící jednotky a propojení nejen K-line ale v některých případech i L-line.
Podle toho, jak jsem to prohlížel, odpovídá to propojení (bez záruky) takto :
A-4a5 kostra, H-16 +bat, B-15 L-line, M-7 K-line, G-čerpadlo-nezapojovat ,CDEFJKL-nezapojeno.
Abecední označení u 12pin zástrčky , číselné u 16pin.

Napsal: stř črc 01, 2009 10:59
od zelvotron
Bohužel přesně toto zapojení nám na Hradní střele nefungovalo :-(

Napsal: stř črc 01, 2009 11:20
od Petr HC
zelvotron píše:Bohužel přesně toto zapojení nám na Hradní střele nefungovalo :-(
A měli jste interface s propojením L-line a k tomu odpovádající software ? L-line je potvrzovací vodič pro ukončení bloku dat a vyžaduje úplně jiný přenosový protokol než vozy dodávané s MP7.0Hxx. Navíc zatím stále nevím o jakou šlo ŘJ. Tyto vozy používaly GM, Mikas, Rossija nebo Bosch asi ve třech starších variantách (ani já nemám ke všem SW).

Napsal: stř črc 01, 2009 14:32
od zelvotron
Jakou má řj taky nevím, tam ty dráty odhrnout, tak už to nikdy nepojede. Kabel je s čipem elm327 a zkoušeli jsme Scantool a Scanmaster. Což je taky možný že to není vhodná kombinace pro jeho řj.

Napsal: stř črc 01, 2009 18:18
od Petr HC
zelvotron píše: Kabel je s čipem elm327
Tento čip (jednoúčelový mikroprocesor) je určen pro VAG group programy a nemá L-line.
Vhodnější viz. http://www.chiptuner.ru/content/klline/

Napsal: stř črc 01, 2009 18:42
od plavec
Petr HC píše:
zelvotron píše: Kabel je s čipem elm327
Tento čip (jednoúčelový mikroprocesor) je určen pro VAG group programy a nemá L-line.
A jaktože funguje bez L-Line na ostatn´ích povozech a na mojem ne?
Ten přesný typ Řídící jednotky zjistím.Zatím vím, jen, že mám Bosh.

Napsal: stř črc 01, 2009 19:04
od zelvotron
ELM327 má L-line (viz http://www.elmelectronics.com/DSheets/ELM327QS.pdf ) Ale je pravda že v káblu nemusí bejt zapojenej, tzn ten kábl kuchnout. Ale kdyby to bylo kabelem nebo programem, tak se tím stále nevysvětluje to, že Hradní střela nejde zdiagnostikovat ani palubním počítačem (tam se připojuje jen K-line).

Napsal: stř črc 01, 2009 19:08
od plavec
tudíž se to ani nemůže "svést" na muj "noutbuk" zadarmo.

Napsal: stř črc 01, 2009 20:41
od FOMA
Petře jen jsem zjistil,že mám řj. Bosch M1V05F05 ,2112-1411020-40 :roll:

Na chiptuner jsem mrkl,je to dost technický abude to chtít víc času popř.se potat na RU foru :roll:

Napsal: stř črc 01, 2009 20:45
od FOMA
plavec píše:FOMA, Výborný Tip.. Chápu Tě dobře tak, že je to protikus k tý naší starší zásuvce?Udělali jsme si s zelvotronem trochu amatérskou redukci ale nefunguje nám to.

Ne nerozumíš mi -je to kus OBD2 jako by jsi jej vypáral z jinýho auta,ale je prostě nový, :wink: těžko se shání

Napsal: stř črc 01, 2009 20:58
od plavec
FOMA píše:
plavec píše:FOMA, Výborný Tip.. Chápu Tě dobře tak, že je to protikus k tý naší starší zásuvce?Udělali jsme si s zelvotronem trochu amatérskou redukci ale nefunguje nám to.

Ne nerozumíš mi -je to kus OBD2 jako by jsi jej vypáral z jinýho auta,ale je prostě nový, :wink: těžko se shání
No ale ten se dá vypárat na každým vrakáči.Nač nový?

jinak Moje řídící jednotka je : BOSH M7V03E65, 2111-1411020-40
pak je na ní ještě mj číslo 0261204723 (to bude asi nepodstatné)

Napsal: stř črc 01, 2009 21:25
od Petr HC
For Plavec - pokud mne paměť nešálí- že Ty máš "vykuchaný"imobilizer. Je - li to tak, pak máš přerušenou K-line. To už jsme tu několikrát řešili. Tuším, že se musí propjit piny 9 a18 v zástrčce imo. Viz Fórum: Elektrická soustava Zaslal: čt listopad 20, 2008 19:28 Předmět: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Napsal: čtv črc 02, 2009 20:00
od FOMA
plavec píše:
FOMA píše:
plavec píše:FOMA, Výborný Tip.. Chápu Tě dobře tak, že je to protikus k tý naší starší zásuvce?Udělali jsme si s zelvotronem trochu amatérskou redukci ale nefunguje nám to.

Ne nerozumíš mi -je to kus OBD2 jako by jsi jej vypáral z jinýho auta,ale je prostě nový, :wink: těžko se shání
No ale ten se dá vypárat na každým vrakáči.Nač nový?

jinak Moje řídící jednotka je : BOSH M7V03E65, 2111-1411020-40
pak je na ní ještě mj číslo 0261204723 (to bude asi nepodstatné)

Do nového nové.... :lol: