Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

FOMA, Výborný Tip.. Chápu Tě dobře tak, že je to protikus k tý naší starší zásuvce?Udělali jsme si s zelvotronem trochu amatérskou redukci ale nefunguje nám to.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

FOMA: je tu někde v půlce tématu odkaz na chiptuner od PetraHC, kde je to popsaný, ale zdělali jsme to podle něj a něpremávalo, vzhledem k tomu, že Plavce zdiagnostikovali na Atalu a mě kabel funguje na jiným autě taky, tak problém musí bejt právě v tom našem zbastleným mezikuse, asi jsme to nějak blbě zapojili, třeba to byl návod taky na EU3, no aspoň že sme nic neodpálili :-)

Plavec: to chtělo si spíš zapamatovat čísla těch závad co ti našli ;)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: OBD 2

Příspěvek od Petr HC »

FOMA píše:jinak jsem tu narazil na zapojení tedy přepojení staré RU zásuvky na OBD2 ale u Vazu s normou euro 3 a já mám euro 2 :( neporadíte kde najít to pravé zapojení,že by na chiptuneru.ru? :roll:dík
Zapojení najdeš na : -- avto-remont.com -- problém však bude v přesné specifikaci Tvé řídící jednotky a propojení nejen K-line ale v některých případech i L-line.
Podle toho, jak jsem to prohlížel, odpovídá to propojení (bez záruky) takto :
A-4a5 kostra, H-16 +bat, B-15 L-line, M-7 K-line, G-čerpadlo-nezapojovat ,CDEFJKL-nezapojeno.
Abecední označení u 12pin zástrčky , číselné u 16pin.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Bohužel přesně toto zapojení nám na Hradní střele nefungovalo :-(
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

zelvotron píše:Bohužel přesně toto zapojení nám na Hradní střele nefungovalo :-(
A měli jste interface s propojením L-line a k tomu odpovádající software ? L-line je potvrzovací vodič pro ukončení bloku dat a vyžaduje úplně jiný přenosový protokol než vozy dodávané s MP7.0Hxx. Navíc zatím stále nevím o jakou šlo ŘJ. Tyto vozy používaly GM, Mikas, Rossija nebo Bosch asi ve třech starších variantách (ani já nemám ke všem SW).
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Jakou má řj taky nevím, tam ty dráty odhrnout, tak už to nikdy nepojede. Kabel je s čipem elm327 a zkoušeli jsme Scantool a Scanmaster. Což je taky možný že to není vhodná kombinace pro jeho řj.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

zelvotron píše: Kabel je s čipem elm327
Tento čip (jednoúčelový mikroprocesor) je určen pro VAG group programy a nemá L-line.
Vhodnější viz. http://www.chiptuner.ru/content/klline/
Naposledy upravil(a) Petr HC dne stř črc 01, 2009 18:57, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Petr HC píše:
zelvotron píše: Kabel je s čipem elm327
Tento čip (jednoúčelový mikroprocesor) je určen pro VAG group programy a nemá L-line.
A jaktože funguje bez L-Line na ostatn´ích povozech a na mojem ne?
Ten přesný typ Řídící jednotky zjistím.Zatím vím, jen, že mám Bosh.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

ELM327 má L-line (viz http://www.elmelectronics.com/DSheets/ELM327QS.pdf ) Ale je pravda že v káblu nemusí bejt zapojenej, tzn ten kábl kuchnout. Ale kdyby to bylo kabelem nebo programem, tak se tím stále nevysvětluje to, že Hradní střela nejde zdiagnostikovat ani palubním počítačem (tam se připojuje jen K-line).
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

tudíž se to ani nemůže "svést" na muj "noutbuk" zadarmo.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

Petře jen jsem zjistil,že mám řj. Bosch M1V05F05 ,2112-1411020-40 :roll:

Na chiptuner jsem mrkl,je to dost technický abude to chtít víc času popř.se potat na RU foru :roll:
Naposledy upravil(a) FOMA dne stř črc 01, 2009 20:47, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

plavec píše:FOMA, Výborný Tip.. Chápu Tě dobře tak, že je to protikus k tý naší starší zásuvce?Udělali jsme si s zelvotronem trochu amatérskou redukci ale nefunguje nám to.

Ne nerozumíš mi -je to kus OBD2 jako by jsi jej vypáral z jinýho auta,ale je prostě nový, :wink: těžko se shání
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

FOMA píše:
plavec píše:FOMA, Výborný Tip.. Chápu Tě dobře tak, že je to protikus k tý naší starší zásuvce?Udělali jsme si s zelvotronem trochu amatérskou redukci ale nefunguje nám to.

Ne nerozumíš mi -je to kus OBD2 jako by jsi jej vypáral z jinýho auta,ale je prostě nový, :wink: těžko se shání
No ale ten se dá vypárat na každým vrakáči.Nač nový?

jinak Moje řídící jednotka je : BOSH M7V03E65, 2111-1411020-40
pak je na ní ještě mj číslo 0261204723 (to bude asi nepodstatné)
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

For Plavec - pokud mne paměť nešálí- že Ty máš "vykuchaný"imobilizer. Je - li to tak, pak máš přerušenou K-line. To už jsme tu několikrát řešili. Tuším, že se musí propjit piny 9 a18 v zástrčce imo. Viz Fórum: Elektrická soustava Zaslal: čt listopad 20, 2008 19:28 Předmět: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

plavec píše:
FOMA píše:
plavec píše:FOMA, Výborný Tip.. Chápu Tě dobře tak, že je to protikus k tý naší starší zásuvce?Udělali jsme si s zelvotronem trochu amatérskou redukci ale nefunguje nám to.

Ne nerozumíš mi -je to kus OBD2 jako by jsi jej vypáral z jinýho auta,ale je prostě nový, :wink: těžko se shání
No ale ten se dá vypárat na každým vrakáči.Nač nový?

jinak Moje řídící jednotka je : BOSH M7V03E65, 2111-1411020-40
pak je na ní ještě mj číslo 0261204723 (to bude asi nepodstatné)

Do nového nové.... :lol:
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“