Stránka 23 z 26

Napsal: pon črc 13, 2009 09:08
od Marek89
Vie mi niekto poradiť, či sa dá nejako zablokovať vyskakovanie kľúča v tomto ovládači CZ ?

Obrázek

Napsal: pon črc 13, 2009 11:15
od Kewint
Marek89, nedávat ho tam :)

Napsal: pon črc 13, 2009 15:12
od Marek89
Kewint, nafoť ako to vyzerá zboku, keď tam nie je ta planžeta a daj to to

Napsal: úte črc 14, 2009 06:21
od Patrac
Luděk Musil píše:
Pátrač píše:Mě to funguje bez problémově. ale asi před měsícem se mi posunulo jedno táhlo asi jsem při montáži málo utáhl šroub a motorek nedojel do krajní polohy. butu to muset opravit. resp posunout. Jinak i teď při -20 otevře naprosto v pohodě. V myčce resp na wapce jsem byl v neděli a fakt je že dveře ( těsnění) mi kapku přimrzlo, ale na otevírání zámků centrálem to absolutně nemá vliv. Jestli jsou zamrzlý zámky netuším, protože klíček nepoužívám. :wink:
Dá se říct, že mám stejné zkušenosti.
Jediné, co bych snad danému systému měl za mínus (lépe to řekl kolega Koko Loko. stupid!) je, že při aktivaci a deaktivaci se dost hlasitě ozývá siréna. Jako v tomto případě bych byl raději, kdyby zvuk neměl volume max, ale zcela by stačilo min. L.
Tak další zkušenosti po dvou letech provozu druhéhoí modelu od autománie centrál s DO a autoalarmem si autoalarm začal žít vlastním životem.... Nejprve mi přestal houkat při odemykání auta. což jsem zprvu přikládal k tomu že odešla sirena. chyba lávky šťáva do ní jde.. asi něco odešlo v RJ... následně se mi začalo stávat že autoalarm s centrálem jen zablikal blinkry ale neotevřel dveře, občas ani nezablikal. večer jsem přijel domů, zamčel centrálam a ráno neotevřel, nebo jsem ráno otevřel a po příjezdu do práce musel všechny zámky zamačkat ručně... netuším absoulutně kde je chyba.. mám podezření na RJ centrálu.

Napsal: úte črc 14, 2009 12:02
od Saša
Skoukni "krabičku" kde jsou relé na ovládání motorků . Dost často tam bývají studeňáky právě u těch relé jak jsou připájeny k plošáku . Koukni i do alarmu .

Napsal: úte črc 14, 2009 12:06
od Patrac
Saša píše:Skoukni "krabičku" kde jsou relé na ovládání motorků . Dost často tam bývají studeňáky právě u těch relé jak jsou připájeny k plošáku . Koukni i do alarmu .
nad moje síly kontrolovat nějaké titěrné (tištěné) spoje..
s elektronikou si nerozumím. denní světla jsem odeslal na reklamaci protože nejprve se v jednom objevila voda pak zhaslo a den na to zhaslo i druhý (mírně nabobtnal starter). Kabely k mlhovkám mi nějak nechtějí fungovat.. obecně začínám mít dojem že jakákoliv snaha do auta nacpat další elektroniku končí buď hned a nebo v horizontu jednoho roku užívání jako nepoužitelná. týká se to i autoradia.. :(

Napsal: úte črc 14, 2009 12:24
od Saša
Všechny nové věci stojí za prd , hlavně kvalita práce . Před montáží se musí vše nejprve rozebrat a dodělat respektive upravit . O autorádijích mi ani nemluv , to co dnes prodávají bych si nedal ani do kadibudky (záchodu) . Zrovna včera jsem u opravy jednoho (s DVD navigací atd..) hlasitě několikrát vztekle nadával "to je takový vrak" .
Té krabičky se neboj , studeňák poznáš lehce . Otoč plošák součástkama dolů a koukej na nožičky součástek . Když je tam studeňák tak je v tom kuželu cínu kolem nožky kroužek (taková prasklina) . Vem pájku trošku nahřej očko , zaboř ho do kalafůny (aby na něm trocha zůstala) a pak ho přilož k spoji , zapni a čekej dokud se cín hezky nerozleje . Toď vše .

Napsal: ned črc 19, 2009 23:17
od Kewint
nemáte někdo schéma zapojení Portmana 818? pokud ano pošlete mi ho sem nebo do meilu nebo na icq :)

BTW:potřebuju oživit v 05tce,ale nekdě sem ho ztratil :-D

Napsal: pon říj 26, 2009 19:01
od Saša
Dnes jsem narazil na zajímavé servo . Je to z odemykání pátých dveří (koncern VW) . Zajímavé je tím že je poměrně malé 6x4x3 cm velmi silné a k návratu zasouvací (ovládací) části není potřeba elektrika , zpět ho vysouvá stočená pružina . Na obrázku v té červené škatulce .
K ovládání stačí tlačítko .

Napsal: pon říj 26, 2009 23:10
od Maysner
bylo by to pouzitelny na paty dvere u kombika? chci na nich zachovat zamek, jako jedinej na celym aute :roll: zatim jsem ten zamek nezkoumal

Napsal: úte říj 27, 2009 12:18
od Saša
Použít by šlo (ve funkci "odskok") a i zámek by mohl být zachován funkční .

Napsal: úte říj 27, 2009 16:00
od Maysner
Saša píše:Použít by šlo (ve funkci "odskok") a i zámek by mohl být zachován funkční .
to presne by mi vyhovovalo. at si muzu utevrit kufr na do kdyz prichazim k autu a zaroven kdyz klekne baterka, at se muzu dostat do auta
z jakyho to bylo auta? nebo vis v jakych se to vyskytuje?

Napsal: úte říj 27, 2009 17:29
od Saša
Maysner píše: jakyho to bylo auta? nebo vis v jakych se to vyskytuje?
Z jakého auta toto bylo nevím , Ale je to jistě koncern WV , bylo to i se zámkem a na něm vyraženo WV . Typl bych Fábie Octávia v pátych dveřích .

Napsal: stř lis 25, 2009 15:27
od Marek89
Mám otázočku. Kúpil som si centrál s DO. V návode píšu, že výstup by som mal napojiť na blinkre, ale to bude veľa prepájania, tak som sa rozhodol, že to dám na parkovačky a bude to. V schéme na návode je tiež pripájanie tých výstupov na svetla cez diódy , nerozumiem prečo cez diódy ? Kvôli oddeleniu centrála od elektroinštalácie ?

Napsal: stř lis 25, 2009 15:40
od Patrac
Marek89 píše:Mám otázočku. Kúpil som si centrál s DO. V návode píšu, že výstup by som mal napojiť na blinkre, ale to bude veľa prepájania, tak som sa rozhodol, že to dám na parkovačky a bude to. V schéme na návode je tiež pripájanie tých výstupov na svetla cez diódy , nerozumiem prečo cez diódy ? Kvôli oddeleniu centrála od elektroinštalácie ?
přesně
za první nepotřebuješ relé. na blinkry . kdyby si chtěl aby ti blikaly hlavní světla už to musíš mít přes relé jinak odpálíš RJ centrálu.
a diody tam musíš mít kvůli oddělení levé a pravé strany a taky kvůli tomu aby ti pak šťáva nelezla při provozu do RJ. a abysi si přes Rj nespojil dáíky tomuto pravoua levou stranu blinkrů