Mix otázek a odpovědí III
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jestli se nepletu tak poslední známá montáž LPG do Axtecu skončila požárem. Jako nejpravděpodobnější příčina byla určena závada membrány palivového čerpadla, neb díky ventilu v cestě paliva "tlačilo" do zátěže na kterou nebylo "zvyklé". Ale není to jen specialita Axtecu, membrána čerpadla mi velice rychle po montáži LPG odešla i u obyčejného Ozonu bez vracečky. Ten topic o zahoření už asi padl za oběť mazání.
Možná by stálo za to udělat pomocí více ventilů nějaký umak, který by sice odpojil karb od benzínu, ale zároveň přepojil proud paliva tak, aby stále kolovalo mezi čepadlem a vracečkou. Takže by čerpadlo netrpělo provozem v horkém benzínu, následným "odparem paliva" a chodem na sucho. Výrazně by se tak omezila možnost destrukce membrán.
Možná by stálo za to udělat pomocí více ventilů nějaký umak, který by sice odpojil karb od benzínu, ale zároveň přepojil proud paliva tak, aby stále kolovalo mezi čepadlem a vracečkou. Takže by čerpadlo netrpělo provozem v horkém benzínu, následným "odparem paliva" a chodem na sucho. Výrazně by se tak omezila možnost destrukce membrán.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- radek mb
- Příspěvky: 5188
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Jestli myslíš Ivošovu červenou sedmu,tak ta vzplála,to je pravda.Tam kombinace Axtec+LPG byla.Pokud si dobře pamatuji,tak tam to auto shořelo pár dní po instalaci LPG.Ale třeba to je jen špatná shoda náhod.Koko Loko píše:Jestli se nepletu tak poslední známá montáž LPG do Axtecu skončila požárem
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Hmmm, takľe radąi asi plyn ne. Docela by m? mrzelo, kdybych rozvrtal auto s najetýma 28000 km, který nezlobí. Holt nezbývá jezdit sice dráľ, ale jezdit...
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ono si to chce spocitat, pokud nacouras reknemez kolem 15 tis. za rok, tak je plyn jasna volba.
Edit: moľná i u menąího nást?elu by se to jiľ oplatilo. Pokud budu po?ítat, ľe ti to te? bere 7l/100 tak by to v plynu mohlo být tak 9l/100. Cenu benzínu ?ekn?meľ 33K? za litr, plynu 17K? za litr. Tak tu jsme na 23100K? na tis. km v benzínu., zatímco 15300K? na 10 tis. v plynu. Ro?ní úspora bude tedy 7800K?. Za montáľ baj voko 12tis., ro?ní revize LPG asi 250K?, technická draľąí baj voko o 500K?. Po dvou letech by to mohlo za?ít "spo?it".
Edit: moľná i u menąího nást?elu by se to jiľ oplatilo. Pokud budu po?ítat, ľe ti to te? bere 7l/100 tak by to v plynu mohlo být tak 9l/100. Cenu benzínu ?ekn?meľ 33K? za litr, plynu 17K? za litr. Tak tu jsme na 23100K? na tis. km v benzínu., zatímco 15300K? na 10 tis. v plynu. Ro?ní úspora bude tedy 7800K?. Za montáľ baj voko 12tis., ro?ní revize LPG asi 250K?, technická draľąí baj voko o 500K?. Po dvou letech by to mohlo za?ít "spo?it".
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne ned dub 10, 2011 17:24, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Ta spot?eba by tak n?jak odpovídala, montáľ plynu s toroidem by m? m?la stát 13000. Takľe návratnost by fakt m?la být docela rychlá, nájezd je asi 10000 km za rok, ovąem to je to jako sruhý auto. Kdybych se samarou jezdil víc i do práce, tak bych se dostal n?kam ke 20000 km. No uvidíme...
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Výměna filtrů plynné a kapalné fáze.
Je reálná výměna filtrů plynné či kapalné fáze svépomocí? Ten plynný je zřejmě rozebiratelný a mění se jen vložka. Pokud by výměna byla snadná, provedl bych ji sám a následně si ji nechal posvětit revizí.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Výměna obou je banalita . Filtr kapalné báze pokud není mechanicky poškozený (roztržený) jde pouze vyfoukat od grafitu a případných nečistot a vrátit zpět , Vydrží statisíce km ! Pouze pozor na ztrátu těsnících "O" kroužků a magnetu uvnitř filtříku . Filtr plyné báze vyměnit .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!