Mix otázek a odpovědí III

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jestli se nepletu tak poslední známá montáž LPG do Axtecu skončila požárem. Jako nejpravděpodobnější příčina byla určena závada membrány palivového čerpadla, neb díky ventilu v cestě paliva "tlačilo" do zátěže na kterou nebylo "zvyklé". Ale není to jen specialita Axtecu, membrána čerpadla mi velice rychle po montáži LPG odešla i u obyčejného Ozonu bez vracečky. Ten topic o zahoření už asi padl za oběť mazání.

Možná by stálo za to udělat pomocí více ventilů nějaký umak, který by sice odpojil karb od benzínu, ale zároveň přepojil proud paliva tak, aby stále kolovalo mezi čepadlem a vracečkou. Takže by čerpadlo netrpělo provozem v horkém benzínu, následným "odparem paliva" a chodem na sucho. Výrazně by se tak omezila možnost destrukce membrán.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5188
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Koko Loko píše:Jestli se nepletu tak poslední známá montáž LPG do Axtecu skončila požárem
Jestli myslíš Ivošovu červenou sedmu,tak ta vzplála,to je pravda.Tam kombinace Axtec+LPG byla.Pokud si dobře pamatuji,tak tam to auto shořelo pár dní po instalaci LPG.Ale třeba to je jen špatná shoda náhod.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
vodis
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Příspěvek od vodis »

Hmmm, takľe radąi asi plyn ne. Docela by m? mrzelo, kdybych rozvrtal auto s najetýma 28000 km, který nezlobí. Holt nezbývá jezdit sice dráľ, ale jezdit... 8)
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ono si to chce spocitat, pokud nacouras reknemez kolem 15 tis. za rok, tak je plyn jasna volba.

Edit: moľná i u menąího nást?elu by se to jiľ oplatilo. Pokud budu po?ítat, ľe ti to te? bere 7l/100 tak by to v plynu mohlo být tak 9l/100. Cenu benzínu ?ekn?meľ 33K? za litr, plynu 17K? za litr. Tak tu jsme na 23100K? na tis. km v benzínu., zatímco 15300K? na 10 tis. v plynu. Ro?ní úspora bude tedy 7800K?. Za montáľ baj voko 12tis., ro?ní revize LPG asi 250K?, technická draľąí baj voko o 500K?. Po dvou letech by to mohlo za?ít "spo?it".
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne ned dub 10, 2011 17:24, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
vodis
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Příspěvek od vodis »

Ta spot?eba by tak n?jak odpovídala, montáľ plynu s toroidem by m? m?la stát 13000. Takľe návratnost by fakt m?la být docela rychlá, nájezd je asi 10000 km za rok, ovąem to je to jako sruhý auto. Kdybych se samarou jezdil víc i do práce, tak bych se dostal n?kam ke 20000 km. No uvidíme... :roll:
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

chalani neviete kde je ger? Od stredy sa s ním nemôžem spojiť. Aj telefóny má vypnuté.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jistě ho něco sežralo :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

:evil: provokatér! Ale nie, neviete niekto prečo je nezvestný?
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Nezvestný nieje, asi má vela roboty.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

klučinyyyyy, neviete na akú hodnotu sa nastavuje plavák v solexe? :roll: 21073, neviem či ten menší to má rovnako...
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

MartasBrno píše:Nezvestný nieje, asi má vela roboty.
v to dúfam. Lebo sa mi to nezdá. Akosi je ticho, ako pred búrkou. Len dúfam, že nebudú lietať blesky.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Aj keby, kasňa je plechová, faradayova klec ťa ochráni :wink: :mrgreen:
Mimochodom, búrky v apríli - no, ani bych sa nečudoval :lol: po tých výkyvoch.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
veliz
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Výměna filtrů plynné a kapalné fáze.

Příspěvek od veliz »

Je reálná výměna filtrů plynné či kapalné fáze svépomocí? Ten plynný je zřejmě rozebiratelný a mění se jen vložka. Pokud by výměna byla snadná, provedl bych ji sám a následně si ji nechal posvětit revizí.
Přílohy
DSCF3952.JPG
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Výměna obou je banalita . Filtr kapalné báze pokud není mechanicky poškozený (roztržený) jde pouze vyfoukat od grafitu a případných nečistot a vrátit zpět , Vydrží statisíce km ! Pouze pozor na ztrátu těsnících "O" kroužků a magnetu uvnitř filtříku . Filtr plyné báze vyměnit .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
veliz
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od veliz »

Díky za povzbudivou odpověď. Z toho plynného tedy rukou servu hadice a nasadím je na nový. Předpokládám, že nepotřebuji žádné speciální kleště. Kapalný filtr je v plynotěsné komoře u válvové nádrže?
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“