Mix otázek a odpovědí III

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Pamata si este niekto na moj problem s domacou vodarnou EBARA??? Ako sa mi nechcel rozbehovat elektromotor...Problem je vyrieseny, bolo to rozbehovym kondenzatorom, ktory v predajni cerpadiel stoji 500sk, na internetovej stranke vyrobcu udavaju 400sk a ja som ho kupil v predajni s elektrosučiastkami za 90sk :mrgreen: Taze dakujem za rady :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

ta páskovina je tam kvůli správnému namontování tlumiče.. to těsnění to je prostě ruskej standard no.. :D jediné těsnění s kulatejma dirama je ze 1700..
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Cory píše:Pamata si este niekto na moj problem s domacou vodarnou EBARA??? Ako sa mi nechcel rozbehovat elektromotor...Problem je vyrieseny, bolo to rozbehovym kondenzatorom, ktory v predajni cerpadiel stoji 500sk, na internetovej stranke vyrobcu udavaju 400sk a ja som ho kupil v predajni s elektrosučiastkami za 90sk :mrgreen: Taze dakujem za rady :wink:
:lol: pamata. A som rad ze si to takto vyriesil, tento pristup podporujem 8)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

musketyr píše:Proč má těsnění pod hlavu oválné díry?
Myslíš díry pro průtok vody?
Podíváme-li se na dírky, které slouží pro průtok vody na chlazení hlavy zjistíme, že od prvního k poslednímu válci se postupně zvětšují. Je to kvůli proudění a odporu kapaliny, aby všechny prostory hlavy byly ohřívány/chlazeny stejnoměrně. To, že na horní ploše bloku jsou díry (řekněme) trojúhelníkového průřezu nic neznamená. Rozhodně se nedoporučuje v těsnění pod hlavu tyto díry pro průtok vody jakkoli měnit/zvětšovat. Hrozí nebezpečí zkroucení nebo prasknutí hlavy chybou nestejnoměrného chlazení. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1248
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

d

Příspěvek od mušketýr »

To Little:Jak správné namontování tlumiče?
Luděk:Ne,ne myslel jsem utěsnění spalovacího prostoru
M,
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

jako pravej a levej... ja už si to přesně nepamatuju, ja mam ty uchyty ořezane a poohýbané, ale myslím že normálně by měly sednout jen do jedné polohy a to kvůli záklonu čepu, prostě skrátka, když se podiváš na tlumič z pohledu z boku auta (jakoby přez kolo), tak nejde rovně nahorů, ale trochu zešikma (myslím že směrem dozadu).. tzn když dáš ty uchyty naopak, tak se ti bude asi víc vyšmatlávat ta gumka v dolním oku tlumiče, ale fungovat to taky bude..

jinak ty packy na těch spodních držácích jdou myslím na jedné nápravě dopředu a na druhé dozadu.. protože jsou ty držáky stejné..
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

MartasBrno píše::lol: pamata. A som rad ze si to takto vyriesil, tento pristup podporujem 8)
uz som musel,pretoze jedneho dna sa motor nerozbehol vobec :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

na spolujazdcovom kolese ide ta packa dopredu a na vodicovom dozadu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Čo môže spôsobovať pískanie z ľavého kolesa keď nebrzdím ? Mám tam nové brzdové doštičky. Mohol by to spôsobovať kotúč ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

po výměně destiček se pískání i bez brždění občas projeví, ale musí po krátkém čase a brždění zmizet, destičky se přizpůsobí. Pokud nezmizí, znamená to, že se některý z dvojice brzdových válečků špatně vrací a může stále přibrzďovat. Potom už jen vyčistit a rozhýbat váleček. Dej hever pod kola, rukou roztoč, zabrzdi, odbrzdi a musí se kolo volně točit bez odporu. Pokud se volně netočí, váleček se nevrací zpět a kolo tím pádem stále přibrzďuje.

Pískání může také způsobovat hodně vydřený kotouč, a destičkám pak trvá déle se přizpůsobit. I křivý kotouč, (dokonce i nový!) může toto způsobovat, pokud jeho házivost je větší než je vůle v prasátkách.
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Ok, na tie brzdy sa pozriem, ale vyzerá to asi na výmenu valčekov, lebo jeden valček sa vracal ťažko.

Mám jeden dotaz, mimo áut. Odpadlo mi uško na Lada hrnčeku, tak sa chcem opýtať, či by sa to dalo zavariť s použitím acetýlen-kyslík horáku ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Marek89 píše:Odpadlo mi uško na Lada hrnčeku, tak sa chcem opýtať, či by sa to dalo zavariť s použitím acetýlen-kyslík horáku
Myslím, že TIG nebo něco takovýho by byl lepší. Elektrika a plyn/kyslík jsou na tuto drobnou nerezovou práci nevhodné. Toťě můj názor laika ... spíše analfabeta či negramota. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

TIG ? To je čo ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

přiletovat cínem nebo mosazí
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Cinom by to šlo, len by na to trebalo nejakú inú pájku ako klasicku.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“