Vozidlo je vybavené tzv. SRS - Self Repair Systemdvk píše:
EDIT: teď jsem byl na parkovišti zavadit vozík a ono to zase svítí.
Mix otázek a odpovědí III
Moderátor: Moderátoři
Re: Mix otázek a odpovědí III
Re: Mix otázek a odpovědí III
To bude spíš SDS - Self Destroying System. Zase mám pocit, že řízení jde ztuha a včera večer při zajíždění do garáže začal brutálně vrzat tentokrát levý svislák !!!! Měsíc po tom, co jsem měnil pravý !!! Když byly oba nové na podzim !!!!Štěpán píše:Vozidlo je vybavené tzv. SRS - Self Repair System
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Mix otázek a odpovědí III
Jestli není lepší, být nedoslýchavý nebo si pustit hlasitěji rádio
®; Člen LKCS
Re: Mix otázek a odpovědí III
To jsi tam, pokud si dobře pamatuju, dával Mastersporty? Jestli jo, tak si fakt začínám čím dál víc myslet, že jde o značku s placeboefektem. Tedy čepy MS raději nebrat. Otázkou je, co ale vybrat, když i na Moogy se čas od času najdou ne úplně nadšené recenze. Pak už zbývá jen Lemforder, Meyle, možná TRW.dvk píše:Zase mám pocit, že řízení jde ztuha a včera večer při zajíždění do garáže začal brutálně vrzat tentokrát levý svislák !!!! Měsíc po tom, co jsem měnil pravý !!! Když byly oba nové na podzim !!!!
Re: Mix otázek a odpovědí III
Naposled, když jsem "poslouchal rádio", jsem dojel domů po třech A ano, jsou to MS. A vyměňoval jsem je zase za MS (ze zásob), ale tyhle druhé vypadají úplně jinak než ty měněné. A fakt nevím, to není normální, furt si říkám, jestli jsem je blbě nenamontoval. I když, co se dá zkazit na montáži svisláku ?? Jediné co mě napadá, tak že jsem možná na podzim stlačil prachovky moc dolů a časem je čep "kousl" o hranu těla čepu. Jinak pak na to může mít vliv, že je předek zvedlý o cca 5cm, ale zase ten náklon čepu oproti originálu není skoro znát ... no uvidím, s jakou diagnózou vydoluju levý čep. Zkusím to pozorně ohledat, v kterém místě je prachovka načatá ...
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mix otázek a odpovědí III
otazka deti:
prestal premavat ventilator kurenia, aby som popisal zavadu, auto za studena pustim vetrak, fuka, za 3 minuty presne a uz nezacne, vypinac som vymenil, vymenil som aj poistku myslimz e je to dvojka poistka, asi sa neakym sposobom vytriasly kable priamo od vetraku, otazka je kde ich mam hladat ???? z ktorej strany od sofera alebo od spolujazdca ? da sa k nim dostat aj bez demontaze toho stredu ?
prestal premavat ventilator kurenia, aby som popisal zavadu, auto za studena pustim vetrak, fuka, za 3 minuty presne a uz nezacne, vypinac som vymenil, vymenil som aj poistku myslimz e je to dvojka poistka, asi sa neakym sposobom vytriasly kable priamo od vetraku, otazka je kde ich mam hladat ???? z ktorej strany od sofera alebo od spolujazdca ? da sa k nim dostat aj bez demontaze toho stredu ?
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Mix otázek a odpovědí III
dvk, kup Lemfordery, Moogy nebo Fenoxy a vykálej se na hnusy MS apod. . Ger, zapal to, uleví se ti.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mix otázek a odpovědí III
KL. neser, apropo, zacalo to fungovat
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: Mix otázek a odpovědí III
po prostudvání temat s dobíjením mam pořád dotaz:
alternátorů mám více, ten který funguje jsem vyndal, je v kufru, a nasadil jsem jeden vytažený na vrakovišti, ten model s cernou krabičkou pro novější hranaté lady 04,05,07. Pouze jsem ho čistil, nic jsem neměnil. ujel jse s ním 60 km. Celou cestu ukazoval na měřáku 12,9-13,1 V s puštenými světly, 3,2-3,3 s vypnutými a to víceméně při jakýchkoli otáčkách. Rafička napětí v alubce se drží viceméně v půlce. Takže dotaz: to jsem jel na akumulátor, a jestli takhle pojedu dále tak ho vyždímám a zlikviduju nebo to sice dobíjí ale vlažněji než s tím, který jsem vyndal? S původním to ukarovalo okolo 14,5 V. Tohle mi přijde fakt málo.
alternátorů mám více, ten který funguje jsem vyndal, je v kufru, a nasadil jsem jeden vytažený na vrakovišti, ten model s cernou krabičkou pro novější hranaté lady 04,05,07. Pouze jsem ho čistil, nic jsem neměnil. ujel jse s ním 60 km. Celou cestu ukazoval na měřáku 12,9-13,1 V s puštenými světly, 3,2-3,3 s vypnutými a to víceméně při jakýchkoli otáčkách. Rafička napětí v alubce se drží viceméně v půlce. Takže dotaz: to jsem jel na akumulátor, a jestli takhle pojedu dále tak ho vyždímám a zlikviduju nebo to sice dobíjí ale vlažněji než s tím, který jsem vyndal? S původním to ukarovalo okolo 14,5 V. Tohle mi přijde fakt málo.
2107 a 21214
Re: Mix otázek a odpovědí III
Protože jsem zrovna včera nandal do auta voltmetr, tak jsem dneska taky koukal jak se to pohybuje a mě to taky dobíjí 13.1 - 13.5V během jízdy, víceméně nezávisle na otáčkách. A jezdím s tímhle takhle od generálky altíku už rok, spíš krátké trasy a baterka vpohodě startuje pořád i v zimě. Altík budem mít asi ten stejný, já mám origo 044i s regulátorm buzení na těle altíku.
Teď je ještě otázka, kolik je opravdu na baterii (udané hodnoty jsou napětí někde pod palubkou).
Teď je ještě otázka, kolik je opravdu na baterii (udané hodnoty jsou napětí někde pod palubkou).
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Mix otázek a odpovědí III
tak to mi trochu uklidnilo, navečer pojedu dalších 60 km, tak uvidíme.
Loni jsme měl na uplně jiném alternátoru odešlý uhlík a jel jsem třicet kilometrů, pustil jsem jenom obrysová světla a koukal, jek ubývá benzín i elektrika. bylo to dost napínavé, nerad bych si to zopakoval.
Loni jsme měl na uplně jiném alternátoru odešlý uhlík a jel jsem třicet kilometrů, pustil jsem jenom obrysová světla a koukal, jek ubývá benzín i elektrika. bylo to dost napínavé, nerad bych si to zopakoval.
2107 a 21214
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mix otázek a odpovědí III
= takový nízký černý váleček? Vypadá skoro jako tranzistor?Rankl píše:... s cernou krabičkou pro novější hranaté lady 04,05,07...
Mě taky palubní V-metr vykazuje nějakých 13,3 V. Ovšem při měření digitálním multimetrem přímo na akumulátoru mi vykazoval při volnoběhu i v otáčkách 13,65 V, při rozsvícených světlech cca 13,2 (a palubní byl tak trochu za 12 V).
Palubní V-metr je pouze orientační ukazatel. Pro přesné hodnoty je potřeba brát kalibrované přístroje.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Mix otázek a odpovědí III
ano přesně tohle.
já jsem si do toho měřidla které má v sobě i teploměr, tusim 300 to stálo, natahl drát rovnou od + baterky, tak jsem si říkal, že by to nemělo nějak zkreslovat, nevím kolik udělá 1m kabelu.
Takže kdyby to nenabíjelo tak to ukáže pod 12 a vysaje baterku?
vyrážím na cestu, uvidím co to udělá.
díky
já jsem si do toho měřidla které má v sobě i teploměr, tusim 300 to stálo, natahl drát rovnou od + baterky, tak jsem si říkal, že by to nemělo nějak zkreslovat, nevím kolik udělá 1m kabelu.
Takže kdyby to nenabíjelo tak to ukáže pod 12 a vysaje baterku?
vyrážím na cestu, uvidím co to udělá.
díky
2107 a 21214
Re: Mix otázek a odpovědí III
Chceš-li měřit přesně, musel bys k multimetru natahnout + i - ( tím se vyloučí úbytky na zoxidovaných přechodech kostra motoru/karoserie atd.)a zkreslování hodnoty se neboj, pak může být přívod třeba 50m (vnitřní odpor digitálních V metrů je min. desítky Mohmů). Neklesá-li napětí pod 13,2 - 13,5 V, nic se neděje.Rankl píše:ano přesně tohle.
já jsem si do toho měřidla které má v sobě i teploměr, tusim 300 to stálo, natahl drát rovnou od + baterky, tak jsem si říkal, že by to nemělo nějak zkreslovat, nevím kolik udělá 1m kabelu.
Takže kdyby to nenabíjelo tak to ukáže pod 12 a vysaje baterku?
vyrážím na cestu, uvidím co to udělá.
díky
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Mix otázek a odpovědí III
Lidi, jak dlouho trvá, než svíčky změní barvu? Vždycky to sleduju po dlouhé době, ale rád bych udělal pár sáhnutí do motoru a rád bych věděl, kolik toho musím ujet, aby to bylo průkazné. Děkuju.