Stránka 1 z 4

motor 1.7i do 2106?

Napsal: čtv srp 03, 2006 13:22
od chalmo
zadrel som motor na mojej Agáte... mám na ruke 1.7i a chcel by som vediet ci bude pasovat. motor je teraz vybrany na vrakaci a chlapik ma presdviedca ze je komplet. Uz ste to niekto skúsali ??? dik za odpoved...

Napsal: čtv srp 03, 2006 13:48
od Jelen
Sypte to sem, taky bych chtěl o tom něco vědět, jak zapojit řídící jednotku a kde je standardně u 1.7i a tak...

Napsal: čtv srp 03, 2006 14:09
od Myso
chaaachaaa

najjednoduchsie je zobrat iba motor a dat nan karbec a rozdelovac a ficis.
ak tam chces aj Icko tak je okolo toho dost roboty.
potrebujes palivove cerpadlo, a to neviem ci aj s nadrzou, neviem kam je vyvedena spiatocka, to cerpadlo musi byt v tvojom pripade zo sedana, z kombika alebo z nivy ti je naprd.
no a potom vsetko to nakablovat.
a neviem ci riadiaca jednotka nepotrebuje speedpulzy, takze v tom pripade to chce aj snimac rychlosti na prevodovku (myslim ze je to tam namiesto nahonu tachometra, lebo aj tachometer je potom elektronicky, teda aspon u 1,7MPi, neviem ako monovstrek...) no skratka roboty habadost, a to som iba teoretik, pockajme na vyjadrenie praktikov...

Napsal: čtv srp 03, 2006 14:45
od chalmo
dik za odpoved vyzera to dost zlozito... chcel som vediet ci je nejaky rozdiel v uchytoch a tak... ale cez karb a rozdelovac to vyzera v poho ?!?

Napsal: čtv srp 03, 2006 14:46
od Myso
jasne ten motor je rovnaky, akurat tam prehadzes prislusenstvo zo svojho zadreteho, ako zvody vyfukove, sanie a karbec, rozdelovac...a ak je to z NIVY tak aj olejovu vanu a uchyty...

Napsal: čtv srp 03, 2006 15:02
od chalmo
super a to icko si odlozim na experimentovanie... uz som sa bal ze moju 6tku nerozchodim...

Napsal: čtv srp 03, 2006 15:22
od Drobek81
jak pise Myso, starosti s tim je hodne bo tech kabelu a cidel je tam dost...nehlede na to ze by se musely tahnout i palivove hadice.S karbecem to jezdi tez slusne, ma to tak Paja a este nekdo s bilou 05kou...Myslim osobne ze karbec a rozdelovac je nejlepsi reseni, pokud to chce nekdo komplet tak proc ne...Uchyty sou samozrejme stejny, akorat trebas remenice a prsa maji drzak na cidlo...coz by bylo zbytecne...

Napsal: čtv srp 03, 2006 16:47
od Tomik
nadrž je jiná,a na převodovce jsou take čidla,samozřejme že se musí namontovat i zpatečkove palivove potrubí,ale stříkačka je lepší,hlavně to ma menší spotřebu

Napsal: čtv srp 03, 2006 21:00
od Maysner
ja si myslim ze je to jednodussi nez vymena motoru ve stary sadine za 1.8T 20V nebo 1.9TDi. oboji jsou postaveny a jezdi(TDi viz srpnovy cislo TunMagu)
je jasny ze to nejakej cas zabere a bude na tom dost prace. ale pokud je clovek zrucnej, ma vercajk a zrucny kamarady tak to nebude zas tak slozity. da se to zvladnout

Napsal: čtv srp 03, 2006 21:23
od Drobek81
no udelat se da cokoliv, proc ne...ale z hlediska praktickeho si myslim ze karbec je lepsi...aspon Paja s nim dosahuje dost malych spotreb, na jeho hodnoty se se strikackou nikdy nedostanu...nehlede na to ze v zime mi ta potfora bere 10-14litru...proste nejde zatahnout sytic...Pokud to chce nekdo davat i s elektronikou, tak se mozna vyplati koupit cele auto na papirech...a nejsou ani problemy ze je to nelegalne...

Napsal: pát srp 04, 2006 07:06
od Luděk Musil
Taktéž bych se přikláněl k názoru, než přidávat hromadu kabelů pro elektroniku, nádrž a já nevím, jaké ještě nesmysly, že bude lepší ten motor "očistit" od elektronických nesmyslů a instalovat karburátor s rozdělovačem. Jednoduché, účinné, fungující. L.
PS: vyražený typ motoru je samozřejmě potřebné zlegalizovat - jinak problém na STK

Napsal: pát srp 04, 2006 07:17
od Trevor
Za predpokladu ze mas odtoho uplne vsetko je to nieco ako lego. Cerpadlo treba aj s nadrzou na zraze ich mal zopar ten musketir ci kto to bol ale pokial nie je odtoho kabelaz kompletna tak by som sa nato vytoto.

Obrázek

Napsal: pát srp 04, 2006 07:38
od denis
Taktéž se přikláním ke karburátorové variantě-aspoň nemusíš řešit případné chyby ve "spolehlivé" spoustě čidel.
Jinak mě hrozně pobavil ten konektorek k jednotce-ta jednotka musí být strašně inteligentní. :lol: :lol: Nejsou v tom ještě elektronky? :lol:

Napsal: pát srp 04, 2006 08:04
od Majo

Napsal: pát srp 04, 2006 09:26
od Trevor
denis píše:Taktéž se přikláním ke karburátorové variantě-aspoň nemusíš řešit případné chyby ve "spolehlivé" spoustě čidel.
Jinak mě hrozně pobavil ten konektorek k jednotce-ta jednotka musí být strašně inteligentní. :lol: :lol: Nejsou v tom ještě elektronky? :lol:
no tak to ta potom sklamem elektronky tam nie su :D
Obrázek