Relátka na Nivě
Moderátor: Moderátoři
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Relátka na Nivě
Zdravím
Kolik relátek je na Nivě vpravo a vlevo od volantu a k čemu jsou? Ty vlevo jakoby za pojistkovou skříní mě zajímají... Mám tam 3 ale konektorů 5, co s tím????
Kdyby mohl někdo popsat u jednobodu... Auto jede i se 3 ale nedobíjí. V jiné kombinaci zapojení nejde nastartovat.
Díky Ondra
Kolik relátek je na Nivě vpravo a vlevo od volantu a k čemu jsou? Ty vlevo jakoby za pojistkovou skříní mě zajímají... Mám tam 3 ale konektorů 5, co s tím????
Kdyby mohl někdo popsat u jednobodu... Auto jede i se 3 ale nedobíjí. V jiné kombinaci zapojení nejde nastartovat.
Díky Ondra
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Relátka na Nivě
Tak ještě dotaz, musí být relátka přidělaná ke kostře???
Vážně se nenajde nikdo, kdo ty relátka alespoň přepočítá????![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Vážně se nenajde nikdo, kdo ty relátka alespoň přepočítá????
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Relátka na Nivě
Mozem to zajtra preskumat podla schemy,ak.budem mat cas
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Relátka na Nivě
Ok díky moc!!!!! ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Relátka na Nivě
To je super, ale 4bod, nevadí ono to bude asi dost podobné, díky zkusím se poprat s překladačem...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Relátka na Nivě
S tema relatkama je to ruzne dle roku vyroby ja mel 2005 a mel jsem vsechny uvnitr, a novejsi mela i v mot.prostoru, vim ze jsme v Sadsky s panem N koukali do novy a neco hledali a oproti me to bylo jinak.
Za pojistkama je nejake hlavni,2xventilator masli dvoumotor, a jeste svetla potkavacky, dal uz nevim ale upozornuji ze to byl rok 2005.
Za pojistkama je nejake hlavni,2xventilator masli dvoumotor, a jeste svetla potkavacky, dal uz nevim ale upozornuji ze to byl rok 2005.
®; Člen LKCS
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Relátka na Nivě
Takže, po zapojení relátek auto nešlo nastartovat, check engine se nerozsvěcuje a čerpadlo v nádrži nečerpá...
V určitém pořadí zapojení relátek šlo jinak vše, kontrolky svítily startér točil, ale nemělo to benzín... RJ asi nějak zabloklá...
Na foto součástka asi čidlo v rohu pod kapotou u baterky... Nevíte k čemu slouží? Tím žlutým se dá točit, ale nevím k čemu???
Nevíte někdo zda má jednobod imobilizér? Ten nemám ale je možný že je vykuchaný....
V určitém pořadí zapojení relátek šlo jinak vše, kontrolky svítily startér točil, ale nemělo to benzín... RJ asi nějak zabloklá...
Na foto součástka asi čidlo v rohu pod kapotou u baterky... Nevíte k čemu slouží? Tím žlutým se dá točit, ale nevím k čemu???
Nevíte někdo zda má jednobod imobilizér? Ten nemám ale je možný že je vykuchaný....
- Přílohy
-
- IMG_20170912_190719_1505237148787.jpg (38.38 KiB) Zobrazeno 1904 x
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Relátka na Nivě
s tym sa reguluje predstih, musis dat dole tu zltu zaslepku. SPi mali aj imobilizery. Ale vacsinou nie.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Relátka na Nivě
Asi není potřeba regulovat když to jelo normálně.. díky za info...
Žel teď momentálně netuším co s tím...
Žel teď momentálně netuším co s tím...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Relátka na Nivě
A co to vlastne robi/nerobi?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Relátka na Nivě
Po zapojení všech 5 relátek nejde palivové čerpadlo a nesvítí check engine při otočení klíčkem, točí ale nechytne...
Předtím na 3 relátka čerpadlo šlo, check svítil, ale nešli kontrolky baterky, oleje, nedobíjelo ale auto jelo...budíky nešli jen tachometr...
Teď to ani po zapojení 3 relátek nejde jak předtím...
Také jsem zjistil že v tý čtyřpojistkový skřínce u RJ v úplně pravé chybí i kontakty na pojistku... Asi tam nemá být??
Ještě je možnost že je to nějak překopaný nebo je někde zkrat ale pojistky jsou OK a elektrika vypadá origo...
Nechápu proč přestal jít ten check engine? Jako kdyby nešla RJ?
Předtím na 3 relátka čerpadlo šlo, check svítil, ale nešli kontrolky baterky, oleje, nedobíjelo ale auto jelo...budíky nešli jen tachometr...
Teď to ani po zapojení 3 relátek nejde jak předtím...
Také jsem zjistil že v tý čtyřpojistkový skřínce u RJ v úplně pravé chybí i kontakty na pojistku... Asi tam nemá být??
Ještě je možnost že je to nějak překopaný nebo je někde zkrat ale pojistky jsou OK a elektrika vypadá origo...
Nechápu proč přestal jít ten check engine? Jako kdyby nešla RJ?
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Relátka na Nivě
Tak v prvom rade, te relatka a poistky pri RJ nemaju nic spolocne s dobijanim, olejom a budikmi. Tykaju sa vstrekovania.
1) Relatka maju byt 4 - rele vyhrievania sania (ježko), rele sahary, rele palivoveho cerpadla a hlavne rele. Rele sahary moze byt duplovane, ale stejne obe sahary spinaju asi naraz, preto tych relatok moze byt az 5.
2) Poistky su 4, resp 5 a vlastne 6
V tej 4-poistkovej skrinke su poistky - sahara, sytenie cievok a relatiek, napajanie cidiel a poistka pre palivove cerpadlo.
Jedna poistka (neviem kde umiestnena) je pre vyhrev sania a jedna je hned pri baterke, je to taky cierny "kablik" hned pri kontakte, ktory sluzi ako poistka.
Z vyssie popisovaneho stavu mohlo nastat par situacii:
-niektore rele nefungovalo a pri spätnom prehadzovani si ho dal namiesto hlavneho rele, preto ti motor nechyta a ani cerpadlo netoci.
-nieco bolo alebo je zle a vypalil si niektoru z poistiek a podla priznakov mozno aj ten tavny kablik pri baterke.
Kazdpovadne ked nesvieti CHE, ani nejde cerpadlo, znamena to, ze do RJ nepostupuje signal z hlavneho rele a takisto sa nezopne ani rele cerpadla, pretoze to je sytene z hlavneho rele a zaroven dostava spinaci signal z RJ, ktora nie je aktivna, pretoze nedostava signal z hlavneho rele![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moja prva rada znie: Zmeraj, ci mas aspon na niektorej z tych 4 poistiek plus.
Prikladam schemu: http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... ntrvpr.jpg
1) Relatka maju byt 4 - rele vyhrievania sania (ježko), rele sahary, rele palivoveho cerpadla a hlavne rele. Rele sahary moze byt duplovane, ale stejne obe sahary spinaju asi naraz, preto tych relatok moze byt az 5.
2) Poistky su 4, resp 5 a vlastne 6
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jedna poistka (neviem kde umiestnena) je pre vyhrev sania a jedna je hned pri baterke, je to taky cierny "kablik" hned pri kontakte, ktory sluzi ako poistka.
Z vyssie popisovaneho stavu mohlo nastat par situacii:
-niektore rele nefungovalo a pri spätnom prehadzovani si ho dal namiesto hlavneho rele, preto ti motor nechyta a ani cerpadlo netoci.
-nieco bolo alebo je zle a vypalil si niektoru z poistiek a podla priznakov mozno aj ten tavny kablik pri baterke.
Kazdpovadne ked nesvieti CHE, ani nejde cerpadlo, znamena to, ze do RJ nepostupuje signal z hlavneho rele a takisto sa nezopne ani rele cerpadla, pretoze to je sytene z hlavneho rele a zaroven dostava spinaci signal z RJ, ktora nie je aktivna, pretoze nedostava signal z hlavneho rele
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moja prva rada znie: Zmeraj, ci mas aspon na niektorej z tych 4 poistiek plus.
Prikladam schemu: http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... ntrvpr.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Relátka na Nivě
a dalsia vec! rele na SPI nemaju standarne osadenie konektorov a nejde ich zamenit! Daju sa pouzitlen original GM rele.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Relátka na Nivě
Ano, to som chcel napisat ako prve a zabudol som na to ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)