Moderátor: Moderátoři
Hurikán píše:Kopr píše:Proč mám vždycky strach číst tvoje přízpěvky ?? obsah je pořád jeden a ten samý nejede to a pořád se to sereMoje řeč. K tomu už není co dodat.Kopr píše:Tak co s tím hodláš dělat chlape ???? Ale řekni není to supr oprava vyměnit jen jednu součástku a je po problémech ?? já už tě delší dobu čtu ty musíš být strašnej divočák a to jsem tě ještě neviděl stačí to číst a dostávám dojem že by jsi se měl né malinko ale dost krotit a to buď rád že nemáš love na ferrari to už by si nebyl mezi náma tak se seber a přemýšlej nad tím chlape jeden ušatejMiči píše:z 0 na 100km/h v reálu za 12,73s dle mýho soudu je mizernej čas...chci, aby to šlo z 0 na 100km/h za 11s v reálu pak to bude na hraně, abych přestal nadávat. Optimální je 0 na 100km/h za 9-10s ...Miči píše:... ovšem teda ten pežot je těžce nedotáčivej a není to s tím ono,
Pokud chceš tyto parametry, tak si nemáš kupovat 14náctistovku, navíc předohrab a Peugeota k tomu. Měl sis koupit třeba Sierru 2.0 DOHC. Výkon 125 k; toč. moment 180Nm; zadní náhon; nezávislé zavěšení zadních kol na delta ramenech; dif standartně se zvýšenou svorností, nebo někdy i přímo zcela samosvorný. S tím bys neměl problém udělat z 0 na 100 kolem 9.
Ovšem co vím na 1.000.000.000%, tak je to, že bych tě na silnici potkat určitě nechtěl.
Malda píše:Alberte, jakej je, prosim, rozdil mezi diferakem se zvysenou svornosti a samosvornym?
Miči píše:Pežota mám v 1,6, ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...
Miči píše:Pežota mám v 1,6, ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...
Miči píše:v provozu se chovám spíš opatrně...
Miči píše:podřazení na trojku s hodně hlubokým meziplynem v asi 145kmh/ ...nicméně po asi vteřině to bylo jakoby seplo turbo....podařila se úspěšná degradace 3kamionů a borec v audině
Nevím no, napadlo mně vrátit papíry. Když to vysvětlím, tak po takové nehodě jako se Ti stala bych už NIKDY v životě, ze zásady, nepředjížděl.Miči píše:no a teď někdo poraďte co dál
Laďuša píše:Opravdu je při předjíždění kamionů nutno podřazovat ve 145km/č na trojku?
Miči píše:Tak další závada....při podřazení na trojku s hodně hlubokým meziplynem v asi 145kmh
Miči píše:Marek mi to říká taky, že prej stačí vyměnit jedna součástka - mezi sedačkoua volantem....a je po problémech..
Miči píše:...po asi vteřině to bylo jakoby seplo turbo....podařila se úspěšná degradace 3kamionů a borec v audině...
Miči píše:...a jinak si vyloženě chodím zajezdit,když jsou prachy na palivo...prostě mimo dopravní špičku, na silnice s nulovým provozem...
Miči píše:ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...
zelvotron píše:neber to špatně, ale jsem docela rád, že v okolí Třebíče nejezdím
Hurikán píše:Ovšem co vím na 1.000.000.000%, tak je to, že bych tě na silnici potkat určitě nechtěl.
Miči píše:To vše proto, že mi furt všichni sice nepřímo, ale přece říkají, že jsem debil a už mě to štve....
Miči píše:To vše proto, že mi furt všichni sice nepřímo, ale přece říkají, že jsem debil a už mě to štve....
Drobek píše:Ono totiž sem dříve znal pár takových, co jezdili od vesnice k vesnici a předjížděli co se dalo. Strašně spěchali, aby pak mohli ve vesnici zastavit a otočit se, případně zajet na benzínku a vzít za neuvěřitelných 100kč benzín. Nebo takoví, co předjedou poklidně jedoucí kolonu a pak odbočují za pár metrů doleva a zdrží tuto kolonu...prostě na řízení by se měly dělat psychotesty, jinak to nevidím
Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků