Moderátor: Moderátoři
Yellow01 píše:Lahůdkou jsou zadní bubny, my jsme ho sundavali přes 20 minut, neskutečný. Taky přední brzdiče stojá za ho..o. Ty tyčky a posuvný vá jsou z měkkýho materiálu a když to jednou vyndáš, většinou je konec. A na ceny nových se ani neptej. Tyčky jsou skoro za 300 a uložení třmenu za 800,-
Miči píše:mám převodovku s nižší Vmax a na stovku jsem o 0,3s rychlejší
Marek píše:
Proč si myslíš, že já natřu v rozjezdu Galaxy s motorem 2,8 VR6 128kW, přestože mám výkon motoru 81kW? Právě proto, co jsem tu uvedl - oba motory (jak moje TDi tak 2,8i VR6) mají točivý moment 235 Nm - jenže já při otáčkách 1850rpm a motor 2,8i při otáčkách 4200rpm (a navíc mám první tři kvalty kratší než on............).
Štěpán Getsko píše:Marek píše:
Proč si myslíš, že já natřu v rozjezdu Galaxy s motorem 2,8 VR6 128kW, přestože mám výkon motoru 81kW? Právě proto, co jsem tu uvedl - oba motory (jak moje TDi tak 2,8i VR6) mají točivý moment 235 Nm - jenže já při otáčkách 1850rpm a motor 2,8i při otáčkách 4200rpm (a navíc mám první tři kvalty kratší než on............).
Sic OT, ale:
Prej že nezávodí, že už z toho vyrostl...
Marek píše:A teď Tě, Míšo, naseru - motor Peugeot 309 s kubaturou 1,6 a kódem XU5JA (poslední modelové řady GTI) má výkon 85kW !!!
Saša píše:Mohu li dodat jeden neduh těchto vozů . Nevím jestli se to týká i benzínu ale asi jo . Koukni se jestli lanovod spojky (volný konec s nastavovací maticí) nemíří bez "překážek" na chladič .
Praskne li totiž lanko spojky , páka vystřelí zbytek lanka s napínací částí a ta prorazí chladič !!! Vím o více případech .
Tato "zákeřná" vada jde lehce odstranit vhodným návlekem na šroub (dávali tam plastový špunt od šampáňa .
Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků