od ladalover » úte kvě 26, 2009 16:19
Tak teď něco na závěr.
Ale pozor!!
Pravda je krutě zdrcující. Auto (xm) je taková kára, že jsem se ani ve 2kové oktávce nesvezl tak, jako v XM.
Kromě běžné údržby jsem měl naprosto bezporuchové vozítko. Já mám teď 310 000km a ani kapka oleje neuteče z motoru, žádná katastrofa s elektrikou, jak všichni píší, ani s hydraulikou... Prostě nic. 5ti metrová limuzína s neuvěřitelným vnitřním prostorem a komfortem jízdy, posezení, aerodynamiky a luxusu. To co dnešní auta mají v nabídce jako příplatkovou výbavu, to má citroen XM v základu.
Ohledně oprav je to jako se vším. Nové origo díly se nevyplatí kupovat, jsou hrozně drahé. Kvalitní druhovýroba je bez problému. Měnil jsem se štěpánem getskem přední spodní čep lev. kola a celé mě to vyšlo na 280kč. (čep)
Manuálně zručný člověk si na tom udělá vše sám. Já jsem trochu zručný, ale nedosahuju kvalit ladystických mistrů a přesto na XM stačím.
Nebojte se jít do toho. Budete mile překvapeni. A až budete jezdit, nechte se svézt taky jako spolujezdec na zadním sedadle vpravo. (jako páni poslanci.. )
Dejte si ruku na masivní opěrku, nechte si pustit hudbu (dokonalé ozvučení interiéru bývá už v základních verzích) a užívejte si houpání na vlně hydropneumatiky.
Kdo to nezkusil, je o hodně ochuzen.
Já osobně jsem dokončil studia a dělám elektrikáře, tak XM nevyužívám a budu muset koupit malou dodávku (fiat doblo a pod.). Až ale jednou budu mít dost peněz, koupím si zase citroena s hydrou. (můj sen je C6) Jestli budete chtít, tak se někdy svezem spolu. Pojedu s XM na sraz, tam se můžem projet. Poté už XM bude sloužit jinému pánovi. Kdybyste chtěli další info nebo pomoct s opravou, kontaktujte mě zde nebo mailem.
LL.
Naposledy upravil
ladalover dne čtv kvě 28, 2009 01:01, celkově upraveno 1
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009