Moderátor: Moderátoři
Křečík Barbuška píše:Tady je i nejake schematko: https://lpgtech.ua/sistema-lyambda-kont ... olenie-gbo .
Už jsi vyzkoušel všechny konfigurace vozu? Geniální řešení s rychlým vyndáním celých zadních sedaček dělá z malé Felicie velkého pomocníka A má-li kouli a Ty vozejk, pak oceníš lehkost a ovladatelnost krátké varianty...Panthymaeus (Honza) píše:Největším problémem je ale fakt, že to není kombi.
S tím nemůžu než souhlasit . Zadní sedačky a plato ven je otázkou minuty či dvou . To znám z vlastní zkušenosti, ale já měl dlouhou a bez koule .Teepee píše:Už jsi vyzkoušel všechny konfigurace vozu? Geniální řešení s rychlým vyndáním celých zadních sedaček dělá z malé Felicie velkého pomocníka A má-li kouli a Ty vozejk, pak oceníš lehkost a ovladatelnost krátké varianty...
Než budeš tahat náhon z převodovky, pozjišťuj co a jak. Kolečko náhonu myslím zejména starších modelových roků přitom vypadne a skončí v převodovce. Je problém vyměnit převodový olej, protože ten se do převodovky leje právě vyndaným náhonem.Panthymaeus (Honza) píše:...Projdu budíky na oxidaci a zkontroluju náhon tachometru v převodovce + mám tip na ozubené kolečko v budíkách. Uvidím, zda se to vyřeší a nebo problém zase zmizí....
Taky chodím až před technickou, už ne každým rokem jako dřív. Ale je fakt, že mě s Nivou nikdy na silnici nekontrolovali a tudíž nevím, jestli mi něco nechybí, papír k plynu nevozím.Panthymaeus (Honza) píše:...Vy co jste jezdili s LPG, jak je to s revizí na plyn? Původní majitel ji dělal jen před technickou, ale podle legislativy má být myslím každým rokem. Navíc ten papír s revizemi asi mám vozit všude sebou, že? Jaká je obvyklá cena? cca 500Kč?...
Měla by být 1x ročně . Ale jak říkám: měla by být ... .Panthymaeus (Honza) píše:..., jak je to s revizí na plyn? ...
Teepee píše:Než budeš tahat náhon z převodovky, pozjišťuj co a jak. Kolečko náhonu myslím zejména starších modelových roků přitom vypadne a skončí v převodovce. Je problém vyměnit převodový olej, protože ten se do převodovky leje právě vyndaným náhonem.
Teepee píše:Taky chodím až před technickou, už ne každým rokem jako dřív. Ale je fakt, že mě s Nivou nikdy na silnici nekontrolovali a tudíž nevím, jestli mi něco nechybí, papír k plynu nevozím.
Nefunkční kapalinové nastavení sklonu světel, jak mi řekli na STK, je výrobní vada, kterou u Felicií tolerují. To že svítí dolů je právě díky tomu, že "povolilo" nastavování" (hydrokorektor). Tátova předfaceliftová svítí super, tak nejdřív to zkus poštelovat na nějaké zdi, případně kde mají regloskop.Panthymaeus (Honza) píše:....Už teď vím, že mi teče okolo zadního skla (5té dveře) dovnitř, že každé světlo svítí jinam (do země a druhé ještě víc do země), že korektor náklonu nic nedělá a že řadící páka potřebuje nutně vyměnit pružné prvky ve vedení...
Jo, to jsem blahé paměti taky řešil . Akorát už si nevzpomenu, jestli to bylo na Felicii nebo 2104Panthymaeus (Honza) píše:..., že každé světlo svítí jinam (do země a druhé ještě víc do země), ...
Teepee píše:Nefunkční kapalinové nastavení sklonu světel, jak mi řekli na STK, je výrobní vada, kterou u Felicií tolerují. To že svítí dolů je právě díky tomu, že "povolilo" nastavování" (hydrokorektor). Tátova předfaceliftová svítí super, tak nejdřív to zkus poštelovat na nějaké zdi, případně kde mají regloskop.Panthymaeus (Honza) píše:....Už teď vím, že mi teče okolo zadního skla (5té dveře) dovnitř, že každé světlo svítí jinam (do země a druhé ještě víc do země), že korektor náklonu nic nedělá a že řadící páka potřebuje nutně vyměnit pružné prvky ve vedení...
Pohledej s tím kolečkem v převodovce, myslím že to vypadnutí vylepšili/znemožnili u novějších verzí.
Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků