Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod Jan Vaníček » pon led 29, 2024 12:09

Řazení, nebo spíš řízení :) . Jinde nevím, že by byly trhací šrouby. Dělám teĎ GO Favorita z 9+1 a ten paradoxně nemá ani ty trhací šrouby na sloupku (ani nikdy mít nemohl).

Bohužel mám ale jiný problém. Auto má najeto 58tis. a byla voda v oleji, předchozí majitel udělal hlavu, takže to vipadalo OK, nicméně tam byl jeden zásah do karburátoru, který mě přesvědčil podívat se i do motoru. Nebylo tam nic vyloženě špatně kromě vytahaného řetězu (což je na těchto km ok, výrobce předepisoval výměnu po 50tis.), ale ložiska na klice se jevila, že tam prostě voda proběhla. Takže vše nové (origo), hlava srovnaná a protože jsem dostal i vložky, tak jsem dal nové a překroužkoval. Motor po nastartování jen vrněl, ale po hodině najednou bubliny a expanzka plná, motor tlakuje do vody. Sice vím, že vše bylo OK, ale hlava dolů, nic nezjištěno, jen na zkoušku ještě přidané podložky mezi těsnění a vložky (vložky byly spíš na spodní hranici přesahu), opět po chvilce tlakuje. Hlava sice byla OK, ale ještě ji vyměním za druhou, určitě to nepomůže. Mám obavu že je buď pórovitá, nebo prasklá některá z vložek ... .
Jan Vaníček
 
Příspěvky: 1093
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » pon led 29, 2024 13:35

Jan Vaníček píše:Řazení, nebo spíš řízení :) . Jinde nevím, že by byly trhací šrouby. Dělám teď GO Favorita z 9+1 a ten paradoxně nemá ani ty trhací šrouby na sloupku (ani nikdy mít nemohl).

Trhací šrouby mám na řazení, dva od spodu u řadící páky. Je tam z výroby Construct, pak jsou trhací, aby byla ztížená demontáž řazení. Na sloupku jsou "normální šrouby".

Jan Vaníček píše:Bohužel mám ale jiný problém. Auto má najeto 58tis. a byla voda v oleji, předchozí majitel udělal hlavu, takže to vipadalo OK, nicméně tam byl jeden zásah do karburátoru, který mě přesvědčil podívat se i do motoru. Nebylo tam nic vyloženě špatně kromě vytahaného řetězu (což je na těchto km ok, výrobce předepisoval výměnu po 50tis.), ale ložiska na klice se jevila, že tam prostě voda proběhla. Takže vše nové (origo), hlava srovnaná a protože jsem dostal i vložky, tak jsem dal nové a překroužkoval. Motor po nastartování jen vrněl, ale po hodině najednou bubliny a expanzka plná, motor tlakuje do vody. Sice vím, že vše bylo OK, ale hlava dolů, nic nezjištěno, jen na zkoušku ještě přidané podložky mezi těsnění a vložky (vložky byly spíš na spodní hranici přesahu), opět po chvilce tlakuje. Hlava sice byla OK, ale ještě ji vyměním za druhou, určitě to nepomůže. Mám obavu že je buď pórovitá, nebo prasklá některá z vložek ... .

Něco jsem o podobných problémem četl. Přeji, co nejrychlejší nalezení problému. Já si vzhledem k nájezdu raději sehnal druhý motor a převodovku, když se naskytla možnost. Auto bylo ze stejného roku, takže vše shodné. U mne nakonec asi JMJ měl pravdu. Dnes pokus s notebookem a zdá se, že termostat otevírá těsně po 80°C, což spolu s topením a chlazením od výparníku/reduktoru LPG je hodně velký odběr tepla. Tudíž teplota v běžném provozu na kratších trasách (+- 9km) je cca těch 80°C.
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod JmJ » pon led 29, 2024 14:42

viewtopic.php?f=100&t=19633&start=15

na zaver bylo resenim nove cidlo teploty.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » úte led 30, 2024 20:39

JmJ píše:https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=100&t=19633&start=15

Zajímavé čtení.

Nedalo mi to a dnes jsem zaslepil spodní střední mřížku (obdobně jako horní masku) a byl se projet. Teplota motoru byla vyšší a i pocitově auto jelo lépe. Tudíž velké díky za doporučení a nabádání k tomu testování. Teď ještě jednou zkusím přeměřit, kdy ten termostat otevírá a zda tedy budu měnit a nebo to teď nechám na zimu takhle. Ono se to chladí díky tomu LPG víc než obvykle -> hliníkový reduktor sežere celkem hodně tepla a topení taky.
IMG_1255 Střední.jpeg
Aktuální stav při běžné městské jízdě (ve 3 lidech, celkem dost semaforů)

Bohužel včera začalo už definitivně stávkovat LPG, tak mě čeká rozborka a repas reduktoru. Dneska jsem čistil ventily a jen tak mimochodem zjistil, že jeden nezavírá a druhý zase otevírá jen když se mu chce/má náladu. Po vyčištění ventilů to stejně nefunguje, sice se zdá že otevírají a zavírají jak mají, ale nejspíš je problém i uvnitř reduktoru (membrány?).

Ale na benzín jezdí celkem slušně a poslušně. Slouží teď zase jako náhradní vůz za Octavii, u které se musí poléčit tyčky řízení (a to čeká na teplejší konec týdne).
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod JmJ » stř led 31, 2024 09:35

Ja nevim jak to napsat, aby to nevyznelo blbe, ale na co furt cekas? ;-) Tvuj cas nema hodnotu, ze stale delas pokusy kolem vymeny dilu za snad ani ne 500 kc? Lita ti teplota hore dole? Lita. Co reguluje teplotu? Termostat. Jak je tezke ho vymenit? U feldy velmi snadne. Kolik stoji? Cca 500 kc komplet i s cidle. Dobre, je to cina, ale asi moc neni na vyber. Prijdu o ten puvodni dil? Zrejme ne, takze ho tam klidne muzu dat zpet. Objednat, vymenit - dohromady max 2 hodiny casu, pri trose snadhy 1 hodina. Kolik si tomu uz ted venoval? :-)

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... -13647.htm

btw nerikal si, ze mas druhy motor? Tak kdyby uz jen z nej ten termostat vzit a zkusit mi prijde mozna lepsi, nez experimentovat s kartonem. Ovsem pri te cene bych si fakt koupil druhy novy.

Ja vuec nechci rict, ze to musis udelat jak pisu. Jen me desi, jak se s tim trapis a kolik casu s tim propalis, misto aby si sedel v hospode a chlastal... ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » stř led 31, 2024 10:04

JmJ píše:Ja nevim jak to napsat, aby to nevyznelo blbe, ale na co furt cekas? ;-) Tvuj cas nema hodnotu, ze stale delas pokusy kolem vymeny dilu za snad ani ne 500 kc? Lita ti teplota hore dole? Lita. Co reguluje teplotu? Termostat. Jak je tezke ho vymenit? U feldy velmi snadne. Kolik stoji? Cca 500 kc komplet i s cidle. Dobre, je to cina, ale asi moc neni na vyber. Prijdu o ten puvodni dil? Zrejme ne, takze ho tam klidne muzu dat zpet. Objednat, vymenit - dohromady max 2 hodiny casu, pri trose snadhy 1 hodina. Kolik si tomu uz ted venoval? :-)

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... -13647.htm

btw nerikal si, ze mas druhy motor? Tak kdyby uz jen z nej ten termostat vzit a zkusit mi prijde mozna lepsi, nez experimentovat s kartonem. Ovsem pri te cene bych si fakt koupil druhy novy.

Ja vuec nechci rict, ze to musis udelat jak pisu. Jen me desi, jak se s tim trapis a kolik casu s tim propalis, misto aby si sedel v hospode a chlastal... ;-)


:mrgreen:
Já tě i tvůj názor chápu. Co se týče termostatu a celkově teploty, strávil jsem s tím asi tak půl hodiny. A teď to neřeším, protože se komplet sype LPG, takže řeším od největšího problému k menším.

Navíc, zatím vše nač jsem na tom autě sáhl, ukázalo, že se to rozsype dál. I operace seřízení světla nakonec zabrala celý den, neboť se ukázalo, že do světla teče a tedy světlo ven, pak jsem zjistil proč to nejde seřídit (stržený závit v plastu) a byl jsem rád, že se to do večera dalo dohromady (dát do použitelného stavu světlo z druhého). Auto teď jezdí místo Octavie denně a večer musí odjet domů, tak omezuji co na něm rozhrabu.

Až se situace změní, určitě tam minimálně zkusím dát ten druhý.
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » úte úno 06, 2024 12:08

Tak další týden, další posun.

1) LPG
Po velkých problémech, kdy auto kompletně přestalo jezdit na LPG, jsem se pustil do kompletní repase systému. Tj. vyčištění elektro-ventilu u toroidu, ventilu tekuté fáze v motorovém prostoru, filtr tekuté fáze, kompletní rozborka reduktoru spojená s vyčištěním a výměnou všech těsnění a vyčištění ventilů plynné fáze. Po očistě vnitřností došlo na čištění oxidace a plyn už zase funguje (zatím jen na hrubé nastavení). Čeká mě montáž teploměru na reduktor, aby fungovalo automatické přepínání a pak přesnější naladění směsi.

2) Řízení
Využil jsem čerstvě nabyté vědomosti z opravy Octavie a pustil se do dalšího ladění problematiky řízení. Od výměny uložení tlumičů nebyl čas na geometrii, tak jsem změřil sbíhavost předních kol a hned napravil. Zatím mám pocit, že se to ještě trochu zlepšilo.

3) Světla, část II.
Během řešení LPG se mimochodem přišlo na důvod, proč byl problém se seřízením světla -> uvnitř asijského světlometu je stržený závit v plastu. Světlo tedy ve spěchu nahrazeno jiným (též asijským) z vytěženého vraku. Během jízdy pro koupi klíče "34" potřebného na Octavii nastal pro mne historický okamžik. Poprvé v životě se mi začalo za jízdy rozpadat auto - upadl přední blinkr. :D Mám pocit, že to auto si ze mne dělá srandu. Zatím dočasně osazen náhradní blinkr, tentokrát (dočasně) pojištěn izolepou - musím to nějak lépe spasovat a zajistit, aby se to neopakovalo.

4) Termostat + řazení
zatím čeká na výměnu

---
A u Octavie minulý týden výměna tyčky řízení. Od pravého kola šly do volantu vibrace -> zvednout, zaviklat a koupit obě tyčky řízení. Zatím vyměněna jen ta problémová, na druhou nebyl čas, ale je v pořadí.
O víkendu se povedla opravit nivelace xenonů (zničený jeden kloub na zadním snímači) a během pokusu o demontáž volantu (kvůli přešití kůže) zjištěn problém na spínací skřínce. Stačí sáhnout na kabely a "polovina" auta je mrtvá. Další problém k řešení. Teď už jenom najít čas, kdy to řešit, nějak mi nezbývá čas na práci... :rolleyes:


---
fotka týdne:
IMG_1262 Střední.jpeg
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod plavec » čtv úno 22, 2024 16:49

Přiznám se, že jsem to tu nečetl celé (no popravdě ani ne polovinu :-D ) , ale jestli potřebuješ diagnostickej kabel k lpg , tak ten dost možná budu mít k zapůjčení a snad bych to zvládl i napojit a vyčíst případnou závadu. Přiznám, se že vrtat se v tom nechci, ale třeba by Ti ta moje diagnostika pomohla.
Jinak ta polovina mrtvého auta - to bude volnej drát na ořechu spínačky, nebo ořech spínačky už má něco za sebou - novej stojí tipuju 90kč Měnil jsem ho kdysi a tam je chyták, že je chycenej červíkama -na ten nahoře se musí sundat budíky a na ten spodní je ideální provrtat dírku do plastu a tudy protáhnout šroubováček.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » čtv úno 22, 2024 20:42

plavec píše:Přiznám se, že jsem to tu nečetl celé (no popravdě ani ne polovinu :-D ) , ale jestli potřebuješ diagnostickej kabel k lpg , tak ten dost možná budu mít k zapůjčení a snad bych to zvládl i napojit a vyčíst případnou závadu. Přiznám, se že vrtat se v tom nechci, ale třeba by Ti ta moje diagnostika pomohla.

Kabely už mám téměř na všechny LPG systémy. To auto mě zaneslo do vod plynařů a to došlo až ke školení... partnerství se strakonickou firmou, koupí několika razítek a absolvování několika "školení" tj. brigád u přestaveb. Mimo jiné mi bylo řečeno, že můj systém je vhodný leda tak do muzea. :D
LPG už funguje docela pěkně, dokonce funguje automatické přepnutí dle teploty reduktoru!
Dneska zase tankování a dokonce se ukázala už i normální spotřeba 8,7l/100km LPG. :D Po hodnotách přesahujících 10,5l celkem pozitivní, ale taky v tom teď bylo minimum "skákaček" po Praze - Většina se najela na jižní spojce a podobných cestách. Na čistokrevných okreskách by to muselo klesnout ještě níže.

plavec píše:Jinak ta polovina mrtvého auta - to bude volnej drát na ořechu spínačky, nebo ořech spínačky už má něco za sebou - novej stojí tipuju 90kč Měnil jsem ho kdysi a tam je chyták, že je chycenej červíkama -na ten nahoře se musí sundat budíky a na ten spodní je ideální provrtat dírku do plastu a tudy protáhnout šroubováček.

Jak bude čas (kvůli práci) musím se na to podívat. Z toho co na to zabralo to vypadá na zlomený nebo povytažený drát z konektoru spínačky.

A do seznamu provedených úkonů:
5) Výměna čelního okna, podruhé a lépe
Při výměně křáplého okna nebylo v neděli k dostání nové těsnění a staré nám s tátou přišlo ok. Tedy se vyčistilo a nové okno se namontovalo se starým těsněním. Jak se dalo čekat - větší deště a po výměně všude mokro. Takže tentokrát nové těsnění a už se snad okno chvíli nebude muset vyndávat - v autě je sucho (vpředu), vzadu teče pod rohy okna pátých dveřích.
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát úno 23, 2024 09:51

Nemivas obcas pocit zda by nebylo lepsi to sverit druhotnym surovinam a poridit seriozni stroj dokud to jeste jde? :weedman: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod scot » pát úno 23, 2024 11:16

I cesta může být cíl.
Uživatelský avatar
scot
 
Příspěvky: 351
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » pát úno 23, 2024 21:12

Křečík Barbuška píše:Nemivas obcas pocit zda by nebylo lepsi to sverit druhotnym surovinam a poridit seriozni stroj dokud to jeste jde? :weedman: .

Už jsem se párkrát dostal do stavu, kdy jsem si začal nadávat, že jsem to koupil. Radši jsem měl nějak rychle "dolepit" tu shnilou 21044 a dát do ní LPG. Asi bych byl ve výsledku spokojenější. Ale na druhou stranu, 21044 by mi asi bylo líto v zimě tahat do soli a nebo ji ničit velice častou premávkou po pražském tankodromu. Takhle je mi to docela fuk.
Ale uvidíme, jak to dopadne, až budou 21044ky pojízdné dvě. Jedna jako veterán a druhá (zachráněná před šrotem) třeba půjde přestavět na plyn a bude jako obdenní vozidlo (náhrada Felicie).

scot píše:I cesta může být cíl.

I to je pravda. Bez Felicie bych se asi nikdy nedostal ke zkušenostem s LPG :D A nepoznal bych, jak se takový hatchback chová na sněhu v zatáčce. Vlastně bych možná nikdy nepoznal, jaké to je jezdit v něčem jiném než v kombi. :)

Ale musím přiznat, že pokaždé, když něco opravím a ono to funguje, mám z toho strašně dobrý pocit. Ať už je to Felicie, Octavie a nebo Lada. A tady u toho auta je neustále co opravovat a ani to moc nestojí (na rozdíl třeba už od Octavie a to ani ta nepatří k nikterak drahým vozům).
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod JmJ » pát úno 23, 2024 21:48

Kdo nic nedela nic nepokazi a cokoliv clovek zkusi udelat, to ho neco nauci. A jak pises, zrovna ta felda je asi ta "nejlevnejsi" vrak, na kterem se da delat pokusy.


Moje felda sebou furt obcas decetne skubne, treba jednou za 60 km, ale v servise rozumne prolezli a promerili co mohli a nic zleho nenasli, takze jezdime, az nam upadno to, co za to poskubnuti muze ;-). Hlavni rada zena - jezdete s tim! :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod Jan Vaníček » pon úno 26, 2024 10:16

To buď rád, že Ti to škubne jednou za 60km. Mně škube (poškubává) Superb 2022 skoro každé ráno, než se motor prohřeje. Vyjádření značkového servisu: To není vada, to je vlastnost :) . Tak jsem si na to zvyknul ..., ale velmi mě to irituje.
Jan Vaníček
 
Příspěvky: 1093
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Re: Honzovo Felicia Mystery 1.3mpi LPG

Příspěvekod Teepee » pon úno 26, 2024 11:14

Jan Vaníček píše:To buď rád, že Ti to škubne jednou za 60km. Mně škube (poškubává) Superb 2022 skoro každé ráno, než se motor prohřeje. Vyjádření značkového servisu: To není vada, to je vlastnost :) . Tak jsem si na to zvyknul ..., ale velmi mě to irituje.
A škube vždycky? Mně to dělá Octavie, když je topení naplno (přihřívací mřížka v provozu), jak si drží zvýšený volnoběh, umí si při odlehčení jemné nohy škubnout...
A s tou Feldou, tátovi taky škubala, až jednou málem doškubala. A protože se taky nemohlo na nic přijít, tak se na základě zkušeností mechanika vyměnilo čidlo polohy kliky a zmizelo to. :idea:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

PředchozíDalší

Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků