Moderátor: Moderátoři
Tátova BMM se po výměně svíček a vzduchového filtru propadla z něco přes sedm litrů na asi 6,5l/100km, Začal bych se znepokojovat při cca 8/100km a více, jako první bych zkoumal Lambdu. A myslím, že se říká LPG + 1litr cca. Ale po Praze bych nečekal zázraky, zkus si s tím troufnout i za město. A nee bisložku, já se držím Vervy 100. Tu bio hrůzu už mají na stojanech.Panthymaeus (Honza) píše:S autem mám najeto necelých 1000km po Praze. Jezdí to až překvapivě dobře a má to rádo otáčky. Proti 1700 jsem je nucen využívat v daleko větším spektru okolo 5000-6000 otáček to zní docela zajímavě . Jen tomu odpovídá ta spotřeba - město v zimě s mizerným uložením předních tlumičů a zimními pneumatikami jezdím za 11l/100km plynu. Teď zkouším jezdit trochu ... hospodárněji tak uvidíme. Prostě jí to chutná.
Zkušenost je taková, že to jde prostě ztěžka. Jako první bych porovnal s jinou Feldou. Táta si na to pořád stěžuje, že u Lídlu se mu s tím špatně parkuje, že Niva má posilovač, ale zase nemá vzadu dveře...Panthymaeus (Honza) píše:6) Řízení Jde strašně ztěžka. Vypadá to na zničené horní uložení tlumičů. Zatím nevím, zda vyměnit jen ložisko a gumový prvek a nebo shánět i ty další díly. Má někdo zkušenosti?
JmJ píše:Kdyz to tak ctu, tak sem rad, ze sem vyfasoval dost vyvonenou feldu, ale stejne uz do ni zahucelo min 30 000 kc.
JmJ píše:Uplne nevim, jestli s tim nejezdis nejak "divne", protoze 1.3mpi ma nej kroutak snad nekde kolem 3000 rpm. Je to i zelene vyznaceno na otackomeru. Tocit to o moc dal mi nikdy nedavalo moc smysl. Rozhodne to nemelo takovy efekt jako tocit 1.3 zigula nebo 1.6 gdi hnoje.
Celkove mam s "klasickymi" skoda motory tu zkusenost, ze jsou takove "tupe" - nema cenu je moc tocit, nad 4 ci 4.5 tisice se vlastne uz nic nedeje.
Teepee píše:Tátova BMM se po výměně svíček a vzduchového filtru propadla z něco přes sedm litrů na asi 6,5l/100km, Začal bych se znepokojovat při cca 8/100km a více, jako první bych zkoumal Lambdu. A myslím, že se říká LPG + 1litr cca. Ale po Praze bych nečekal zázraky, zkus si s tím troufnout i za město. .
Teepee píše:Zkušenost je taková, že to jde prostě ztěžka. Jako první bych porovnal s jinou Feldou. Táta si na to pořád stěžuje, že u Lídlu se mu s tím špatně parkuje, že Niva má posilovač, ale zase nemá vzadu dveře...
JmJ píše:Ad razeni - na te fotce radici tyce mas i uchyt (tusim se mu rika reakcn) motoru / prevodovky. Neni propadly? Toto je vec, kterou jsem na jedne felde menil. Pred vymenou sla valmi spatne jednicka a dvojka nic moc, po vymene za nepropadly dil slo radit normalne.
JmJ píše:Pokud se ti auto za bezne jizdy, nedej boze popojizdeni po meste, nedokaze ohrat na 90 stupnu, kdyz je venku ani ne -10 a to i pres to, ze mas deku pres chladic, tak mas spatny termostat. Menil ho snad na kazde felde, ktera mi prisla pod ruku (odhadem asi 5 kusu). Cenovka nulna nula nic, vymena na studenem motoru asi i bez odpousteni kapaliny. LPG si nejake teplo bere, ale takove chovani mi prijde uz moc.
Spatnou teplotou motoru by se vysvetlila i vyssi spotreba. Nebo ta uz je ok?
JmJ píše:Ja sem zas nikdy nejezdil s plynem, ale na felde mi i ted v -10 normalne teplota vyleze na "polovinu" a tam drzi, at jedu po okreskach, po meste nebo s plynem na podlaze po dalnici. Jiste +- tloustka raficky, ale zadne pochody o 10 stupnu se nedeji at si topim jak si topim.
Jan Vaníček píše:Felicii už nemáme asi 18 let. Kupovali jsme novou v 9/2000. Hned se tam dával LPG. Byl tam jednobodový vstřik plynu, co si pamatuji. Jezdilo to za ca 7-8L LPG. Termostat vlastní u MPI špatný nebyl skoro nikdy - pouze se tam vyvlíkla těsnící guma, která se většinou skřípla. Tehdy se to řešilo výměnou celého boxu s termostatem, tehdy stál ca 1500,-, tak jsem to kuchnul, zjistil a pak takto opravoval. Spotřeba bude mít určitě souvislost s teplotou, nebo lambdou si myslím.
JmJ píše:Olej bych urcite menil casteji, pokud teda nehodlas najezdit 15000 km za pul roku. Jestli das za rok mezi 5 az 10 tisic, tak bych menil jednou za rok. Zvlast pokud hodlas jezdit kratke cesty.
Olej by mel stacit nejaky normalni, ne podezrele levny smejd.
Btw ventily mas serizene a rozvod ok?
Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků