Moderátor: Moderátoři
Jan Vaníček píše:Řazení, nebo spíš řízení . Jinde nevím, že by byly trhací šrouby. Dělám teď GO Favorita z 9+1 a ten paradoxně nemá ani ty trhací šrouby na sloupku (ani nikdy mít nemohl).
Jan Vaníček píše:Bohužel mám ale jiný problém. Auto má najeto 58tis. a byla voda v oleji, předchozí majitel udělal hlavu, takže to vipadalo OK, nicméně tam byl jeden zásah do karburátoru, který mě přesvědčil podívat se i do motoru. Nebylo tam nic vyloženě špatně kromě vytahaného řetězu (což je na těchto km ok, výrobce předepisoval výměnu po 50tis.), ale ložiska na klice se jevila, že tam prostě voda proběhla. Takže vše nové (origo), hlava srovnaná a protože jsem dostal i vložky, tak jsem dal nové a překroužkoval. Motor po nastartování jen vrněl, ale po hodině najednou bubliny a expanzka plná, motor tlakuje do vody. Sice vím, že vše bylo OK, ale hlava dolů, nic nezjištěno, jen na zkoušku ještě přidané podložky mezi těsnění a vložky (vložky byly spíš na spodní hranici přesahu), opět po chvilce tlakuje. Hlava sice byla OK, ale ještě ji vyměním za druhou, určitě to nepomůže. Mám obavu že je buď pórovitá, nebo prasklá některá z vložek ... .
JmJ píše:https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=100&t=19633&start=15
JmJ píše:Ja nevim jak to napsat, aby to nevyznelo blbe, ale na co furt cekas? Tvuj cas nema hodnotu, ze stale delas pokusy kolem vymeny dilu za snad ani ne 500 kc? Lita ti teplota hore dole? Lita. Co reguluje teplotu? Termostat. Jak je tezke ho vymenit? U feldy velmi snadne. Kolik stoji? Cca 500 kc komplet i s cidle. Dobre, je to cina, ale asi moc neni na vyber. Prijdu o ten puvodni dil? Zrejme ne, takze ho tam klidne muzu dat zpet. Objednat, vymenit - dohromady max 2 hodiny casu, pri trose snadhy 1 hodina. Kolik si tomu uz ted venoval?
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... -13647.htm
btw nerikal si, ze mas druhy motor? Tak kdyby uz jen z nej ten termostat vzit a zkusit mi prijde mozna lepsi, nez experimentovat s kartonem. Ovsem pri te cene bych si fakt koupil druhy novy.
Ja vuec nechci rict, ze to musis udelat jak pisu. Jen me desi, jak se s tim trapis a kolik casu s tim propalis, misto aby si sedel v hospode a chlastal...
plavec píše:Přiznám se, že jsem to tu nečetl celé (no popravdě ani ne polovinu ) , ale jestli potřebuješ diagnostickej kabel k lpg , tak ten dost možná budu mít k zapůjčení a snad bych to zvládl i napojit a vyčíst případnou závadu. Přiznám, se že vrtat se v tom nechci, ale třeba by Ti ta moje diagnostika pomohla.
plavec píše:Jinak ta polovina mrtvého auta - to bude volnej drát na ořechu spínačky, nebo ořech spínačky už má něco za sebou - novej stojí tipuju 90kč Měnil jsem ho kdysi a tam je chyták, že je chycenej červíkama -na ten nahoře se musí sundat budíky a na ten spodní je ideální provrtat dírku do plastu a tudy protáhnout šroubováček.
Křečík Barbuška píše:Nemivas obcas pocit zda by nebylo lepsi to sverit druhotnym surovinam a poridit seriozni stroj dokud to jeste jde? .
scot píše:I cesta může být cíl.
A škube vždycky? Mně to dělá Octavie, když je topení naplno (přihřívací mřížka v provozu), jak si drží zvýšený volnoběh, umí si při odlehčení jemné nohy škubnout...Jan Vaníček píše:To buď rád, že Ti to škubne jednou za 60km. Mně škube (poškubává) Superb 2022 skoro každé ráno, než se motor prohřeje. Vyjádření značkového servisu: To není vada, to je vlastnost . Tak jsem si na to zvyknul ..., ale velmi mě to irituje.
Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků