Motor GM - Opel A14XEL (L2Z) vs. A14XER (LDD)

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Re: Motor GM - Opel A14XEL (L2Z) vs. A14XER (LDD)

Příspěvekod Marek » stř zář 18, 2019 21:23

Rozhodně proti motoru Seicenta se tento bude muset podstatně více vytáčet.

Ona ta pružnost motoru je strašně individuální věc. Záleží na mnoha faktorech, z nichž značnou část nelze ovlivnit. Některé motory ztratily pověstnou pružnost díky emisním normám. Jiné zase díky jinak odstupňovaným převodům. Jiné prostě proto, že jsou jednoduše nepovedené. Maximum točivého momentu a maximální výkon jsou jen čísla. Skutečnost je skutečnost. Obvykle víc, než hodnota maxima točivého momentu a jeho otáčky, je podstatnější vlastní průběh točivého momentu, tedy jeho přímá závislost na otáčkách. Tu bez oficiálního grafu z brzdy zjistit nelze.

Nicméně mám pocit, že starší dámě to do města určitě bude stačit až až.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Předchozí

Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků