Stránka 5 z 11

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: ned čer 02, 2019 18:30
od Georgius
LM: ale no tak, 4A bys dal určitě a 1a v případě potřeby nastuduješ do 5 minut ;-)

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: úte čer 04, 2019 09:03
od Roman-Zilina
vymena turba za atmosferu. zeby svitalo na lepsie casy?
https://auto.sme.sk/c/22136148/subaru-l ... ybava.html

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: úte čer 04, 2019 20:49
od Laďuša
Doby, kdy v F1 jezdil Prost, Senna, Piquet nebo třeba Mansell, teda 80. léta, jsou mnohýma považovaný za zlatou éru formulí, kdy nebyla tak svázaná předpisama a omezeníma. Tehdy platilo, že motory můžou bejt buďto atmosférický třílitry, nebo přeplňovaný patnáctistovky. Ty turbopatnáctky svojí atmosférickou konkurenci naprosto deklasovaly. Znovu opakuju, že šlo o patnáctistovky, teda menší motory, než jsou v F1 dneska a zároveň menší, než má půlka Ladaklubu. Se stejným přístupem (tj. extra motory na konkrétní závod, laděný co nejtěsnějš na životnost závodu či kvalifikace ) ty poloviční turba ovládaly šampionát.

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: úte čer 04, 2019 21:14
od uha2324
on se dost brzy zacal omezovat maximalni tlak turba, ani ne tak kvuli vykonu jako kvuli extremne vysokym nakladum.

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: stř čer 05, 2019 05:22
od Luděk Musil
Jo … to byla krása … třílitrový dvanáctihrnky :prayer:
L.

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: stř čer 05, 2019 09:00
od Roman-Zilina
takze zrejme dalsie atmomotory na odpis, kedze u konkurencie koncia ix20/Venga s 1,6-tkou :( a obavam sa, ze novy model bude mat atmomotor :(

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: stř čer 05, 2019 09:02
od Roman-Zilina
teraz mas krasu na cestach, 1-litrovy turbo 3-hrnek :rolleyes: a ako to super jazdi v tej Octavke :D :D
Luděk Musil píše:Jo … to byla krása … třílitrový dvanáctihrnky :prayer:
L.

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: stř čer 05, 2019 17:02
od Marek
Jo, super to jezdí v té octavce. Ale jak dlouho.....?

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: stř čer 05, 2019 18:38
od zelvotron
No upřímně sem trochu skeptickej k takovýmu tomu hospodskýmu "ty nový auta prd vydržej", dyk to se říkalo vždycky a některý ty auta o kerejch se to taky říkalo, tak jezděj do dneska a naopak se teď o nich v tý hospodě říká jaký to sou držáky :mrgreen:

Ale jak to jezdí v octávii netuším, ale mám to ve fábii a jezdí se mi s tím teda dost špatně, pokud padnou otáčky moc dolů tak to na plyn vůbec neraguje a navíc k tomu jsou jednička a dvojka poměrně dlouhý to má šestikvalt. No a pak to vyrazí zbytečně až moc.

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: stř čer 05, 2019 23:07
od Laďuša
No jak dlouho, jak dlouho. Jak asi? Tak, jak je to nadimenzovaný. Mam tady pocit, jakoby snad o tutěch věcech rozhodoval obsah nebo přítomnost turba.
První odstavec Želvy je dobrej.

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: čtv čer 06, 2019 15:07
od Liftback
Veď ak sa Cory primotá koncom roka k pc a papierom tak nám dá myslím, dosť presné čísla ak to nebude firemné tajomstvo :P

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: čtv čer 06, 2019 15:58
od Cory
Liftback píše:Veď ak sa Cory primotá koncom roka k pc a papierom tak nám dá myslím, dosť presné čísla ak to nebude firemné tajomstvo :P


Ohladom vydrze jednolitrov? Za ten rok, co som vo fachu, som este nevidel klaknuty motor 1,0 tsi. Najvyssi najazd bol 130tis. A s motorom sa nerobilo nic. A vseobecne e zatial neriesili nic vazne, len problem s klapkou, co nema s objemom nic spolocne

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: čtv čer 06, 2019 16:35
od Liftback
Tak presne nato som narážal, výdrž malých motorov v ťažších a povedzme veľkých automobiloch, ja čo viem osobne tak som zaregistroval pár prípadov s problematickou elektroinštaláciou? pri týchto motorizáciách v strednej triede octávií.
Asi najpresnejšie a najzaujímavejšie by bolo zrovnanie "našej Vesty" v službách taxi kde bolo video, so škodou - rapid alebo octáviou v službách taxi kde už môžu mať reálne nalietaných 300-500tis.km :idea:

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: pát čer 07, 2019 08:30
od Teepee
Není to sice litrové TSI, ale i tak je to reprezentant downsizingu, který mám v Octavii - 1,6TDi 77kW CLHA, výroba prosinec 2013. Taky podléhám obavě, že to možná padne na motor. Na ŠkodaPlus je na prodej jedna s najetými 272 000km. Odkaz bude jen na chvíli, než se prodá. Na té naší mám 112 000km a ročně najedu tak 10-15tKm, tak nebudu řešit víc, než zkrácení výměn oleje z 30 000 na max 15 000km.

Nevím proč tu řešíme výdrž litrového TSi. Kdo točí kilometry a chce výdrž, ať si k tomu koupí odpovídající motor. Stačí kouknout do té nabídky ojetin, litrová TSi mají malé nájezdy, přes 100 000km tam není žádné. Evidentně se to do firem cesťákům nekupuje, zatímco na nákupy v LIDLu to vydrží léta.

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: pát čer 07, 2019 08:34
od vodis
Ve firmě máme několik 1,2 TSI s nájezdem přes 200 tisíc km. Na žádném se doteď neřešilo turbo. Jediné větší opravy jsou po nehodách. :mrgreen: