Stránka 10 z 11

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: sob říj 05, 2019 09:59
od Roman-Zilina

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: sob říj 05, 2019 10:59
od Mičun
O Italských FIRE motorech (Fiat) se nemluvilo špatně? Ty by se ještě měly dělat...

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: sob říj 05, 2019 11:05
od Georgius
FIRE jsou pořád Pandách, pětikilu i jako základ pro Tipo, je ale otázka jak dlouho ještě budou v nabídce ...

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: sob říj 05, 2019 11:06
od Marek
Co vím, tak v modelu Tipo je snad ještě stále 1,4 16V 70 kW. Existuje i nějaký menší motor v Pandě, ale kubaturu nevím.

Když jsem tu před časem naťukl to nové Clio V, tak upřímně řečeno se mi docela líbí nabídka motorů, ač samozřejmě již v trendu turbo.
V nabídce je atmosférický tříválec 1,0 o výkonu 48 kW. Ten bych viděl jako základ pro městský a mimoměstský provoz kolem komína.
Pak mají stejný motor pod turbem, výkon 75 kW. To by byl motor pro mě. Výhodou je, že není s přímým vstřikem, ale klasický MPI.
Největší je 1,33 TCe o výkonu 97 kW, ovšem již s přímým vstřikem a GPF.
V naftě osvědčený 1,5 dCi o výkonech 70 a 85 kW.

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: sob říj 05, 2019 11:08
od Roman-Zilina
1,4 95k sa robi stale ;)

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: sob říj 05, 2019 11:15
od Marek
Akorát u Fiatu již delší dobu postrádám komplexnost nabídky. Prostě nabízí jen pár modelů, které mě nijak neoslovují. Kdyby neměl koncept 500 (který se navíc mnoha lidem nelíbí), neměl by, snad krom Tipa, vlastně nic moc. Mě by jako zákazníka získávali jen velmi těžko.

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: sob říj 05, 2019 12:06
od Roman-Zilina
mna z ich ponuky zaujalo jedine Tipo sedan. mam rad sedany a je ich ako safranu a Tipo ma vybavu, aku chcem.

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: sob říj 05, 2019 14:22
od Marek
Taky se mi líbí sedany. A fakt je, že dneska je jich moc málo. Všichni totiž zblbli do SUV.

Mně se moc líbí Fluence v posledním faceliftu. V něm šestnáctka atmosféra 83 kW a byl bych spokojený.

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: sob říj 05, 2019 16:17
od Roman-Zilina
Marek píše:Taky se mi líbí sedany. A fakt je, že dneska je jich moc málo. Všichni totiž zblbli do SUV.

Mně se moc líbí Fluence v posledním faceliftu. V něm šestnáctka atmosféra 83 kW a byl bych spokojený.

zdes: https://www.autoforummartin.sk/vozidla/ ... lia-extra/

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: sob říj 05, 2019 16:47
od Dusan
Zrovna na renault fore, nejake chvaly na auta nepocut....

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: sob říj 05, 2019 17:29
od Marek
Ty znáš nějaké auto fórum, kde se chválí auta? Já, krom Lada fóra (ale tady je to samej šílenec), neznám ani jedno takové, a to jsem registrován na sedmi fórech.


Navíc mně jsou názory jiných úplně volné. Dám pouze na vlastní osobní zkušenost. Mám v nejbližší rodině pět Renaultů, dalších pět nám jich jezdí v práci, a se všemi bez výjimky jsme maximálně spokojeni. A to mi jednoduše stačí, neb to je pro mě jediná směrodatná recenze. Názor Franty z vedlejší hospody mě zajímá asi jako politická situace v Pobřeží slonoviny.

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: pát říj 01, 2021 19:04
od Dusan
Nejaky pokec k atmosferickej 1.5 od hundaju.
Maju to celkom zaujavo riesene.
https://youtu.be/vnLirVh4Iow

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: ned říj 03, 2021 09:29
od Dusan
Tie 1.5 aj u lady boli akesi lepsie, aj menej zrali. Narozdiel od 1.6 co prisli potom
Ta i30 vraj zerie okolo 6l narozdiel od lady co jazdi za 7l

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: ned říj 03, 2021 09:47
od Georgius
To musím potvrdit, 21113 s E3 1.5 16V motorem blahé paměti na stejné trase žrávala méně než zhruba stejně těžká a velká Priora Hatch s E4 1.6 16V ...

Na druhou stranu Vesta teď kolem 50 000 km zlepšuje spotřebu, podezírám filtr od Bosche místo originálu ...

Re: Atmosfericke motory

PříspěvekNapsal: ned říj 03, 2021 11:49
od Cory
Z mojich Lada-skusenosti plati pravidlo: Cim vyssia euronorma, tym vyssia spotreba. Navyse motory 21126 a vyssie su odlahcene a to ma negativny vplyv na spotrebu.