Díky za reakce! Ještě zbývají 3 věci. Přestříkat zadní kapotu, měla drobnou vadu laku, na prolisu se udělala bublinka
, nechat udělat "plátěnou střechu", musím v dubnu odvézt do Písku (domluveno) a pak proces dovozní TK a přihlášení.
Co se týká stavu, tak je opravdu lepší než tovární, je tam několik úprav, které nejsou vidět, ale přibližují nároky na jízdu řekněme Ladě (např. převodka řízení, která nemá šnečka, ale kuličkový šroub). Z hlediska originality přiznám dobrovolně, Felda není originální, což lze zjistit pouze podle data výroby. Je to o tom, že čtvrté červené auto jsem doma nechtěl. To je bohužel na rozdíl od většiny jiných originální barva tohoto auta. Jenže červená, taková oranžovorůžová, ta jediná je správná. Takže když jsem toto porušil, tak jsem udělal i vše ostatní tak, jak se mi to líbí. Správně by měl být interiér jednobarevný ve slonová kost, palubní deska v barvě karoserie, koberce guma, tunel a rámy střechy černé. To je specifikace modelu 1960 od 7 do 12 měsíce. Tak, jak je auto udělané je udělané do absolutně posledního detailu (pouze nápisy SUPER na boku u modelu 1960 nikdy nebyly, až od 1961, ale nemohl jsem si pomoci
) ve specifikaci 1/60-6/60 včetně odstínu laku, koženky, kladívkových barev ... . Prostě když už jsem do toho investoval 4 roky života a nemálo peněz, tak jsem to chtěl mít i líbivé. Kromě čalounění sedaček a výplní dveří a boků a GO motoru jsem to všechno odmakal sám.
A budu v podstatě hned pokračovat. Loni v létě kamarádovi Feldu nabourala Němka, takže jakmile budu schopen vytáhnout podvál, tak na ní začnu dělat a bude to bohužel znamenat celolak. Musí být do půlky června, pak jede dcéři na Slovač na svatbu. A pak začnu dělat dvojče té mé, jen bude světle modrá
, druhý kamarád čeká už nepředstavitelných 5 let
. Honza