Volvo V40 1,9td r. 2004

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Volvo V40 1,9td r. 2004

Příspěvekod Luky » sob úno 06, 2016 21:29

Známý má v plánu koupi tohoto povozu odněkud ze švajcu snad. Máte s tím někdo zkušensoti? Je to sice ještě Euro3ka, nicméně to by snad nijak zásadně vadit nemělo. Najeto to má údajně lehce přes 200 tkm, manuál, v černé kůži, černá metalíza, kombík a chtějí za to v přepočtu na naše 85 000. Mělo by to být nebourané a 2. majitel. Je to ok nebo ne? Párkrát jsem s tímhle modelem jel a je to pohodlný jak sviňa, spíš mě zajímají názory na spolehlivost, spotřebu(kombinovanou udávají 7,5) a eventuelně na co si dát pozor. Díky za rady, postřehy atd. :wink:
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/

Dva PoJeBy ze Skašova

„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Uživatelský avatar
Luky
 
Příspěvky: 1994
Registrován: úte čer 15, 2010 19:44
Bydliště: na cestách/Praha 10 - Strašnice

Re: Volvo V40 1,9td r. 2004

Příspěvekod Hurikán » sob úno 06, 2016 22:55

Dieselové motory moc neznám, takže k nim jen tolik, že vychází z VW, od kterého Volvo koupilo licenci, motory trošku upravili a vyrábějí. Žádné velké stížnosti na motory jsem neslyšel. Snad jen, že u Dieselů je poněkud dražší výměna spojky. Benzíňáky jsou velmi dobré, ani po hodně stovkách km neberou olej.

Podvozkově je to auto OK. Přední náprava má tuším lisovaná ramena, takže výměna není finančně hrozná. Pokud bylo auto aspoň trochu udržované, tak koroze tam moc nehrozí. Je to prostě Volvo, byť základní model. Interiéry drží taky dobře.

Cena je možná trošičku vyšší + se bude muset doplatit DPH (dovoz ze země mimo EU), ale pokud je auto zachovalé, tak je i takováto cena OK. Dalších 100-150.000 km by auto mělo bez problémů najet. Takže za mě obecně dobrá volba. Jen si pohlídat daný kus.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Re: Volvo V40 1,9td r. 2004

Příspěvekod uha2324 » ned úno 07, 2016 00:10

ja bych tedy řekl ze v te době byly diesely ve V40 jeste od Renaultu, ale mozna se pletu. nejslabsi je na aute podvozek, na Volvo dost plave. tak ale jestli je auto udrzovane, asi je to lepsi volba nez preplacet stejne starou Oktavku se stazenym tachometrem.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
Uživatelský avatar
uha2324
 
Příspěvky: 1081
Registrován: čtv led 05, 2012 12:41
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Volvo V40 1,9td r. 2004

Příspěvekod Luky » ned úno 07, 2016 00:54

Jel jsem s V40 2001 rok a nepřišlo mi, že by to nějak plavalo. Podvozek je měkej a v kombinaci s koženejma seselma to bylo příjemný, ale když se řekne, že auto plave, tak si představim polskýho fiata 125 na zmijovkách, který leckdo z nás vozí v kufru jako rezervu :D . Jízdní komfort a měkký podvozek je ku prospěchu, známý s tím bude nejspíše jezdit poměrně dost, řekněme 60 tkm ročně a spoustu z toho po městě. Máte zkušenosti s rozdílností životnosti mezi benzíňáky a nafťáky a taky spotřebou?
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/

Dva PoJeBy ze Skašova

„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Uživatelský avatar
Luky
 
Příspěvky: 1994
Registrován: úte čer 15, 2010 19:44
Bydliště: na cestách/Praha 10 - Strašnice

Re: Volvo V40 1,9td r. 2004

Příspěvekod Roman » ned úno 07, 2016 14:13

Vo firme sme mali V40 kombi benzin r.v. 1997 (diesel sa vtedy este nepredaval). Prvy zavaznejsi problem bol este v zaruke - geometria zadnej napravy, v bratislavskom volvo servise nevedeli nastavit zbiehavost a drala sa jedna guma znutra. (ale ze to nevedeli nastavit to bola chyba servisu). Nejake dalsie zavaznejsie zavady nepamatam, niekedy pri viac ako 200 000km praskla nejaka hadicka alebo trubka na ovladani spojky - vytiekla kvapalina, dalej sa menilo rameno prednej napravy, ale to bolo po tvrdom naraze do obrubnika. Ze by to nejako vynimocne plavalo by som nepovedal, ja som s tym teda jazdil iba malo, ale skusil som si 220km/h (tachometrovych) v Nemecku na dialnici, zdalo sa mi, ze bol trochu problem to potom pribrzdit (zasa subjektivny dojem, takou rychlostou bezne nejazdim v nicom). Vyfuk sa menil (zadny tlmic) tiez niekde po 200 000km, pri 250 000 bol uz udajne katalizator kaput, ale cez STK sa to nejako pretlacilo, korozia minimalna, boli tam sedadla kombinacia koza - latka, soferove vyzeralo po desiatich rokoch dost opotrebovane. Davali sme ho prec niekedy v 2009 s najazdenymi cca 280 000km a predalo sa v Ostrave za 24 000kc
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: Volvo V40 1,9td r. 2004

Příspěvekod Pavel52 » ned úno 07, 2016 21:13

Pro Luky, pohledat na Volvo foru. lze najít odpovědi a názory majitelů. V Praze odborník na Volva pan Patočka- Mezi Vodami. Dále servis T6R.
Přeju dobrý výběr. P.
Lada 2104 1,3 (1988)
Pavel52
 
Příspěvky: 22
Registrován: stř pro 30, 2015 20:51
Bydliště: Nový Jičín

Re: Volvo V40 1,9td r. 2004

Příspěvekod Marek » pon úno 08, 2016 06:55

Brácha má rok 2001 v benzinu 1,8/90kW. Montoval si do toho LPG a má najeto skoro 300 tisíc bez jediného problému. Auto absolutně bez koroze.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Volvo V40 1,9td r. 2004

Příspěvekod Marek » čtv úno 11, 2016 12:47

Hurikán píše:Dieselové motory moc neznám, takže k nim jen tolik, že vychází z VW

To opravdu neznáš. Protože motory 1,9TD ve Volvu V40 nemá s motory VW absolutně nic společného.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ


Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků