od Roman » ned úno 07, 2016 14:13
Vo firme sme mali V40 kombi benzin r.v. 1997 (diesel sa vtedy este nepredaval). Prvy zavaznejsi problem bol este v zaruke - geometria zadnej napravy, v bratislavskom volvo servise nevedeli nastavit zbiehavost a drala sa jedna guma znutra. (ale ze to nevedeli nastavit to bola chyba servisu). Nejake dalsie zavaznejsie zavady nepamatam, niekedy pri viac ako 200 000km praskla nejaka hadicka alebo trubka na ovladani spojky - vytiekla kvapalina, dalej sa menilo rameno prednej napravy, ale to bolo po tvrdom naraze do obrubnika. Ze by to nejako vynimocne plavalo by som nepovedal, ja som s tym teda jazdil iba malo, ale skusil som si 220km/h (tachometrovych) v Nemecku na dialnici, zdalo sa mi, ze bol trochu problem to potom pribrzdit (zasa subjektivny dojem, takou rychlostou bezne nejazdim v nicom). Vyfuk sa menil (zadny tlmic) tiez niekde po 200 000km, pri 250 000 bol uz udajne katalizator kaput, ale cez STK sa to nejako pretlacilo, korozia minimalna, boli tam sedadla kombinacia koza - latka, soferove vyzeralo po desiatich rokoch dost opotrebovane. Davali sme ho prec niekedy v 2009 s najazdenymi cca 280 000km a predalo sa v Ostrave za 24 000kc
Roman