Stránka 6 z 7

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: pát kvě 10, 2019 19:34
od Mičun
Tak to je zase celkem vzácné. Lepší než GLS, kterých je dnes snad víc, než jich vyrobili. :D
Ještě mám rád 105S... 8)

Kdo byl původní majitel? Byly by fotky interiéru?

O pár garáží vedle má pán nádhernou 105M. Už mi povídal, že by se toho rád zbavil, ale pak sem zjistil, že to je L. Kdyby to byla S, snad bych nad tím přemýšlel.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: pát kvě 10, 2019 21:01
od Marek
SP byla určena jako dvoumístné servisní vozidlo. Nikdy jsem to na vlastní oči neviděl, ale v literatuře je o tom psáno často. Rarita.

Ono vůbec v řadě 742 bylo několik raritních modelů. Třeba Škoda 120LE. Tu jsem viděl. Ani modelů 120LX moc nebylo. A kdysi jsem dělal motor na modelu 135Li. Těch bylo jako šafránu a navíc byly určeny výhradně pro export.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: pát kvě 10, 2019 21:16
od valda1971
Já tu užitkovou 105 v životě potkal, mám pocit že tam byla i síťka předními sedačkami. PickUp díky motoru vzadu dělat nemohli, tak vymysleli aspoň toto :) Rozhodně je to raritka a vypadá v slušném stavu.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: sob kvě 11, 2019 09:17
od Mičun
120LX jsem svého času sháněl, ale je to nereálné.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: sob kvě 11, 2019 09:19
od Crocodile
Jo, je jich málo. V registru je 231 kusů Škoda 105SP a 5 kusů Škoda 120 SP. Stav v roce 2017. Nechceš se s tím někdy stavit? Rád bych si to auto prohlédl. Nebo se někde sejít.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: sob kvě 11, 2019 10:54
od Mičun
Vůbec sem netušil, že byla i 120SP.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: sob kvě 11, 2019 18:14
od Liftback
Tak to ani ja, milé prekvapenie, ale doteraz poniektorí fandovia škody netušia že škoda vyrábala pre vývoz autá s doplnkami o ktorých sa mohlo snívať aj autám v tuzexe. Emiráty, Sýria Egypt..a doteraz jazdia.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: úte kvě 14, 2019 07:00
od Veteranista
Chester píše:ano správně :D to že spousta lidí netuší že to existovallo je bohužel asi jediné co mě na tom autě baví. Pořád nevím co s ním budu dělat.


Kdyby Tě to přestalo bavit, třeba bychom se nějak dohodli 8)

Máš tam přepážku v kabině?

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: stř čer 26, 2019 20:55
od Mičun

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: stř čer 26, 2019 21:41
od Georgius
to zas SM bude psát jak je škodofka nejlepší ...

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: pon srp 05, 2019 06:47
od Tommel
V pátek jsem byl v Praze s kolegou pro jeho Golfa 5 GTi, no a abych nebyl pomalejší jak on, tak sem nechal Octavii načipovat na 143kW a 260Nm, nemám změřeno na brzdě, ale co je určité, tak teď to jede znatelně lépe :mrgreen: . Když jsem se ptal, zda tam byla Octavia s podobným číslem na tachu, tak jen jedna která měla 850tkm, ale to byla nafta :mrgreen:

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: pon srp 05, 2019 16:28
od Marek
143 kW a 260 Nm....... Co máš za motor? Jestli benzín, tak jsou to nesmyslné hodnoty. Buď ses upsal, nebo Ti řekli kravinu.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: úte srp 06, 2019 19:54
od Tommel
1,8 Turbo....neupsal jsem se, to udajně udělá jejich čip, zda tomu věřim nebo ne je věc druhá, ale výsledek je tam znatelnej, takže nějaký to kW a Nm tam navic bude :wink:

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: stř srp 07, 2019 05:31
od Marek
Podle mého názoru je chyba v údaji točivého momentu. Anebo by musel být velmi plochého, až lineárního průběhu. To by ovšem postrádalo smysl, protože smyslem úpravy software je právě výrazné navýšení točivého momentu, neb ten dělá zrychlení a to mají tuneři rádi.

Zase na druhou stranu, pokud je to rozumný úpravce, udělá s ohledem na životnost spojky a převodovky právě toto, tedy že vyladí křivku točivého momentu na plocho. Tím docílí slušného výkonu, ale bez ohrožení životnosti spojky, převodů a poloos. Vzhledem k tomu, že převodovka je stavěná na maximální točivý moment 250 Nm, bych to takhle chápal.

My jsme loni vyladili motor 1,8T na 154 kW a 335Nm (ovšem už to muselo být se zásahem do hardware motoru), je to odbrzděné, ale stojíme právě před problémem přetíženosti převodovky. A hlavně je problém přenést tu sílu na vozovku - hrabe to ještě na trojku.

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku

PříspěvekNapsal: stř srp 07, 2019 06:05
od Tommel
Opravdu těžko říct, kolik tam teď je...ale podle toho rozdílu, jak to jede teď a před tak bych tomu i věřil. Nechával jsem to dělat u Quantum chiptuning