Naštvat jsem nikoho nechtěl
.
Sám toto považuji za zázrak vzhledem k tomu, že to ani nemělo vystříkané dutiny. Osud tohohle auta má řekněme šťástný konec, protože jsem se ho ujmul. Nejprve to bylo garážové auto, pak byl "vystrčen na ulici", 2 roky stál v Praze a poslední zimu stál "v kopřivách" za jednou firmou na venkově v blízkosti Prahy. Pak jsem ho koupil, najeli jsme asi 500km a loni touto dobou jsem ho rozdělal. Díky nepříjemné rodinné záležitosti jsem se k němu vrátil až o Vánocích a prochází kompletní revizí a sanací. Motor kompletně rozebrán (dobře jsem udělal), rozebrány nápravy, nalakovány, nové tlumiče, brzdy, brzdové vedení a zatím omytí spodku a nástřik dutin.
Na tom podvozku jsou nastříkaná 3 místa: pod držáky zadní nápravy a držák trubiček, jinak je vše opravdu v originální tovární barvě. Jako ležet pod tím v garáži, postřikovat čističem a pak hadříkem a teplou vodou omývat nic moc ... .
To horší teprve příjde - vršek. Lak je totálně zničený od slunce. Chtěl jsem dělat celolak, ale ještě se pokusím o kompromis. Pokusím se boky rozbrousit a rozleštit, musím opatrně, lak je strašně tenký a zároveň rozpraskaný. Zatím jsem zkusil zadní blatník a docele by to šlo - výsledek tak 70%. Pětky, střechu a přední kapotu bych dal do laku - tam už prosvítá podklad a na střeše na prolisech i rez!!